Mitä yhteistä on Impulsella ja Viskillä? Kummatkin paranevat iän myöden
Oli kiva sekä epätodellinen olo kun kaikki oli sisustustaa myöden samalaista kuten 2000 luvun alkupuoliskolla (samat vanhat dekot kaivettu varastosta esille?). Myös samat tutut naamat olivat paikalla (joski joillakin ikää, hiuksia ja jopa vaimo tarttunut matkan varrella mukaan) sekä tosi paljon nuoria jotka olivat peruskoulussa silloin kun itse joras Impulsetapahtumissa aikoinaan.
Orkkidea rokkas! Oikeastaan oli liekeissä! Tykkäsin paljon viimeisestä 2 tunnista jonka paikalle saavuttuani kuulin. Superia! Ja tietysti se yleinen fiilis kun porukka oli niin mukana (jota on lahdessa nähnyt enää tosi harvoin???!?)<3
Itse en rankemmasta musiikista hirveästi välitä joten en sen suuremmin osaa haardista mitään sanoa, mutta ainakin proteuksen ensimmäinen tunti oli ihan jees kuunneltava.
Ihmisiä oli tosiaanki paljon mutta kummallisen helposti pystyi kuitenkin liikkumaan ja istumapaikatkaan eivät nyt ihan kiven alla olleet (kunhan hääti ensiksi erään tamperelaiskaksikon pois, heh:))
Pari sanaa Triosta.
Ensinnäkkin iso kiitos soittokutsusta! Oli kivaa ja muistettiin kyllä mainostaa illan tapahtumaa asiakkaitten mukaan kuulemma liiankin äänekkäästi. Piti oikein turvamiehet pyytää muistuttamaan volumesta...?? Merkillistä mihin jotkut ihmiset jaksavat tuhlata voimavarojaan?
Noh, vaikkei Lahti mikään kulttuurikaupunki olekkaan niin mukavaa saada aina välillä jotakin tällaista aikaiseksi sillä ainakin Diffaksen tarjoamat vanhat diskot tarjosivat varmasti monille melkoisia kukkamuistoja nuoruudesta:) Itse kalastin nuoria tyttöjä Rihanalla ja Kate Berryllä siinä kuitenkaan onnistumatta.... Mutta, tästä on hyvä jatkaa*piis*