Sam W - Full Flavor (techhouse / preview)

4 posts, 1 page, 1,138 views

Damien

Posts: 2,882

#2 • • Damien [tr3ox]
Mä jo niin jäin kuuntelee et mihin se whitenoise -sweeppi mun oikeen vie ja takaisin lähtöpisteen kauttahan se kulki -(en huomannut hätäpäissäni et tää oli vast prewikka).

Toimii, swooshi vie jonnekkin mistä kirkkaiden lasereiden loistaessa pääsemme siirtymään rauhalliseen - peräti eteerisen seesteiseen valkeuteen. Tämän ylikirkkaan superimpose -efektin poistuttua jäljelle jää täysin tyhjä konserttihalli, missä istutte flyygelinne edessä ja luotte sielustanne kauneimman äänen korviemme kuultavaksi, samaan aikaan kätenne näin: *tanssittel* tanssiessa flyygelin koskettimistolla.

Näin ajattelin ja sellainen tunne minulle tuli.
SamHard

Posts: 2,098

#3 • • SamHard

Damien, 29.1.2009 18:49:
Mä jo niin jäin kuuntelee et mihin se whitenoise -sweeppi mun oikeen vie ja takaisin lähtöpisteen kauttahan se kulki -(en huomannut hätäpäissäni et tää oli vast prewikka).

Toimii, swooshi vie jonnekkin mistä kirkkaiden lasereiden loistaessa pääsemme siirtymään rauhalliseen - peräti eteerisen seesteiseen valkeuteen. Tämän ylikirkkaan superimpose -efektin poistuttua jäljelle jää täysin tyhjä konserttihalli, missä istutte flyygelinne edessä ja luotte sielustanne kauneimman äänen korviemme kuultavaksi, samaan aikaan kätenne näin: *tanssittel* tanssiessa flyygelin koskettimistolla.

Näin ajattelin ja sellainen tunne minulle tuli.



Kiitos palautteesta! Kyllä tästä koko versio tulee, nyt kun olen satojen
harjoitustuntien jälkeen oppinut miksaamaan bassosoundin kickin
kanssa jotenkin niin on mukavampi tehdäkkin musaa*joo*
Bedroomdj

Posts: 229

#4 • • Bedroomdj
Kaikkee pitää kokeilla. ihan näppärää synth bassoa sanoisinko ah sweet *hih*. kylhän tää nyt pitäs julkasuun saada jonnekkin kun saat valmiiks. Käy kattelee mun myspace sivulta kaveri listalta muutamia tekno house labeleitä jotka julkasee tän tyylistä. kyl siel kai pitäs olla jos en ihan väärin muista *piis*