David Guetta - The World Is Mine 2009 (TL24 remix)

5 posts, 1 page, 2,574 views

TL24

Posts: 25

#1 • • Edited TL24 TL24
Tämän vuoden versiointi "David Guetta - The World Is Mine" kappaleesta. Alkuperäinen kappale on aivan loistava, mikset siis kuuntelisi myös tätä!

Palautetta saa laittaa aivan vapaasti vaikka omasta mielestäni teos onnistui hyvin, mutta silti on aina korjattavaa, ottakaa yhteyttä!
progressive

lisätiedot - kuuntele

--
Timo "TL24" Lehikoinen

SamHard

Posts: 2,098

#2 • • SamHard
Tää on hyvä! Kuulostaa tuotannon puolesta
kyllä todella mallikkaalle!
TL24

Posts: 25

#3 • • TL24 TL24

SamHard, 6.2.2009 16:00:
Tää on hyvä! Kuulostaa tuotannon puolesta
kyllä todella mallikkaalle!


Kiitos palautteesta! Kuuntelethan jatkossakin tulevia tuotantojani :)

--
Timo "TL24" Lehikoinen

Mar6

Posts: 2,178

#4 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Valitettavasti itselleni ei uponnut samaan tapaan kun alkuperäinen.. Trance tyyppinen biitti ja etenkin kilinä sekä upliftit (Joista tulee mulle Gamemaster mieleen joka sinäänsä ei ole huono kappale) eivät mielestäni sovi ja toteutus kuulostaa jotenkin halvalta ja "onnelakiksumaiselta" Electrotehosteet ovat sarjassamme ihan ok mutteivat kovin originellejä. Voksut taas eivät toimi ollenkaan ja toistavat itseään.
En ehkä olisi näin synkkä ellen olisi kuunnellut alkuperäistä niin paljon. Makuasioita *hihu*

--
-Where there is house there is a home-

TL24

Posts: 25

#5 • • TL24 TL24

Mar6, 6.2.2009 17:08:
Valitettavasti itselleni ei uponnut samaan tapaan kun alkuperäinen.. Trance tyyppinen biitti ja etenkin kilinä sekä upliftit (Joista tulee mulle Gamemaster mieleen joka sinäänsä ei ole huono kappale) eivät mielestäni sovi ja toteutus kuulostaa jotenkin halvalta ja "onnelakiksumaiselta" Electrotehosteet ovat sarjassamme ihan ok mutteivat kovin originellejä. Voksut taas eivät toimi ollenkaan ja toistavat itseään.
En ehkä olisi näin synkkä ellen olisi kuunnellut alkuperäistä niin paljon. Makuasioita *hihu*


Ehkä mun tuotantoni laatu alkaa menemään pikkuhiljaa liian kaupalliseksi...mutta kiitos silti,omasta mielestä näin jälkeenpäin kappale ehkä vaatisi vielä nykyiseen rakenteeseen jonkun kevyehkön padimelon. :)

--
Timo "TL24" Lehikoinen