FLIPSIDE 3.4.2009 @ Helsinki

87 posts, 5 pages, 21,677 views

#61 • • astaroth Guest
olin positiivisesti yllättynyt, kivasti handlasitte homman

onnea vain flipsiden neitsytmatkalle ja pidetään peukkuja tulevaisuudessa :]
Syntse

#62 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Hyvät bileet oli. Mukava päästä bilettämään tuollaista soundia koko ilta ja noinkin kovien nimien tahtiin. Mitään sensaatiomaista elämystä ei bileet tarjonneet mutta kivaa oli.

Kiitokset Flipside posse ja toivottavasti näitä tulee lisää.
atsu

#63 • • atsu
Dodii, nyt on tapahtumarikkaasta bussireissusta selvitty *nauru**nauru**nauru**nauru*

Vielä kun kaveri löytäis itsensa kaikki olis hyvin *hih*

Oli kiwaa ja bileet mitä parhaimmat, harmi vaan et porukkaa oli aika vähän *nyyh* enemmän olisi mahtunut .

Mut hyvin tuli viihdyttyä ja paikka toimi kivasti.
Koskinen

#64 • • Koskinen
Huh nyt jakso alkaa vihdoin kirjottaa ku kalja on napsautettu auki. Oli kyllä mun mielestä mahtavat setit ainakin Hardstyle Mafialla ja Tatankalla! Valot oli ihan hienot mutta toki niihin voisi panostaa enemmän ;) Mun mielestä toi virgin oli hyvä valinta noille bileille sen ison tanssilattian takia. Ei tarvinnu tunkea sinne väkijoukkoon niinku viime Furyssa oli (tiedä sitten tästä päivästä kun kuulemma on suurentanu tanssilattiaa). Ei kai tässä muuta ku kiitokset ulkomaisille artisteille että tänne pohjolaan tuli soittamaan! *hih*

PS. Mikähän se muija oli joka tuli ottaa kuristusotteella mua takaapäin kiinni ja muiskautti oikein mojovan suukon mulle, jonka jälkeen kysy onko mulla essoja... *plur*

--
Epäilen, siksi saatan olla.

SASHA  F

#66 • • SASHA F
Oli loistawat kemut, hyvin jenggi näytti dikkaawan hardstylestä*plur*
Itellä pikkasen vaikeuksii setin kans ku monitori sano ittensä irti kokonaa hehe

Kiitos flipside
kinderi

#68 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

illusion, 4.4.2009 13:57:
---

Huomen Vantaalle lähettelee ne sitten*hihu*

Joo,tänne vaan *nauru*

Mulla oli niiiiiiiiiin kivaa,oli oikeesti vaikkei tainnu alkuun siltä näyttää *hih*
Musiikki oli huippua,seura oli huippua,myöskin "uudet" tuttavuudet oli huippuja,ilta oli aika onnistunu *hihu*

Sashan setti osu ja uppos kaikkein parhaiten,jalat huus armoa jo mut sellasiahan ei kuunnella.

Kiitos flipside ja kaikki kanssabilettäjät *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

JasoX

#69 • • JasoX Ruoska
Oli kyllä mukavaa, setit iski erittäin lujaa. varsinkin dozer ja tatanka *pihkassa* Viihdyin alusta loppuun - tätä lisää *kuolaa*

--
heartbeat will never fade

Duukkis

#70 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Paikalle tulin noin klo 23. Kaikkien esiintyjien settejä jaksoi hyvin kuunnella, siis ei valittamisen aihetta. Sasha F pisti kuitenkin tanssimaan kovimmin. Siihen aikaan myös äänenvoimakkuus oli sopiva (yleensähän se on ollut toisinpäin *nauru*). Sitä ennen puolestaan tuntui silloin tällöin siltä, että volumea olisi voinut enemmänkin olla (tulpat korvissa). Todella halpaan sisäänpääsyhintaan sai muutaman rekkalavallisen nyrkiniskuja, jytkettä ja pauketta! Siis mitään ei ainakaan puuttunut.
Peltsi

#71 • • Peltsi ElectroHead
Hyvät kinkerit, Dozer & Tatanka pisti illan parhaimmat setit. *jiihaa* *sydän*

Kiitokset järkkäreille, Deejeille, kavereille ja muille olioille. *pepsodent*

HARDSTYLE 4 Ever !

--
*sydän* Melbourne Shuffle *sydän*

Stonewoman

#72 • • Stonewoman
Kiitos kauheesti bileistä! Oli mahtava ilta ja vieläkin ihan fiiliksissä *plur* Tosi kiva että noin isot nimet saatiin Suomeen ja muutenkin että tälläsiä hardstylebileitä järjestetään!! Kaikkien setit uppos ja kolisi, mut erityiskiitos Tatankalle jalkojen muussaus setistä *tirsk*
kiitos Flipside ja soittajat ja tietty kavereille seurasta! Näitä ehdottomasti lisää
Nappi

#73 • • Nappi
Jalat on sen verran romuna että tietää olleensa hyvissä bileissä. Lisää!

--
Live like you will never die, love like you have never been hurt, dance like no-one is watching.

B-Tek

#74 • • B-Tek
Kiitos kekkereistä, tämmösii ku niin harvoin Suomessa saa. Omat suosikit oli Neon/Friik, Mafia ja Tatanka, joista jokane oli omalla tavallaan paras. Vaik ite soittelenki enemmä UKHCta ja Gabbaa nii kyl tääki iski oikein hyvin.
-Alex-

#75 • • -Alex- Dj
Oli kyl yhet kovimmista bileistä pitkään aikaan. Eniten odotin Tatankan settiä ja mies täytti kaikki odotukset, ehkä viel vähän päälle. Järjestäjille propsit, et näitä isoja HS nimiä tuodaan myös Suomeen, ois kiva jos jatkossakin *hymy* Dozer ja Sasha F heitti kans laatusettiä ja lattialla tuli viihdyttyy melko tiiviisti. Kiitos *sydän*
André

#76 • • Edited André Madwave, Force
Perjantai *hikoil*

Paikalle tulin heti alusta ja ihmisiä olikin jo heti kymmenen jälkeen ihan mukavasti paikalla. Odotinkin että olisi tullut enemmänkin illan mittaan, mutta jäi melko vähiin, kun ei yläparveakaan avattu ollenkaan. Tosin ei se menoa haitannut *tirsk*

Sergei sai oman settinsä aikana noin 90% paikalla olleista tanssimaan ja se oli hienoa jälleen kerran *sydän* Dozer veti ihan hyvin ja hetki tulikin tanssittua. Mutta varsinaisesti minut sai liikkeelle vasta Tatanka ja voi sitä liikkeen voimaa ja huudon kovuutta. Hetkeen ei ole kukaan dj saanut minua huutamaan yhtä kovaa ja aina se on niin vapauttava tunne. Sashan settiä tuli fiilisteltyä istuma asennossa, sen verran Tatanka veti mehuja irti.

Valitettavasti muut dj:t menivät hiukan ohi tanssin kannalta, kun oli tuttuja sekä uusia tuttavuuksia niin paljon liikkeellä. Oikein mukava ilta oli, muutamaia pikku tekijöitä lukuun ottamatta. Tanssilattialla oli hyvin tilaa, varsinkin silloin kun sitä sinne itse hiukan teki.

Kiitokset Tatankalle joka myös itse tuntui olevan hyvin tyytyväinen iltaansa *hali* Yksi kovimmista buukkauksista hetkeen, ainakin omalla kohdalla *aplodit*

Kiitokset myös kaveriporukalle seurasta ja Ravecille kotiin kuljetuksesta *plur*
ohgreat

#78 • • ohgreat Efialtes (Distortion)
Oli kyl tosi hyvä fiilis läpi bileitten. Musa toimi aivan täydellisesti ja seura oli parasta. Kiitti kaikille kenen kaa tuli vietettyy aikaa ja ISO KIITOS Flipside posselle bileiden järkkäyksest ja hyvästä lineupista. Toivottavasti näitä bileitä saadaan lisää!
ravec

#79 • • ravec
Virgin Oil...hmmmm.... eka kerta kun tein tuttavuutta taloon.
Alakerran sohvat/penkit....mukava paikka tutustua uusiin ihmisiin *hymy*

Tanssilattialla tuntui olevan hyvä meno, juomapöydät oli mukavasti ympärillä....ja lavalla ei näkynyt stoben kanssa harhailijoita.

Valot + laserit oli jees, storbo otti silmiin, mutta kun haki oikean paikan tanssia...ei se enään haitannut.

Sergei pisti sellaista settiä...että, ei siinä kerinnyt yhtään olemaan sivussa kun saapui yläkertaan ekaa kertaa....alku lämmittelyn jälkeen karpalomehu limellä *luv* aina niin mun juttu.

Dozer soitti hyvää settiä, mutta odotus kääntyi Tatankaa kohti.
Eipä siinä... Tatanka rankaisi aika kivasti, kunnes suuntasin alakertaan.

Sasha heitti "again" sellaisen setin....että..*pupu**sydän*purr..ei siinä voinut olla aloillaan...
Loppua kohti huomasin että polvet nitkui...tjaah...

Olin niin plur, sitten lähdin heittää porukkaa kotiin, 5 nukkumaan.

Odotan mielenkiinnolla seuraavaa tilaisuutta tutustua Flipsideen.
Kiitos
noemi

#80 • • noemi
FLIPSIDE - tehokas lääke kevätmasennukseen.

Flipside on uusi, hyvin siedetty ja nopeavaikutteinen apu kevään aiheuttamaan psyykkiseen pahoinvointiin. Madaltaa vitutusta jo 15 minuutissa!

Mahdolliset sivuvaikutukset:
hikoilu, väsymys, lihassärky.

--
Oikeutta koneille!