Entropyn italoluistelut 3.2.2009 @ Helsinki

74 posts, 4 pages, 10,296 views

Aurinkoneiti

#41 • • Aurinkoneiti
Fiuuhh...kohta pääsen suhahtelemaan luistimilla. Enkä malttaisi odottaa.
Jone

#42 • • Jone Archibald Haddock
Hitsin hitsi. Joudun nyt sit kuitenkin omalta osaltani passaamaan nämä. Harmittaa vietävästi.
Jinx

#43 • • Jinx Superfeminine
Sattuupa vielä näin upea ilma näihin bileisiin *plur*

--
Pyllykkä

maiu

#44 • • maiu ..miau..
onko tää nyt muuten korvaava tapahtuma Sunnuntailaskuille?!
..vaikka luistelukin on varmasti vallan hupaisaa, mä tahtoisin kyllä myös pyllymäkeen!!

Vaikka onhan luistelu tietty varmempaa näin ilmastonmuutoksen aikoina, kun mäkeen ei tahdo riittää lunta. Muovisia luistinratojakin kun nyt kaavaillaan..
Voiskohan Helsingin kaupunki mitenkään kattaa Alpparii?? Näin saataisiin laskiaisen tienoille varmat lumet ja vastaavasti kesällä sinne voitas säätää trooppinen ilmasto (ilman sateita tietty) ja kesäkausi voitas alottaa ajoissa! *nauru*

--
sitä saa, mitä tilaa

#45 • • Muussika Guest
Mä olen taas kerran kipiänä vallan väärään aikaan. :( Höh ja pöh.

Tää ois ollu NIIIIIIIN mun juttu! *sydän*
Entropy

#46 • • Entropy tekno kuuluu kaikille

maiu, 3.2.2009 14:43:
onko tää nyt muuten korvaava tapahtuma Sunnuntailaskuille?!
..vaikka luistelukin on varmasti vallan hupaisaa, mä tahtoisin kyllä myös pyllymäkeen!!

Sunnuntailaskut kyllä järjestetään mikäli se vain meistä on kiinni, viime vuonna jäi väliin kun mudassa ei ole niin kiva laskea. Peukut pystyyn säiden puolesta!

Ja nyt steissille!

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

terraluna

#47 • • terraluna Agentti
Joululta jäänyt viimeset glögit kattilassa kuumenemassa. Termari kainaloon ja menoks! Toivottavasti joku lainaa luistimii! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

uniqe

#48 • • uniqe suski
aah kohta minttukaakao ja luistimet ja minä saavumme*plur*
huhtis

#49 • • huhtis -
disko!disko!disko!disko!disko!disko!disko!disko!disko!
Josssu

#50 • • Josssu
Itse olin paikalla klo 17-19 ja sitten piti lähteä yövuoroon.
Harmitti ihan hirveästi, koska oli tosi hauskaa luistella ja muutenkin hyvä fiilis *hihu*
Pääsin hiomaan vanhoja taitoluistelujuttujakin paikalla olleen opettajan johdolla ja se oli hauskaa *jiihaa*

Tämmöstä lisäää *sydän*
Late

#51 • • Late team Lasse
Lähes kolme tuntia vierähti luistellessa, ihan loistavaa. *hihu*
maiu

#52 • • maiu ..miau..
Kas. kirjotin just pitkät pätkät, mut johonki bittiavaruuteen se näköjään katos.. Uudestaan:

Aivan mahtava ilta, hymyilytti vaan koko ajan kun oli niin mukavaa. Ja tervehenkisintä ikinä. Niin oli freesi olo että. *iloinen*

Hieman yllättäen _pojat_ veti illan hienoimmat piruetit ja muut luistelumuuvssit. Jotain muodostelmaluisteluakin oli havaittavissa.. Big up!
Musiikki toimi loistavasti ja tulijututkin oli hienoja (tosin pimeämpää ois voinu olla). Kiitos dj:t, kiitos luistelijat ja KIITOS ENTROPY!

Tää joutu kans lähteen yövuoroon, mutta eipä mun kintut ois tainnu enää kauempaa jaksaa. Vähän kävi eri lihaksiin kun tanssilattialla rehaaminen.. auh.

Lisää tätä. Ja kiitos vielä! *aplodit*

--
sitä saa, mitä tilaa

Progress

#53 • • Progress
upealta näytti. Siis periaatteessa tosi yksinkertainen toteutus, eikä enempää yhtää kaivannukaa. Ihmisillä oli hauskaa ja kaikki nauttivat upeasti musiikista. itse en valitettavasti päässyt jäälle ku ei ollu enää siinä vaiheessa lainaksi sopivia hokkareita... damn. No mut otinpa kuvia ku muut luisteli. Erityisen mukavaa oli katsoa yhden tietyn tytön luistelua ja nähdä hänet hymyilemässä ja iloisena. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

yoni k

#55 • • Edited yoni k disko
Ite missasin tän klubbarin kalenterista täysin, mut kyl oli suu auki tossa 21 aikaan, ku kuulu kovalla teknoa bussien välistä ku astu rautatieasemalta ulos! *nauru*
Sitten alko aukeemaan vähän, ku näky entropyn logoja pari kappaletta, savukone, hyvä pa ja valojakin. :)

Ois vaan pitäny aikasemmin huomata nii ois päässy smirklaamaan! *nauru*
uniqe

#56 • • uniqe suski
Huh, vähän jo pelotti että pääseekö jäälle ollenkaan kun ei omia luistimia löytyny mistään kotikoloista, ja sitten pelotti et loppuuko vuokraluistimet, mut onneks järjestelyt paikan puolesta pelas niin hyvin et lainaluistimis ei ollut ollenkaan mitään aikarajaa, ja tyypit vuokraamos oli tosi rentoja :) Oli kyl hauskaa ja minttukaakao maistu<3
manfex

#57 • • manfex
hauskaa oli, 7 tuntia vierähti luistellessa, huonojen vuokraluistinten takia jalkoihin kyllä sattui koko ajan mutta oli sentään hyvää musaa ja hyvä meininki ;)
Amma

#58 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Voi pyhä jysäys. Oli kyl niin siistii, että! Raitista ulkoilmaa, loistavaa musaa, hyvä keli, kaiffoja, hymyilevää ja ilosta jengiä. Välillä aavistuksen ahdasta, mutta helpotti loppua kohti. Musa rupes potkimaan sillee kunnolla Lil Tonyn toimesta. Aijaijai. *jiihaa*
Jäällä tuli oltua n. klo 19-22.53 ja tunnin alkuverkat oli tehty hevosen perässä suksilla pellolla. Musan tahdissa luistelutanppaaminen vaatii vielä vähän harjottelua... Jalat kiittää ja huomenna en varmaan kävele. *nauru*

Upeeta, mahtavaa, kivaa, ihanaa! *aplodit* Vii vant moor!

--
*etsiskel*

Aurinkoneiti

#59 • • Aurinkoneiti
Mielettömän mahtavaa luistella monta tuntia hyvän musan tahdissa. KIITOS!!
Kuukunen

#60 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Oli aivan ihku plur tämä ilta! Kiitos vaan kaikille järkkääjille, roudaajille ja soittajille! Ja kavereille tietty kans hyvästä seurasta :) Parasta oli kyl lopun "tanssiopetus" erityisesti strippitunti :D

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.