On se vittu jos valitaan porukkaa edustamaan kansaa ja sit ollaan poissa kun pitäs vaikuttaa. Tosin läpi tois ois menny joka tapauksessa.
110 posts, 6 pages, 18,869 views
Juhgu, 4.3.2009 15:22:
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/1135244020821
"Eduskunta hyväksyi Lex Nokian 47 kansanedustajaa poissa"
Jaahas, niillä oli sit varmaan parempaa tekemistä. [pieni]Ei sillä että olisi vaikuttanut lopputulokseen.[/pieni]
Olis mielenkiintoista kuulla vastaukset kysymykseen "missä olit silloin kun Lex Nokiasta äänestettiin". :D
sapeli, 4.3.2009 17:16:
---
Huomasinpa muuten että yksikään vihreä ei äänestänyt tätä vastaan - kaikki jotka olivat paikalla äänestivät puolesta. Luulen että tämä poissaoleminen oli hiljainen protesti.
---
Huomasinpa muuten että yksikään vihreä ei äänestänyt tätä vastaan - kaikki jotka olivat paikalla äänestivät puolesta. Luulen että tämä poissaoleminen oli hiljainen protesti.
speukka, 4.3.2009 17:29:
---
---
---
Kaks äänesti vastaan
Elinkeinoelämän keskusliitto (EK) yrittää estää tietosuojavaltuutetun tarkastusoikeuden yrityksissä ja yhteisössä, joissa ryhdytään Lex Nokian nojalla seuraamaan työntekijöiden sähköpostiliikenteen tunnistamistietoja.
---
Aktiivisesti asiassa on toiminut myös liikenne- ja viestintäministeriö, jossa kiistelty Lex Nokia valmisteltiin. Ministeriö on tietosuojavaltuutetun tarkastusoikeudesta samaa mieltä kuin EK.
"Tarkastusoikeudesta ei ole säädetty laissa. Jos tarkoitus on mennä yritykseen tekemään tarkastuksia, se olisi pitänyt kirjoittaa lakiin", sanoo neuvotteleva virkamies Sanna Helopuro liikenne- ja viestintäministeriöstä.
Elinkeinoelämän keskusliitto arvostelee tietosuojavaltuutettua kiskurihinnoittelusta ja oikeusministeriötä lain kiertämisestä niin kutsutun Lex Nokian valvontamaksukiistassa.
---
EK: Oikeusministeriö kiertää lain karikot kestämättömästi