JYTKE 28.2.2009 @ Kuopio

26 posts, 2 pages, 4,606 views

lillikutti

Posts: 249

#21 • • lillikutti hyppivä jyvä
Mun mielestä oli jotenkin erityisen ankeet jytkeet.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

reinoh

Posts: 818

#22 • • Edited reinoh

lillikutti, 3.3.2009 11:42:
Mun mielestä oli jotenkin erityisen ankeet jytkeet.



Sen mie ainaki huomasin et lillikutti ite ol erityisen ankee ja mietin et misteehä se sit johtu... Ätmös ee ehkä ollu ihan niin kiihkee ku joskus mut jengiä silti oli paljon. Vaikea sanoa ku piti keskittyä kaikkeen muuhu ku ihmisten jututtamiseen ja tarkkailuun.

edit.


tuos toi lyhkäne video...
meizi m

Posts: 398

#23 • • meizi m Jytkemeister supreme

lillikutti, 3.3.2009 11:42:
Mun mielestä oli jotenkin erityisen ankeet jytkeet.



Haluisikko eritellä? Varsinki ku oot vähän niiq osasyyllinen. Puolivirallisestikki.

--
...

lillikutti

Posts: 249

#24 • • Edited lillikutti hyppivä jyvä

reinoh, 3.3.2009 12:06:
---
lillikutti, 3.3.2009 11:42:
Mun mielestä oli jotenkin erityisen ankeet jytkeet.

---


Sen mie ainaki huomasin et lillikutti ite ol erityisen ankee ja mietin et misteehä se sit johtu... Ätmös ee ehkä ollu ihan niin kiihkee ku joskus mut jengiä silti oli paljon. Vaikea sanoa ku piti keskittyä kaikkeen muuhu ku ihmisten jututtamiseen ja tarkkailuun.

edit.


tuos toi lyhkäne video...



Juupa, ajattelinkin et jos minä kerrankin kritisoin menoa niin saan ite siitä päälleni. Pidämpä siis turpani kiinni ja hehkutan jos siihen on aihetta.

Olinko minä reino sulle jotenkin ankee muka? Toivottavasti edes pidit lahjasta.

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

reinoh

Posts: 818

#25 • • reinoh

lillikutti, 3.3.2009 13:08:

Juupa, ajattelinkin et jos minä kerrankin kritisoin menoa niin saan ite siitä päälleni. Pidämpä siis turpani kiinni ja hehkutan jos siihen on aihetta.

Olinko minä reino sulle jotenkin ankee muka? Toivottavasti edes pidit lahjasta.



Oho paisupa tämä noppeeta. Parempi kai siis ois vaan kaikkien olla hiljaa heh... Lahja ja mun salaiset synttärit ei käsittääkseni ollu mitenkään tekemisissä jytkeitten kanssa. Lahja ol magee, kiitos. Siis vaikutit vaan hieman pettyneeltä tjs. niinku tossa itse ilmaisitkin aikaisemmin "Mun mielestä oli jotenkin erityisen ankeet jytkeet." ...mut enpä mie siinä tosiaan kerenny kenenkää kanssa paljo keskustella.

*piis* for fuck sake.
accule

Posts: 678

#26 • • Edited accule olipa kerran...
ohhoh mitäs myrtsipulveria siel on satanu? *lohduttel*
veikkaan, että tässä samanaikaisesti ilmenevät asiat virheellisesti käsitetään syy-yhteydelliseksi.
Bileet ja tunnelmahan oli mainiot. Ikävä jos joukossa oli niitäki joilla oli huono päivä.