vanha trance

10 posts, 1 page, 2,603 views

eemeli

Posts: 910

#1 • • eemeli
Muistatteko vielä Age of Loven - Age of Love, Jam & Spoonin - Stella, Dance 2 Trancen - power of american natives, opus 3:n - It´s a fine day:n kaltaisia mega trance hittejä!! Tai Members of Maydayn, marushan yms....
Itse kuuntelin niitä naperona ja nyt kun taas pistää ne soimaan niin voi ELÄMÄ sentään, että KIKSII!!! Loistavaa matskua, kun miettii et silloin oltiin vielä vauvan kengissä.
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*

Olisi loistavaa joskus kuulla tuon ajan hittejä bileissä, kun en silloin pentuna viel tiennytkään bileist *joo**joo**joo*

[muokattu 29.9.2002 23:46]

--
celebration generation

scobl

Posts: 755

#2 • • scobl
uii, age of love! loistava biisi!

Muistan vielä seuraavat:

Tom Tibet & Leon Malone - "Sonne, Mond und Sterne"
aqualab - journey into trance
the morrighan - remember (to the millennium)
Ayla - Angelfalls

nämä jää aina minun parhaiden luetteloon *heiii*


niin ja voihan massive 2:ssa soittaa hetken vanhempaakin musiikkia *heiii*

[muokattu 2.10.2002 23:12]

--
bred na net

Roger Roger

Posts: 3,372

#3 • • Roger Roger Kentti
Toki muistan. Unohdit listassa mun mielestä yhden tärkeimmistä henkilöistä, Westbamin. Se sai about 8 vuotta sitten mut innostumaan ja olen vieläkin sillä tiellä. Kuuntelen aika usein sitä "ensimmäistä yhteyttä": Celebration generationia. Se kuulostaa vieläkin hienolta. Mun "iso" haave on päästä joskun Westbamin keikalle. Tiedän, että se oli suomessa, mutta kun en päässyt mukaan *nyyh*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#4 • • yana Guest
vanha transe on enemmänkin tollasta eye-q harthouse yms kamaa eikä niinkään tota mitä ekassa postauksessa oli mainittu. en mä sanois lab nelostakaan kiksuks.
loisto musiikkia tuokin toki, noihin aikoihin olin teini parhaassa iässä :D bilebilebilebilebile
UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
Ayla - Angelfalls !!!!! voih vieläkin jaxan välillä kuunellasitä kotona se on vaan niin ihana....*plur*
Karski

Posts: 6,049

#7 • • Karski Pomon kätyri
yana4000:

vanha transe on enemmänkin tollasta eye-q harthouse yms kamaa eikä niinkään tota mitä ekassa postauksessa oli mainittu. en mä sanois lab nelostakaan kiksuks.
loisto musiikkia tuokin toki, noihin aikoihin olin teini parhaassa iässä :D bilebilebilebilebile



Komppaan Yanaa tässä snadisti *plur*

Mut kylä mä sanoisin vanhaksi tranceksi myös esim. näitä:

The Experience Of Taking A Step Into Someone's Dream *sydän*

The Visions Of Shiva - How Much Can You Take *pihkassa*


Aylan laskeminen vanhan trancen puolelle ainakaan tuolla
biisillä (tuotettu 1999) kuulostaa tässä yhteydessä hiukan
hassulta.

[muokattu 31.10.2002 12:43]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#8 • • yana Guest
malliesimerkki vanhasta transesta vois olla pvdn xmix 1. kiksua kymmenen vuoden takaa *nauraa*

mulla taitaa olla se mp3nakin jossain jos jotakuta kiinnostaa. (plus tietenkin dvdlla :)

15 trackiä joista 5 cosmic babya *plur**pihkassa**plur*

[muokattu 31.10.2002 12:51]
ilarip

Posts: 731

#9 • • ilarip
Tres:

yana4000:vanha transe on enemmänkin tollasta eye-q harthouse yms kamaa eikä niinkään tota mitä ekassa postauksessa oli mainittu. en mä sanois lab nelostakaan kiksuks.
loisto musiikkia tuokin toki, noihin aikoihin olin teini parhaassa iässä :D bilebilebilebilebile

Komppaan Yanaa tässä snadisti *plur*

Mut kylä mä sanoisin vanhaksi tranceksi myös esim. näitä:

The Experience Of Taking A Step Into Someone's Dream *sydän*

The Visions Of Shiva - How Much Can You Take *pihkassa*


Aylan laskeminen vanhan trancen puolelle ainakaan tuolla
biisillä (tuotettu 1999) kuulostaa tässä yhteydessä hiukan
hassulta.

[muokattu 31.10.2002 12:43]


esim puhut totta hiukan naurahdinkinkos luin scoblin listan. se löyty viel jostai iha käsi cdlt minkä aikoinaa ostin oisko ollut joku pop kokoelma : trance 2000 :D
Viltsu

Posts: 2,010

#10 • • Viltsu noname
Tarttuipa käteen Patiksen cd kokoelmista aikamoinen helmi..
TranceFormed From Beyond
The worlds first Trance-Compilation specially sequenced and mixed by Cosmic Baby & Mijk van Dijk and directed by Cosmic Baby.

träklisti:
http://www.franken.de/users/tursa/CosmicBaby_discog.html#TranceFormed


wanhatranse ettenkö sanoisi *sydän**sydän*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen