Sinkkuluukku the comeback 28.2.2009 @ Helsinki

93 posts, 5 pages, 19,690 views

laite

Posts: 2,994

#61 • • laite MastahWankah
Blaah, jaksanu tulla mestoille. Tulin Turkuun irkkaamaan ja oon vieläkin 100% sinkku, eli sama lopputulos.
Janisa

Posts: 2,226

#64 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Zeratul, 27.2.2009 22:15:
Pikatreffit kuulostaa kyl pelottavalta, siinähän joutuis oikeesti puhuu toiselle! Toi kameroiden kanssa uhkailu on kans aika pelottavaa, omg. :S
Nyt on kumminki liikkunu semmosta huhua et tänne ois mentävä, ja jos ei seuraa löydy nii illasta varmaan tulee about samanlainen ku kaikista muista eli ei yhtään huonompi.



Noh, miten sun kävi...? *pepsodent*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

hallucinogen

Posts: 8,190

#65 • • hallucinogen Edain
Mulla oli jo puku päällä mut sit mä höpisin firman kirjanpitäjän kanssa netissä ja menin kaljalle paikalliseen juottolaan, jossa juttelin karvaranteen kanssa kurdistanin tilanteesta.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#67 • • hallucinogen Edain

Caro², 1.3.2009 12:51:
Oothan vielä sinkku kuitenkin *blush*


Käväsin tupakalla siinä välissä ja juttelin yhden eläkeläismummon kanssa siinä eli et aika lähellä kävi etten avioitunut samalla!

--
pikku-*possu*

bobo

Posts: 36

#68 • • bobo
musiikki oli jees siin kahen jälkeen ainaski, mut tanssilattial se kuullosti niin pahalta ettei tanssittanu yhtään. baaritiskillä oli kuiteski hauskaa :) niinku aina....
ravec

Posts: 1,102

#70 • • ravec
Kiitos live streamista....oli mukava kuunnella settiä loppuun asti.
Ironraver1

Posts: 1,158

#71 • • Ironraver1 Housemotion

$, 1.3.2009 15:40:
Kävikö kellään flaksi?



No ei tietenkään ku me "helpot ja varmat" loistettiin poissaolollamme *nauru*
Birgie

Posts: 1,311

#73 • • Birgie Kikati
Niin paljon odotin näitä bileitä ja sit sairastun vastatautiin ja kuume nousi 39 asteeseen. Onneks huomenna pääsee töihin taas niin ei tarvi sairastaa kotona. *justjoo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Late

Posts: 3,441

#74 • • Late team Lasse
Paikka ja bileet ei juuri napannut, musiikki sentään parani vihdoin kun Vellu ja Niko päästettiin puikkoihin.

-Oli kumminkin hauska ilta, kiitos siitä kuuluu loistaville sauna/rockband etkoille ja mahtavalle seuralle. *hihu*
siveys

Posts: 2,492

#75 • • siveys lovely

Late, 1.3.2009 18:25:
-Oli kumminkin hauska ilta, kiitos siitä kuuluu loistaville sauna/rockband etkoille ja mahtavalle seuralle. *hihu*


Mulla on kuvakin siitä kun vielä puol tuntia ennen sinkkuluukkubileitä äijät on edelleen sohvilla makaamassa ilman paitaa ja Rock Band kamat sylissä. Siinä olis nainen jos toinenkin voinut haluta olla pieni palanen sulaa muovia herrojen hellissä käsissä! :D
illusion

Posts: 1,061

#76 • • illusion team-sauna :D
Jei aamuun mennes on kaikki videot uploadittu, osa jo varmaan näkyykin*hihu*
sts

Posts: 7,969

#80 • • sts Sama pyynti aitta!

illusion, 2.3.2009 10:23:
-clips-



:D Mitä helvettiä? En oikein nyt ymmärrä pointtiasi. Varsinkin kun siellä on nykyää laajakuva ja se watch in high quality systeemi :)