Flying High To 90s

6 posts, 1 page, 1,399 views

Axl Knight

Posts: 544

#1 • • Edited Axl Knight Oldscool Dj
fly.jpg

Turbovaihde päälle ja 90 luvun helmiä syytäen baanalle.Vaikutteita viimeaikojen seteistä erilaisesti lähestyen -09 tyylisesti:)..Virnettä silmiin ja joraamaan.45 min suoranaista parheutta.tracklistaus tuskin tarpeellinen ellei jollain havaittavissa dementiaa...
jotain

tracklist:
own memory...

lisätiedot - kuuntele
ipe

Posts: 1,845

#2 • • ipe X-Rust / Holvi
vihasin todella näitä biisejä silloin aikoinaan mut nythän näitä on jopa ihan hauska kuunnella. menee vappubilesoittolistalle. :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

ValaX

Posts: 3,891

#3 • • Edited ValaX
Olihan siellä yks hyvä biisi... Jam & Spoon - Right In the Night...
Axl Knight

Posts: 544

#4 • • Axl Knight Oldscool Dj

VaLa, 18.1.2009 23:31:
Olihan siellä yks hyvä biisi... Jam & Spoon - Right In the Night...



no onhan siellä nyt monta muutakin aikansa helmeä..tietty jos tuo nyt kolahti näistä sit parhaiten takaraivoon *jiihaa**tanssittel**iloinen*
ValaX

Posts: 3,891

#5 • • ValaX

Axel^, 19.1.2009 13:07:
---
VaLa, 18.1.2009 23:31:
Olihan siellä yks hyvä biisi... Jam & Spoon - Right In the Night...

---


no onhan siellä nyt monta muutakin aikansa helmeä..tietty jos tuo nyt kolahti näistä sit parhaiten takaraivoon *jiihaa**tanssittel**iloinen*



Mitenhän mä tän nyt nätisti sanoisin...*ding* Aikansa helmiä joo, mutta kun mä saan edelleenkin näppylöitä suurimmasta osasta noista biiseistä...*piis*
Axl Knight

Posts: 544

#6 • • Edited Axl Knight Oldscool Dj

Mitenhän mä tän nyt nätisti sanoisin...*ding* Aikansa helmiä joo, mutta kun mä saan edelleenkin näppylöitä suurimmasta osasta noista biiseistä...*piis*



vähempi kylläkin kuin monet uudet levyt nykyään..moni näistäkin kestää jatkuvaa nykysoittoa helposti..musagenret menee ja vaihtuu mutta kummasti vaan ne tietyt veisut jää elämään aikojenkin yli