HALLMARK - THE 9TH BIRTHDAY CELEBRATION 14.2.2009 @ Helsinki

129 posts, 7 pages, 26,627 views

Camomilli

Posts: 112

#81 • • Camomilli
Vähän oli pettymys koko ilta.

Tanssilattia oli täynnä tyyppejä jotka oli niiiin sekasin. Ei ollut oikein tunnelmaa tuolla ja ilmeeni oli varmaan aika *eikä* koko illan vaikka aina yritin että nyt perhana pidän hauskaa. Jostain syystä musiikkikaan ei tuntunut nyt oikein iskevän, mutta ehkä se johtui yleisfiiliksistä.

Baaritiskin asiakaspalvelu oli jotain ihan törkeää. Menin ottamaan juomaa ja vieressäni oli pari mua ennen. No siinä aika kauan odoteltuani tulee baarimikko kysymään mitä otan. Sanon sille että tuo pari oli mua ennen että anna heidän tilata eka ja baarimikko häippäs palvelemaan ihan muita. Sitten vähän ajan päästä baarimikko tuli taas kysymään mitä otin. Toistin että edelleenkin tuo pari oli mua ennen tässä ja haluaisivat tilata ja taas baarimikko poistui palvelemaan muita noteeraamatta tuota paria. Siinä vaiheessa päätin itse häipyä tiskiltä.

Huoh. Jätti kyllä niin pettyneet fiilikset aloittaa työviikko että ei mitään rajaa.
La Petite

Posts: 1,160

#83 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Joo, Orkidean setti tanssitutti mua jostain syystä paljon enemmän kuin kiksukaksosten tarjoama anti. Siltikin oli oikein kivaa pitkästä aikaa nostaa polvee. *jiihaa*

Kuitenkin must tuntuu et alan olee jo hiukka vanha näihin kemuihin... Mua AHDISTI liian känniset ihmiset ja ne neropatit, jotka tanssimisen sijaan bogoilivat ja hyppivät tasajalkaa tanssilattialla kuin pahimmat mahdolliset "ladit" Ibizalla...
Siis miks pitää rynniä ja riehua, kun on muutenkin ahdasta ja kaikki muut haluis vaan tanssia ja fiilistellä. Lisäksi sain niskaani tuopillisen bisseä, mut en kuullut anteeksipyynnön suuntaistakaan äännähdystä.
Mut joo, oli silti kivat bileet, teki hyvää päästä vähän relaamaan ja kassiin jäänyt askelmittarikin näytti illan jälkeen 16000 askelta :D

--
Rem tene, verba seqventur

Tape

Posts: 37

#84 • • Tape
.....Mua AHDISTI liian känniset ihmiset ja ne neropatit, jotka tanssimisen sijaan bogoilivat ja hyppivät tasajalkaa tanssilattialla kuin pahimmat mahdolliset "ladit" Ibizalla...
....Lisäksi sain niskaani tuopillisen bisseä, mut en kuullut anteeksipyynnön suuntaistakaan äännähdystä......[/quote]

Itse siirryin melkein lavan taakse tanssimaan ku en kestänyt sitä tönimistä..

Itse sain virtasta niskaan ku takana oleva herrasmies päätti fiilistellä nostamalla virtasen ylös ja hyppiä samalla.. Arvaatte varmaan mitä kävi.. :/ Katoin herraa vihaisesti niin kaveri tarjos mulle huikkaa joten otin sen anteeksipyyntönä vaikka en ottanut huikkaa koska ei viina maistunu ks. iltana..

--
This is what I love and can`t stop loving!

Drugs is for losers!

julia

Posts: 39

#85 • • julia
Hyvät kemut oli! Olisin voinu viihtyä pidempäänkin*jiihaa* Muutamat ihmiset oli tanssilattialla ehkä vähän turhan sekaisin ja tönivät muita, mutta enpä jaksa antaa tollasten haitata. Siirryin sit itse vähän syrjempään. Paikkana Bank toimi hienosti ja iso plussa siitä, että naisten vessa oli suht siisti ja iso!

Ja tosiaan, Orkidea ehkä sytytti enemmän, mutta TAB ja Super8 veti muutamia mahtavia biisejä, jotka sai kylmät väreet menemään kehon läpi. Näitä bileitä lisää, kiitos!
Lost-Soul

Posts: 3,107

#86 • • Lost-Soul los pallos
Musiikki oli oikein makoisaa ja hyvin sai fiilisteltyy. Oli myös kiva nähdä pitkästä aikaa vanhoi kavereita, mihin ei ole syystä tai toisesta tullu törmättyä pitkään aikaa (varsinkin juuri ennenkun lähdin tuli törmättyy mukavaan ihmiseen joka kyl piristi sen hetkistä fiilistä). Olisin odottanut, että soittopöytä olisi ollu toisella seinällä, jolloin tanssilatti olisi ollut pituussuunnassa pidempi ja ehkä jopa vähän enemmän olisi ollu tilaa, mutta kai se noinkin toimi suht hyvin.

mutta mutta.. Porukka yleisesti ottaen oli selkeesti ottanut yhden jos toisenkin liikaa alkoholia (tai muita päihteitä) ja aika örväämistä tuo näytti loppuakohden menevän. Myöskään ilman haavereitä ei tämä reissu onnistunut ja siitä kiitos kuuluu jollekkin tuntemattomalle.

Kuvia on tulossa kunhan kerkeän nuo katsomaan läpi.
(Pientä fiilistely kuvaa en nyt jostain syystä saa näkymään täällä, joten olkaa ilman)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Alyna

Posts: 194

#87 • • Alyna
Kiitos kulta, tapi, tapsa ja kaikki ihanat ystävät mukavasta illasta, teitte ystävänpäivästä täydellisen *sydän*
merqus

Posts: 1,010

#88 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Pakko sanoa, että oli ensimmäinen kerta tällä viikolla kun tuntu, että oli oikeasti hyvä olla. Vaikka musiikki ei nyt liiemmin tanssijalkaa pistäny vipattamaan niin sain kuitenkin aikaseks jamiteltua alkuillasta jokusen hetken. Toimi sopivasti fiiliksennostattajana loppuiltaa ajatellen.
Kiitokse järjestäjille ja kaikille ihanille ihmisille paikanpäällä. Ei jääny kaduttamaan tänne lähteminen. Onneksi ei tuohon ördäykseen liiemmin törmänny ku tuli lähdettyä sen verran aikaseen pois, muutoin olisi voinut lopputulos olla toinen.
ville

Posts: 3,780

#89 • • ville olen oikeasti ujo
No huh huh näin lyhyesti sanottuna.


Monessakin mielessä tuli mieleen Hallun ensimmäinen kerta Maestrossa: keskustassa, uskomattoman suuri tanssilattia ja viimeisen päälle ympäristö (siis vessat, sohvat ja muut interiööri) sekä viimeisenä maailman tehottomimmat baarimikot ja -minnat.

Melkein veikkaan, että tässä tulee käymään samalla tavalla kun Maetrossa: Sana lähtee leviämään, että nämä ovat thö bileet ja kerta kerralta ihmismäärä lisääntyy. Muutaman kerran jälkeen tuolla alkaa olla eeppinen kiskumeno ja 1500 ihmistä kähdet kohti kattoa ja jengin fiilis tasolla "mitä *******, voiko tällaista menoa olla suomessa" *jiihaa*

Musiikillisesti illan parhaat kehut menee Orkidean setin viimeiselle puoliskolle.... mukana käsittämätön määrä maailman parasta trancea (tm), jota en ole kuullut pitkään aikaan bileissä. Illan biisi oli ehdottomasti BT - Mercury & Solace.

Jos nyt jostain pitää tarkastajamaiseen tapaan nillittää, niin muutama asia tulee mieleen:

- Pääsalin äänentoisto oli pienessä hakusessa. Illan alussa tanssilattialla kuuli viereissä tapahtuvan keskustelun vähän liian hyvin eli äänenpaine aika alhainen. Tasot saatiin onneksi nostettua sopivalle tasolle, mutta hallimainen akustiikka teki pienet tepposet: Suoraan lavan edessä PA pinojen välissä basso ei tahtonut syttyä millään, kun taas salin reunoilla oli korostusta varsin reippaasti. Ehkä hieman toisenlainen sijoittelu PA kasojen suhteen (leveämmälle) toisi asteen paremman lopputuloksen

- Baarihenkilökuntaa oli vähän ja ammattitaito heikkoa. Vain yhtä palveltiin kerralla tyyliin (mitä saisi olla, hidas kaato, hidas laskutus ja seuraava). Kerran näin erään baariminnan yrittävän kahden ihmisen palvelua samaan aikaan ja tuloksena unohdus mitä jälkimmäinen tilasi. Kaiken tämän päälle vielä täysin epälooginen palvelujärjestys: henkilökunta ei edes yrittänyt muistaa kuka on ollut tiskillä ja kuinka kauan *justjoo*

- Enemmän trussia saliin, jos vaan budjetti sallii. Pikkasen trussia lavalla ja/tai saliin suuren "kuution" muodossa. Ja keskelle salia 120cm pelipallo niin mä olen valmis kusemaan hunajaa.


Mutta jos nämä pienet asiat sivuutetaan, kyseessä on paras venue trancebileille, mitä suomessa olen nähnyt. Hallmarkin osaavissa käsissä näistä Bankin tapahtumista voisi tulla lähestulkoon parasta mitä olen tässä maassa klubirintamalla koskaan nähnyt (pl Unity, joka nyt vaan on Unity).

Vinkkinä niille jotka nämä missasivat: Jos tapahtumia tulee lisää, samaa virhettä ei kannata toistaa....
lostgone

Posts: 2,493

#90 • • Edited lostgone
Perushallut paremmalla tilalla, joten kaiken tutun löytäminen oli aikaisempaa helpompaa; täynnä olevat viinan myyntipisteet, muut myyntipisteet, paidaton poika ja paljon aiempien vuosien Hallmark-kävijöitä reunustalla nostalgioimassa. Paikka oli hyvä ja musiikki viihdyttävää, varsinkin vanhat hitit joukossa, pidin. Vaikken pukeutunutkaan Hallumaisesti, ups.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

tomii

Posts: 3,594

#91 • • tomii kallion herttua

La Petite, 15.2.2009 15:17:

Kuitenkin must tuntuu et alan olee jo hiukka vanha näihin kemuihin... Mua AHDISTI liian känniset ihmiset ja ne neropatit, jotka tanssimisen sijaan bogoilivat ja hyppivät tasajalkaa tanssilattialla kuin pahimmat mahdolliset "ladit" Ibizalla...
Siis miks pitää rynniä ja riehua, kun on muutenkin ahdasta ja kaikki muut haluis vaan tanssia ja fiilistellä. Lisäksi sain niskaani tuopillisen bisseä, mut en kuullut anteeksipyynnön suuntaistakaan äännähdystä.



Tulee kyl niin elävästi mieleen miksi ei ole ollut kiinnostusta ks. bileisiin ihan puhtaasti sen porukan takia (mikä hitto Halluissa vetoaa tohon vitun töykeeseen jengiin?).

--
reivaan kunnes kuolen

Amnesia

Posts: 888

#92 • • Amnesia

tomii

Tulee kyl niin elävästi mieleen miksi ei ole ollut kiinnostusta ks. bileisiin ihan puhtaasti sen porukan takia (mikä hitto Halluissa vetoaa tohon vitun töykeeseen jengiin?).



Eipä noita sinänsä paljoa ole, mutta kun on yksi edestakaisin loikkiva kusipää, niin siinä on tanssilattia pilalla 5 metriä suuntaansa.
Kai niitä pihallekin vois heittää...
Marqueezi

Posts: 86

#94 • • Marqueezi
Orkidean setti oli tosi hyvä, mutta Tab & Super 8 ei oikein napostellu.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#95 • • peikkolapsi miisa the maskotti
no, mikäs oli nyt tämä "smart clubwear" mikä luki tapahtuman tiedoissa pukukoodina.
analyyseja? joutuks kiksukarvat jättää narikkaan? *vink*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Tape

Posts: 37

#96 • • Tape

peikkolapsi, 15.2.2009 21:53:
no, mikäs oli nyt tämä "smart clubwear" mikä luki tapahtuman tiedoissa pukukoodina.
analyyseja? joutuks kiksukarvat jättää narikkaan? *vink*



Ei hajuukaan... Siel kyl oli naisia jolla oli kiksuksukarvat sekä shuffle/rav: housuja mut siel oli myös ns. pissiksiä eli en usko et mitään pukeutumis-sääntöjä oli *hymy*

--
This is what I love and can`t stop loving!

Drugs is for losers!

Takyon

Posts: 2,945

#97 • • Edited Takyon Möwkö

Amnesia, 15.2.2009 19:48:
Eipä noita sinänsä paljoa ole, mutta kun on yksi edestakaisin loikkiva kusipää..



Mä en ole koskaan innostunu halluista mutta viime vuonna eksyin muutaman kerran käymään ja jouduin toteamaan että vaikka bileet vaikuttaisi ihan ensiluokkaisilta omassa genressään niin niiden ihmisten takia ei vaan voi tukea. Ihan käsittämättömän paljon kuosaajia ja örveltäjiä sekä tappeluita ja muuta paskaa mitä en oikeastaan ole koskaan nähnyt konepippaloissa. Joten olen kyllä ihan samalla linjalla tomii:n kanssa.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

titi

Posts: 59

#98 • • titi
Ja oli NIIIN kivaa. Tanssin itseni henki hieveriin, tosin en tiennyt sitä vielä eilen...nyt jalkoja pakottaa niin ettei tiedä miten sitä olis. Orkidealle suuri kiitos- *sydän*

Rakkaita ihmisiä paljon. Ja hiukan aikaa totuteltuani paikkakin ihan hyvä. (Tosin valaistusta mun makuun hiukan liikaa.)

Tää tyttö jää nyt odottelemaan entistä innokkaampana pasei ja tietty seuraavia halluja(?)
(ja miksi ihmeessä en käynyt lähes 3 vuoteen lainkaan bileissä...ha??? Ja miksei kukaan ole raahannut mua mihinkään..tai en ole itse raahautunut. Nyt kaduttaa.)

Niin ja kotimatkakin oli varsin koominen.*tirsk*
Mark

Posts: 7,311

#99 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Ihan kingit kemut *sydän*

Trance maistu pitkästä aikaa aivan helvetin hyvältä, mesta oli upee ja fiilis enemmän ku kohillaan *plur* Kiitos, toivottavasti nää ei ollut vikat hallut bankissa, tällasta menoa on ollut ikävä <3

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Umbala

Posts: 769

#100 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Joo, oli kyllä hyvät kinkerit.
Sai taas pitkästä aikaa jortsuilla ihan huolella. Illan musiikillinen anti oli mieleen, sekä vaikka nyt jengi tuttuun tapaan oli "hyvässä" pelikunnossa, ei se tällä kertaa häirinnyt. Tosin vielä kun jokupäivä saataisiin tilanne, jossa baarin sisäinen liikenne kulkisi tanssilattian reunoilla, ei sen läpi.
Suuret kiitokset kaikille tapahtumasta vastuussa oleville, Bank on tilana käsittömän hyvä, joten toivonkin että tuolla tullaan vielä useat kekkerit järjestämään ilman mitään suurempia öyskä episodeja.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*