JACK - It's Super Jack !!! 21.3.2009 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 27,865 views

#121 • • tanja Guest
Soittiko Warren Yeke yeken? :D
Doughnuts & Prozac

#122 • • Doughnuts & Prozac
Kyllä oli hyvät iltamat, tupa täynnä jees jengiä ja hyvä groove thru out! Propsit mulle itselle myös siitä, etten ollu niin vitun känäs kun yleensä -pidän tän linjan!
kisumisu

#123 • • Edited kisumisu

tanja, 23.3.2009 09:38:
Soittiko Warren Yeke yeken? :D

Ei soittanut, mutta Depeche Mode: Wrong (Thin White Duke Mix) räjäytti pankin *jiihaa*

#124 • • ville olen oikeasti ujo
Yhdet parhaista jackeista missä olen ollut *jiihaa*

Coma ja Orkidean lämmittely maistoi todella, varsinkin ensin mainittu pisti tokan tunnin aikana omaan makuun about täydellistä lämmittelysettiä. Illan ulkomaanvieras pyöritti kyllä sukkia jalassa, mutta imo vikat 30min oli kuitenkin snadisti huonompaa kun ekat 2h. Jos vikat 30min olisi ollut samassa linjassa kun ekat 2h, tää setti olisi mennyt ihan sinne korkeimpaan kärkeen mitä suomessa olen kuullut... sinänsä olisi ollut warennilta aika suoritus, sillä miehen kaksi settiä screenissä on siellä top-10:ssä all-time-top listalla *blush*

Erikoiskiitokset kaikille onnittelijoille, yllättävän moni näyttää lukevan klubituksen lapsitopicia. Täytyy myöntää, että välillä menin täysin sanottomaksi sen plur vyöryn alla *hihu*
Lionel Tiger

#125 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Yhdyn edellisiin hehkutuksiin... Fiilis oli tosiaan katossa... parempaa saa hakea.. Kiits!
Pretty bf2am

#126 • • Pretty bf2am
pahoittelut kaikille joitten hattuja heittelin ja teitä joitten pyllyjä läpsin,joku poltteli jotain ainetta mun vieressä ja tunsin vaan kuinka päässä alko heittää ja sitte alko heittää mun käytös..kotona olin kuulemma rakentanut pahvista aidan eteiseen, jutellu aivan sekavia ja maannut 3tuntia tajuttomana suihkussa eli ei kauheen mukavaa nää huumeiden tahattomat vaikutukset,jospa polttelisitte niitä kotona ennen paikalle tuloa!*eiei*
#127 • • astaroth Guest

Pretty bf2am, 23.3.2009 16:22:
pahoittelut kaikille joitten hattuja heittelin ja teitä joitten pyllyjä läpsin,joku poltteli jotain ainetta mun vieressä ja tunsin vaan kuinka päässä alko heittää ja sitte alko heittää mun käytös..kotona olin kuulemma rakentanut pahvista aidan eteiseen, jutellu aivan sekavia ja maannut 3tuntia tajuttomana suihkussa eli ei kauheen mukavaa nää huumeiden tahattomat vaikutukset,jospa polttelisitte niitä kotona ennen paikalle tuloa!*eiei*

srsly wtf :D
epicuros

#128 • • epicuros
Harvemmin käyn bileissä ja just nämä sit pitikin saikuttaa >:(

Noh hyvä, et saitte laatubileet..

pahoittelut kaikille joitten hattuja heittelin ja teitä joitten pyllyjä läpsin

puristelitko sä myös joulukuun jackseis jonkun äässiä? ;D

--
Valid criticism does you a favor.

Doughnuts & Prozac

#129 • • Edited Doughnuts & Prozac

No sorge, mut on aika vaikee uskoo, et sä oisit menny pössyihin pelkästään paikalla olemalla...eikä se edes vaikuta 3 tuntia putkeen....LOL.
Tyranoid

#130 • • Tyranoid FINRG

pahoittelut kaikille joitten hattuja heittelin ja teitä joitten pyllyjä läpsin,joku poltteli jotain ainetta mun vieressä ja tunsin vaan kuinka päässä alko heittää ja sitte alko heittää mun käytös..

Wow. Kelaa kuinka sekasin sen tyypin sit piti olla joka sitä poltti, jos sä vaan vieressä seisomalla menit tohon kuntoon. ;D

#131 • • ville olen oikeasti ujo

Tää selkeästi selittää miks meno oli niin hyvää: joku poltti tuolla jotain ja sit kaikki oli vaan tosi sekaisin!
Pretty bf2am

#132 • • Pretty bf2am
no haloo mä tuun känniin jo tavallisista suitsukkeista ja cokiksesta eli voi kuvitella mitä jostain vahvemmista aineista käy..mutta tavallisesta alkoholista ei ikinä mitään näin outoa ole tapahtunu,että rakentaisin aitoja pahvista ym.muistan toisenkin kerran kun joku poltteli jotain mun vieressä niin aloin näkemään kultasia havunneulasia kaikkialla..en ollut kyllä joulukuussa jackeissä.tammikuussa olin,ehkä yhden tytön pyllyä nipistin kun sitä kannettiin ilmassa..sorry..
Misc Management

#133 • • Misc Management

melko vahvaa ainetta!! *släp*
Heiska

#134 • • Heiska
Hyvät kemut! *sydän* Kiitos ja niiaus.
KooKie

#135 • • KooKie aka. Petress Pan

ville, 23.3.2009 16:58:
---

---

Tää selkeästi selittää miks meno oli niin hyvää: joku poltti tuolla jotain ja sit kaikki oli vaan tosi sekaisin!

Seuraavalla kerralla suunnistan siis baaritiskin sijasta savua kohden!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Juhgu

#137 • • Edited Juhgu Virnistelijä

No nyt on ollu aika tiukat passiiviset savut. :D

Tyranoid, 23.3.2009 16:37:
---
Wow. Kelaa kuinka sekasin sen tyypin sit piti olla joka sitä poltti, jos sä vaan vieressä seisomalla menit tohon kuntoon. ;D

Kelaa mitä se tyyppi on puristellu ja rakennellu himas. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

speukka

#138 • • speukka
Jaa joku survassu selkeesti lakkaa lasiin
Cosmic City Survivor

#139 • • Edited Cosmic City Survivor

Pretty bf2am, 23.3.2009 17:04:
no haloo mä tuun känniin jo tavallisista suitsukkeista ja cokiksesta eli voi kuvitella mitä jostain vahvemmista aineista käy..mutta tavallisesta alkoholista ei ikinä mitään näin outoa ole tapahtunu,että rakentaisin aitoja pahvista ym.muistan toisenkin kerran kun joku poltteli jotain mun vieressä niin aloin näkemään kultasia havunneulasia kaikkialla..en ollut kyllä joulukuussa jackeissä.tammikuussa olin,ehkä yhden tytön pyllyä nipistin kun sitä kannettiin ilmassa..sorry..

Joo meidän valomies polttaa huolella suitsukkeita. Itsekkin menny ihan pihalle niistä monta kertaa :)