Darude feat. Blake Lewis - I Ran (So Far Away) [HMC]

4 posts, 1 page, 1,652 views

darudevil

Posts: 427

#1 • • darudevil Darude
Hey hei ja moi!

Tällä viikolla sekä nettikaupoista että tavallisista hyvistä musiikkikaupoista pitäisi löytyä uusi singleni 'I Ran (So Far Away)', jossa laulaa American Idolista ja aiemmasta Selfless-biisistäni tuttu kaveri nimeltä Blake Lewis.

Jaakko "JS16" Salovaara ja Wille "Weirdness" Heikkilä raapaisivat remiksien tuhdin Suomi-annoksen kasaan ja Gareth Emery ja Randy Boyer vastaavat kansainvälisestä tykityksestä. Itse en tyytynyt taaskaan yhteen miksiin vaan piti vielä tehdä aiheesta Tech Mix vähän erilaiseen soittoon.

Biisi julkaistiin pari kuukautta sitten USA:ssa ja on myös 'Label This!' albumini USA Editionilla, joka julkaistaan Suomessa helmikuussa. Vastaanotto on siellä ollut hyvä, radiot ovat kiitettävästi lisänneet soittolistoilleen ja biisi piikkasi nelosena USA:n iTunesin Dance Singles Chartilla, vitosena Billboardin Hot Dance Single Sales Chartilla ja kaksykkösenä Hot Single Sales Chartilla. Albumini lisäksi jenkkilevy-yhtiöni Robbins Entertainment laittoi Original Mixin USA:ssa omalle Dance Party-kokoelmalleen, ja Briteissä Nebula laittoi Garethin Emeryn remixin uudelle Cream-kokoelmalleen.

Biisin radio editin voit käydä tsekkaamassa mun MySpace-sivulta. Jos haluat kuulla biisiä radiosta, niin kerro se lempikanavallesi, soita tai laita sähköpostia, pyydä soittamaan lisää! (esimerkkeinä YleX Toivebiisit ja YleX Himotuimmat äänestys, NRJ Top10, Voice Top10). Suositeltavaa on myös käydä baarissa nykäisemässä lemppari-dj:täsi hihasta ja pyytää biisiä! ;)

Palautetta, kyssäreitä, haukkuja, etc tähän threadiin tai mun emailiin! Lemppari mixi? Supporttia keikalla/radiossa?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#2 • • Jussi Soro choon!
Garethin remix on kyl erittäin jees!
Damien

Posts: 2,882

#3 • • Damien [tr3ox]
Kolmen minsan jälkeen lähti taas kivasti eteenpäin, mut oisit helposti voinu olla kunnianhimosempi ja pistää siihen pienen minutin tai kahden proge kohdan, etkä heti tuoda sitä samaa naru-padia sinne taustalle.

Biisiä vois viedä eteenpäin ja massoja vois kouluttaa ;) Lievää degeneraatiota havaittavissa, mut ohan se iso bisnes isoa bisnestä ja sitä varten on remiksaajat eiks jeh?

No en lähde markkinoimaan tätä ylexille sun puolesta, kyllä se sinne soittolistoille menee heti uusien biisi-päivitysten jälkeen. *heko heko* Onnellinen mä vaan olen sun puolesta, HYVÄ ViLLE! Olette osa miehemme Amerikassa tiimiä...