musiikki

46 posts, 3 pages, 9,649 views

arikoo

Posts: 245

#21 • • arikoo Virallinen hörhö
Niin se vaan on että 24/7 melkein soi... Aamulla aloittaa piristävällä ja illalla pistää uni musaa. Compuutteri on loistava jukebox ei tartte vaihella levyjä. Vaihtaa vain soittolistaa tilanteen mukaan.

Siis luulen että tulisin ennen sokeaksi kuin kuuroksi!

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Mafia

Posts: 126

#22 • • Mafia
On aivan mielettömän ihanaa kun harrastaa seksiä konemusan tahtiin.
Tosin siihen ei käy mikä tahansa kikkelitrance vaan se vaatii jotain hieman erillaista. Pistää koneelta muutaman pitkäsoiton peräkkäin ja sit antaa Trancen vaikuttaa oikean valaistuksen, lämmön ja hetken kanssa sinun ja parisi mieleen.
*joo*

U-u-uu!
Hixxy

Posts: 522

#23 • • Hixxy HaroPup
näin on näreet, musiikki saa melkee aina hyville fiilareille, huonot fiilarit suorastaan haihtuu ilmaan jos pääsee oikeen asenteella tamppaamaan jonnekin, en oo tosin vähää aikaa nii hirveen aktiivisesti musiikkia kuunnellu, mutta ehkä ihan hyvä vaa, en tiiä auttasko se vai meniskö maku kokonaan jos kuuntelisin musaa samalla kun metsässä ryömin, hmm ehkä vähän nopeuttas sitä päivän kulkua, mut mut, kokeilkaa ite ryömiä taisteluvyö, luotiliivit, pistooli, stg, ja nasse päällä jollai watu saarella ni ei välttämättä haluis kuulla iloista nais ääntä sanoen "the day is so great i would never want it to end" jne.. *igor**iloinen*

[muokattu 4.11.2002 12:20]
Kolera

Posts: 4,256

#24 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Hixxy:

kokeilkaa ite ryömiä taisteluvyö, luotiliivit, pistooli, stg, ja nasse päällä jollai watu saarella ni ei välttämättä haluis kuulla iloista nais ääntä sanoen "the day is so great i would never want it to end" jne.. *igor**iloinen*



Sitä varten on murina, että voi mennä johonki nurkkaa sikiöö silmät kii keräämää vitutusta kunnes siitä tuleeki hyvä olo *hih* tulee semmonen ylivoimanen olo mut siinä ei kaverin kannata tulla kiusii kyl.

Kotityöt sun muut menee pal helpommin ku on musaa soimassa taustalla. Minulle kun kaik oman kämpän kotityöt on Saatanasta, mutta kyllä sitä kaverin kämpän vessan pöntön sun muut jaksaa oikeen mielellään siivota *nauraa* ja vielä ihan omasta aloitteesta

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Mafia

Posts: 126

#25 • • Mafia
Mikäs siinä Tetsatessa?
Yks mukavimmista hommista mitä aikoinaan sai harrastaa intissä*plur*
Ja jos sitä saisi vielä tehdä jonkun kunnon kiksun tahtiin niin UHUHUHUHUH!
Paljon jäljellä?
Hixxy

Posts: 522

#26 • • Hixxy HaroPup
vaivaset 160,, hmm vai olisko 150, en o00o0o hirveesti jaksanu stressailla päivien kanssa, isompi kyrsitys siitä vaa nousis, niiku nyt jonkun kumman syyn takia nousi ku tajusin etten oo ollu puoliakaan vielä ja kauan ollaan jo samperi oltu *eiei* mut koti työt menee kyllä rattosesti musiikkia kuunnellessa *nauru* ja kaikestahan se positiivinen puoli pitää löytää tosin intissä se on paikan päällä hiukan hankalaa, mut myöhemmin ajatellen ni ei se kovin kauheeta olekaan*täh*

[muokattu 4.11.2002 19:45]
Mafia

Posts: 126

#27 • • Mafia
Tsemii. Kyllä se siitä . nopeasti ne päivät menee.
ups. Off topiks.-
Avatar
#28 • • hyperventilaatio Guest
kuuntelen musiikkia aina ja koko ajan kun olen himassa/muussa paikassa jossa se on mahdollista. Musa on jees!*plur*
Avatar
#29 • • yana Guest
speedlimit 136 BPM!

(yläraja siis;)

[muokattu 6.11.2002 17:07]
Roger Roger

Posts: 3,372

#30 • • Roger Roger Kentti
Mun kohdalla se limit on 0 - 380. Tykkään myös rauhallisesta musasta ja joskus tulee kuunneltua puronsolinamusaakin. Sitten joskus vanhaa kunnon tripperiä! Aaah, silloin mennään ja LUJAA!! pääsääntöisesti kuitenkin kiksahtavaa musaa tulee kuunneltua ja se tuo mulle parhaat fiilarit.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

trikSain

Posts: 156

#31 • • trikSain
*sydän*musiikki*sydän*...mitäpä muutakaan?

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Myfinesthour

Posts: 420

#32 • • Myfinesthour
Mjuusik mjuusik. Tietaakös kukaan, että tutkiiko kukaan konemusiikin teoriaa? Olisi kiva päästä vähän opiskelemaankin että mistä se tulee se kunnon koukku biisiin. Kyllähän sitä kokeilemella syntyy hyvää musiikkia, mutta olen niin pirun utelias, että ois kiva tutustua joidenkin toisten ihmisten oivalluksiin.*joo*

--
"..."

Myfinesthour

Posts: 420

#33 • • Myfinesthour
Avernian:

Myfinesthour:Mjuusik mjuusik. Tietaakös kukaan, että tutkiiko kukaan konemusiikin teoriaa?

Meidän laitoksella (TKT) on asiasta projekti. Tervetuloa opiskelemaan, taitaa vain gradua vaille valmiit oppilaat päästä siihen kyl mukaan.



Kits!*hymy**joo*

--
"..."

Myfinesthour

Posts: 420

#34 • • Myfinesthour
Jaahans. Tiedätkö voiko tuohon aiheeseen tutustua missään kukaan "ulkopuolinen"? Olen itse ns. softamuusikko, mutta tuotokset alkavat olla kohta kuuntelukelpoisia ja haluaisin myös kehittyä lisää. Siksi tämä topikki kiinnostaa mua erityisen paljon. Konemusiikin teorialla tarkoitan siis sekä musiikin teoriaa, että äänenmuodostuksen teoriaa.*hymy*

--
"..."

alphamagic

Posts: 3,628

#35 • • alphamagic
korvalaput on oltava aina mukana missä ikinä kulkeekin... etenki se autuus kun tulee bussilla koulusta ja saa pistää 8tunnin koulupäivän jälkeen trancee polkkaa tai mitä vaan soimaan...
ja kun kotiin saavun sterkat on auki niin pitkään kun oon hereillä... *pihkassa*
ja krapulassa musiikki kuulostaa jotenki paremmalta...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Panfobia

Posts: 521

#36 • • Panfobia
alphamagic:

korvalaput on oltava aina mukana missä ikinä kulkeekin... etenki se autuus kun tulee bussilla koulusta ja saa pistää 8tunnin koulupäivän jälkeen trancee polkkaa tai mitä vaan soimaan...


Mä kuljen myös luurit päässä mihin ikinä menenkään. Aamujunassa Proteus on ihan ehdoton ykkönen. *iloinen*

--
*sydän*

Insomnia

Posts: 684

#37 • • Insomnia Haahuilija
täältä ei ole paluuta *ökkö*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

Avatar
#38 • • yana Guest
Myfinesthour:

Mjuusik mjuusik. Tietaakös kukaan, että tutkiiko kukaan konemusiikin teoriaa? Olisi kiva päästä vähän opiskelemaankin että mistä se tulee se kunnon koukku biisiin. Kyllähän sitä kokeilemella syntyy hyvää musiikkia, mutta olen niin pirun utelias, että ois kiva tutustua joidenkin toisten ihmisten oivalluksiin.*joo*



http://www.acoustics.hut.fi/

siinä on äänentuottamisesta ainakin ;)

orkidea&indigo ja kait erkkokin opiskelevat heliassa jotain tollasta musiikkisäätöä

http://irc.koulu.org/?a=i&id=223

[muokattu 20.11.2002 17:52]
Roger Roger

Posts: 3,372

#39 • • Roger Roger Kentti
Nyt pystyn kuuntelemaan musiikkia kokoajan. Ostin itselle uuden lemmikin nimeltä Kaaleppi. Kaaleppi on Mp3-soitin johon mahtuu 64 megaa musaa. Mp3 muodossa musaa mahtuu vähemmän, kuin WMA muodossa, mutta mp3 muoto kuluttaa vähemmän Kaalepin energiavaroja joten tulee halvemmaksi. Mp3:sia voi vielä kelailla, mutta wma:ta ei.
Mä en halua ikinä erota mun rakkaasta Kaalepista. Se on vaan maailman paras lemmikki! *plur**plur**plur**plur*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

HzO

Posts: 266

#40 • • HzO 9mm burana auttaa
joo mp3 toistava dvd on ihan ok laite. varsinkin sellainen mikä näyttää kansiot vaikka töllön ruudus. EI tarvii pitää konetta päällä jos haluaa soittaa musiikkia.

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin