Wert - Syncroscience

46 posts, 3 pages, 8,597 views

Skipi

Posts: 650

#21 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Meikä diggaa..
Olihan tossa aika paljon vaikutteita tuonne vuodenvaihteen trance saundiin.
Kuulokkeilla kuunnellessa alkaa ehkä jossai välissä toi basso risomaan.
Toimii laajemmassa tilassa sit ihan erilailla.
Tosiaa Wertiltä ihan uus aluevaltaus ja 8/10 tästä setistä ;)
gr

Posts: 1,116

#22 • • Edited gr Hu-hu
Jees, oikein mukavia ralleja sieltä uuden aallon pirteämmästä päästä ja paljon paljon omastakin laukusta löytyviä raitoja tuntui olevan. Ainoastaan ensimmäinen raita jäi kummittelemaan, jolle olisikin kiva siis id saada. Keskisektorilta omaa mieltä lämmitti ehkäpä eniten tuo Dynamicin "Make Me" (Space Cat vs Dynamic remix).
Melkolailla samoilla aalloilla olen itsekin psykee soitellessa mennyt ja tämmöistä soundia kaipaisinkin ehkä mieluiten trance / psyke henkisiin bileisiin. En sit tiedä soiko moista jossain mut ei ole ainakaan vastaan kävellyt liiemmälti. Oikeastaan ainoat joilta vastaavaa soundia kuullut Suomessa ovat dj Poliisi sekä Polly :) *piis*
Avangion

Posts: 2,529

#24 • • Avangion Punakardinaali
Kiitos vinkistä!
Kuulostaa hyvältä.

Lataan ja pistän heti töiden jälkeen pyörimään! *joo*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

SamHard

Posts: 2,098

#25 • • Edited SamHard
Aika kiksua psykeksi*hih* No mitä hiton väliä kun meno on näin nostattavaa,
ja käsittämätön energialataus aina loppuun asti! Tästä tulee hyvälle
tuulelle ja tekisi mieli tanssimaan tämän tahdissa! Juuri sellanen setti
ja missä tulee monessa kohtaa kylmät väreet positiivisesti*joo*
MaSari

Posts: 1,986

#26 • • MaSari space jammer
Minä paan kans kyl ki latinkiin kun oon kotona!!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Mizfir

Posts: 2,472

#27 • • Edited Mizfir pittuinen

SamHard, 16.1.2009 00:35:
Aika kiksua psykeksi*hih*



Käsittääkseni tää onkin lähempänä ns. Israel trancea kuin varsinaista psykeä*hymy* (korjatkaa jos olen väärässä..)

--
-Mannanen-

André

Posts: 457

#28 • • André Madwave, Force
Okei mää yritin. Seittemän minuuttia pystyin kuuntelemaan. Yritin toisen kerran ja jäi kolmeen minuuttiin. Sori mutta ei todellakaan ole mua varten toi psyke. Onnea kumminkin valitset sit lopulliseks suunnaks minkä vaan toivottavasti sen tech/trance puolen

Oli tässä se plussa ettei tarvi maksaa mihinkään psyke bileisiin ja huomata siellä että tää ei oo mun juttu, kiitokset myös siitä *pepsodent*
Mizfir

Posts: 2,472

#29 • • Edited Mizfir pittuinen

André
Oli tässä se plussa ettei tarvi maksaa mihinkään psyke bileisiin ja huomata siellä että tää ei oo mun juttu, kiitokset myös siitä *pepsodent*



"Se on makuasia" sano Musti ku muniaan nuoli*vink*..sori off...

--
-Mannanen-

MaSari

Posts: 1,986

#31 • • MaSari space jammer
/me likes!

*jiihaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

SamHard

Posts: 2,098

#32 • • Edited SamHard

Mizfir, 16.1.2009 13:07:
---
SamHard, 16.1.2009 00:35:
Aika kiksua psykeksi*hih*

---


Käsittääkseni tää onkin lähempänä ns. Israel trancea kuin varsinaista psykeä*hymy* (korjatkaa jos olen väärässä..)



Mä en tiedä, kun en hirveesti psykestä tiedä, mutta hyvää tää on ja hemmetin
tanssittavaa!*jiihaa*
gr

Posts: 1,116

#33 • • gr Hu-hu

Mizfir, 16.1.2009 13:07:
---
SamHard, 16.1.2009 00:35:
Aika kiksua psykeksi*hih*

---


Käsittääkseni tää onkin lähempänä ns. Israel trancea kuin varsinaista psykeä*hymy* (korjatkaa jos olen väärässä..)


minoon kutsunu aikalailla näitä tämän tapasi raitoja japani tranceks / psykeks ku labelit / julkasijat / bileet tuntuu olevan järjestään siellä :)
Mizfir

Posts: 2,472

#34 • • Mizfir pittuinen

gr, 17.1.2009 16:54:
---
Mizfir, 16.1.2009 13:07:
---
SamHard, 16.1.2009 00:35:
Aika kiksua psykeksi*hih*

---


Käsittääkseni tää onkin lähempänä ns. Israel trancea kuin varsinaista psykeä*hymy* (korjatkaa jos olen väärässä..)

---

minoon kutsunu aikalailla näitä tämän tapasi raitoja japani tranceks / psykeks ku labelit / julkasijat / bileet tuntuu olevan järjestään siellä :)



Rakkaalla lapsella monta nimeä ;)

--
-Mannanen-

Wert

Posts: 3,386

#35 • • Wert Varapalkkaliukuja

André, 16.1.2009 13:33:
Okei mää yritin. Seittemän minuuttia pystyin kuuntelemaan. Yritin toisen kerran ja jäi kolmeen minuuttiin. Sori mutta ei todellakaan ole mua varten toi psyke. Onnea kumminkin valitset sit lopulliseks suunnaks minkä vaan toivottavasti sen tech/trance puolen

Oli tässä se plussa ettei tarvi maksaa mihinkään psyke bileisiin ja huomata siellä että tää ei oo mun juttu, kiitokset myös siitä *pepsodent*



Joo ,, sä et ny yrittäny tarpeeks :)
No ei siinä, emmäkää jaksa ainuttakaa progesettiä ees alottaa.
remotion

Posts: 5,283

#37 • • remotion nostatus guru

Wert, 21.1.2009 15:24:
---
remotion, 14.1.2009 01:15:
OHO WERT JA PSY!? latinkii oitis!

---


Miltäs maistu?



No itseasias kuuntelin vasta duunissa näistä matolaatikoista niin en halunnut sanoa mitään vielä.
Mutta ihan hyvää matskua taatusti olisi tanssittanut JOSjaSEKÄmuttaKUNei asiallisilla volalla olisi päässyt kuuntelemaan ja asiallisesta systeemistä.

Yks biisi hiers korvaa tosin keskivaiheilla. semmonen missä kuppasta miesvokaaliriimiä tulee liialla toistolla, muuten ei mitään pahaa sanottavaa ainakaan.
Jinx

Posts: 2,615

#38 • • Jinx Superfeminine
Hienoa matskua! Tää piristää mukavasti *pepsodent*

--
Pyllykkä

Nikke

Posts: 881

#39 • • Nikke Robodisco / Techmu
Tää oli oikein hyvä. Miksaus toimi ja suurin osa biiseistä rokkas. Välillä mentiin vähä turhan tranceksi vielä, mutta oikein hyvä suunta!

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info