Madonna Suomeen 6.8.2009

240 posts, 12 pages, 70,226 views

Jago

#141 • • Jago un-trained monkee
Mutsi kustantaa kai mun lipun. Ollaan b-alueella. Kivaa päästä bilettää mutsin ja tädin kaa*blush**nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

#142 • • Jago un-trained monkee

gnomex, 9.2.2009 11:52:
---
VaLa, 9.2.2009 11:49:
---
pirpeli, 9.2.2009 10:06:
Madonnan tanssijasta Cloud Camposista voi sitten kanssa ottaa kuvia. Paljon. Monia. Pliis jooko.

:)

---

Ei paha...

---

Toi on just semmonen ketä voisin vetää kuivalla perseeseen, ihan vaan sen takia koska se on niin ihq *sydän*

Sanoit sen mitä monet meistä vain ajatteli. propsit siitä*aplodit*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

#143 • • gnomex Guest

Jago, 9.2.2009 20:39:
---
gnomex, 9.2.2009 11:52:
---
VaLa, 9.2.2009 11:49:
---
pirpeli, 9.2.2009 10:06:
Madonnan tanssijasta Cloud Camposista voi sitten kanssa ottaa kuvia. Paljon. Monia. Pliis jooko.

:)

---

Ei paha...

---

Toi on just semmonen ketä voisin vetää kuivalla perseeseen, ihan vaan sen takia koska se on niin ihq *sydän*

---

Sanoit sen mitä monet meistä vain ajatteli. propsit siitä*aplodit*

Ja sen takia että toi typerä virne lähtis pois naamalta
tomii

#144 • • tomii kallion herttua

gnomex, 9.2.2009 21:29:
---

Ja sen takia että toi typerä virne lähtis pois naamalta

Ei sitä tiiä, vaikka toi jäbä virnuilis siinä vaiheessa kahta kauheemmin (ja pyörittelis käsiään samallailla :D )

--
reivaan kunnes kuolen

ValaX

#145 • • Edited ValaX
&feature=related

&feature=related
Individual

#146 • • Edited Individual HYPNO!
Madonnan konsertti sulkee Jätkäsaaren ilmatilan

"Sekä Jätkäsaarta ympäröivä merialue että sen yllä oleva ilmatila suljetaan konsertin ajaksi, mikäli konserttijärjestäjä Live Nationin hakemukset menevät läpi.

Jätkäsaaren satama-alueella sijaitseva konserttialue rajautuu mereen. Konserttijärjestäjä toivoo, että vesialue suljettaisiin Lauttasaaren sillalta Länsiterminaaliin saakka.

"Helsingissä on tuhansia veneitä. Ei siitä tule mitään, jos ne päästetään sinne konsertin ajaksi heilumaan", promoottori Risto Juvonen toteaa.

Merestä vastaavan Helsingin Sataman satamakapteeni Jukka Kallion mukaan vesialueen sulkeminen "onnistunee".

Hakemuksia ei kuitenkaan ole vielä toimitettu."
JasoX

#147 • • JasoX Ruoska
Jopas porukka sekoaa jostain vanhasta mummosta ;D

--
heartbeat will never fade

ezzy

#148 • • ezzy Droid-pappa
Varmaan lauttasaarikin suljetaan kokonaan ja koko pikku suomi ja kadut joita madonna kulkee kullataan jne jne :D
m1kk3

#150 • • Edited m1kk3 no-life

Yallu, 10.2.2009 00:49:
Nyt ainakin tiedetään mihin kaikki liput joutuivat.. http://huuto.net/fi/cats/liputkons.php3

ei jumalauta, ei tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa *nyyh**lmao* ja sit noi hinnat, "2 lippua a-katsomoon (PARAS NÄKYVYYS!!!1) nyt halvalla" sit lukee Osta heti-hintana 1490e :D

Ja sit noi tyyliin liput ostettu ysiltä, laitettu myyntiin vartin yli yheksän "mulle tuli nyt sattumoisin juuri este, harmittaa kun en itse tänne pääse :(((" :DD

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Dementation

#151 • • Dementation wednesday?
Hulluja hintoja.

Jos ostais nyt noita a-katsomon paikkoja noilla nykyisillä pyynneillä, niin kesäkuussa niiden hinnat olis varmaan vähintään kaksinkertaiset... Ei olis paha lyhyen ajan sijoitus jos saa rahansa tuplattua. Harmi ettei ole alkupääomaa, eikä halua riistää ihmisiä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Juhgu

#152 • • Juhgu Virnistelijä

Dementation, 10.2.2009 06:17:
Hulluja hintoja.

Jos ostais nyt noita a-katsomon paikkoja noilla nykyisillä pyynneillä, niin kesäkuussa niiden hinnat olis varmaan vähintään kaksinkertaiset... Ei olis paha lyhyen ajan sijoitus jos saa rahansa tuplattua. Harmi ettei ole alkupääomaa, eikä halua riistää ihmisiä.

Puhumattakaan jos niitä olis ostanu nipun sillä satasella.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dementation

#153 • • Dementation wednesday?

Juhgu, 10.2.2009 06:23:
Puhumattakaan jos niitä olis ostanu nipun sillä satasella.

Joo, mutta sen eteen olis pitänyt nähdä vaivaa ja olla suunnitelmallinen.
Nyt voi joku olla jälkiviisas ja ostaa ilman kiirettä tai vaivaa noita lippuja pois ja myydä sitten eteenpäin vielä kalliimmalla kun noi huutohinnat nousee.

Jos noita nyt ekoina päivinä myydään tollaisilla hinnoilla, niin odotan oikeesti että mikä tulee olemaan kallein madonnan keikalle myyty lippu loppujen lopuksi.

Voiko joku maksaa jopa 5 numeroisen summan yhdestä konsertista? Nelinumeroinenkin summa on musta jo tosi hurja, mutta hyvin se on ylitetty.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

ramsau

#154 • • ramsau chuck my norris

Dementation, 10.2.2009 06:17:
Hulluja hintoja.

Itse veikkaan hintojen laskevan mitä lähempänä ko. tapahtuma on. Eipä olisi ensimmäinen kerta kun tarjonta ylittäisi kysynnän, onhan noita "minuutissa loppuunmyytyjä" keikkoja ollut useampikin tämän maan kamaralla.
MissKoo

#155 • • MissKoo

JasoX, 9.2.2009 22:59:

No älä! Mua ihan naurattaa. Eikä kiinnosta pätkän vertaa koko Madonna, ei ole ikinä kiinnostanut yhtään enkä tykkää yhtään sen musastakaaan. Onneks, säästinpä itteni kauhealta lippurumbalta.
Juhgu

#156 • • Edited Juhgu Virnistelijä

ramsau, 10.2.2009 06:39:
---
Itse veikkaan hintojen laskevan mitä lähempänä ko. tapahtuma on. Eipä olisi ensimmäinen kerta kun tarjonta ylittäisi kysynnän, onhan noita "minuutissa loppuunmyytyjä" keikkoja ollut useampikin tämän maan kamaralla.

Joo, viimeisinä päivinä kyllä hinnat laskee, kun tulee peruutuksia (ts. myyjinä ihan normi kävijöitä jotka haluavat vaan omansa pois eikä rahannyhtäjiä) ja/tai myyjille alkaa tulla kiire saada liput pois. Mut ennen sitä hinnat varmaan kyllä nousee.

Itse kyllä mielummin tienaan massit päiväduunista kuin epävarmasta ja näätämäisestä lippukeplottelusta, vaikka välillä siellä tuleekin Madonnan kaltaisia jackpotteja :p

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Anu

#157 • • Anu
Mä en alunperinkään ymmärtäny, kuka maksaa jonku hinnat alkaen 100e -lipun sitä, että pääsee seisomaan taivasalle, jätkäsaaren satama-alueelle, noin 200 metrin päähän lavasta...??
Ja sitten toi huuto.net -bisnes... Aaaarghh!! *grr* Mä TOIVON, että ne liput jäis myyjiensä käsiin!
Tarsu

#158 • • Tarsu

Dementation ..Voiko joku maksaa jopa 5 numeroisen summan yhdestä konsertista?..

hei haloo!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Lyylikki

#159 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

MissKoo, 10.2.2009 08:12:
---
JasoX, 9.2.2009 22:59:

---

No älä! Mua ihan naurattaa. Eikä kiinnosta pätkän vertaa koko Madonna, ei ole ikinä kiinnostanut yhtään enkä tykkää yhtään sen musastakaaan. Onneks, säästinpä itteni kauhealta lippurumbalta.

Ja se tarttee ehdottomasti kertoa täällä *ding*

Mä en sano, että Madonna olis ollu mulle henkilökohtaisesti mikään sen suurempi idoli tai muukaan. Kyllä mä olen sen musiikista aina jollain tapaa tykännyt ja toiset biisit on osuneet enemmän kuin toiset (*nuotti* La isla Bonitaaaaaaa *nuotti*. On se kuitenkin vaan semmonen hätsäntätsä, että ei toista yhtä suurta löydy tältä pallolta. Sen ura todellakin hakee vertaistaan ja itsekin haluaisin 50-vuotiaana olla samanlaisessa kunnossa kun Madonna (enpä ole sitä nyt, enkä siis ehkä tule olemaan myöskään 50-vuotiaana).

Tuleva konsertti tulee olemaan myös jotain todella erikoista, jollaista toista tuskin Helsingissä ihan heti nähdään. Kämppis yritti eilen sanoa, että olihan Kaivarin konsertissakin joku vuosi 80 000 ihmistä...öh joo...kiitos kannustuksesta. Mä haluan tuntea sen täysin käsittämättömänkokoisen ihmismassan, joka jätkänsaareen tulee pakkautumaan, sekä aion lähteä konserttiin sellaisella elämää ihmettelevällä fiiliksellä. Jonoista ei tuolla kannata alkaa stressaamaan, koska ne voi välttää saapumalla tarpeeksi aikaisin paikalle tai sitten vain joutuu tyytymään siihen jonottamiseen.

Mä en koe heittäneeni sataa euroa hukkaan. Mä koen saavani sillä itselleni uudenlaisen kokemuksen. Supertähden superkonsertin. Tokihan mun odotukset voi olla liian korkealla, mutta kesällähän se sitten nähdään.