Madonna Suomeen 6.8.2009

240 posts, 12 pages, 70,151 views

aform

#61 • • aform
Ei tonne tarvii lippua ostaa kun ihan naapuriin tulee heh.
anis

#62 • • anis
No hitsi, kai se on sitten pakko lähtä tänne*joo*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jinx

#63 • • Jinx Superfeminine
Onhan se koettava *tanssittel**iloinen*

--
Pyllykkä

SamHard

#65 • • SamHard

C-Hill, 31.1.2009 12:10:
---
SamHard, 30.1.2009 19:10:
Osaa näytellä, mutta ei laulaa.
---

LMAO

No pieni tarkennus.. osaa paremmin näytellä kuin laulaa*hih*
ps. mikä on sellanen mikä ei osaa laulaa, ei sävellä, ei tuota,
ja tekee helvetisti rahaa? Vastaus: TÄHTI! Mitäs jos ostaa
melkeen 100e lipun ja se ei laula vaan tulee nauhalta laulu
ni onko oikeus vaatia rahat takasin?*iloinen*
Zapa

#66 • • Zapa Mr Wrangler
Joutuu nöyrtyy isokin mies *nauru*
Individual

#67 • • Individual HYPNO!

SamHard, 31.1.2009 19:09:
ja tekee helvetisti rahaa? Vastaus: TÄHTI!

Ja miten tämä liittyy Madonnaan?

Tyyppiin, joka on aina osannut vetää oikeista naruista, valita kovimmat tyypit kenen kanssa tehdä musaa. Uusiutua ja luoda itsensä yhä uudelleen ja uudelleen, aina kun on luultu jo hänen olevan ihan mennyttä saaden siinä ohessa miljardiomaisuuden ja elävän legendan ja ikonin aseman. Kyseessä ei todellakaan ole mikään Boney M. tai Hausmylly, vaan yksi popin suurimmista ja jokainen voi valita, että haluaako olla paikalla todistamassa tätä varmasti ainutkertaista Suomen vertailua.

Mä tuskin siellä olen, ei se niin paljoa kiinnosta. :D
SamHard

#68 • • SamHard

Individual, 31.1.2009 19:44:
---

---

Tyyppiin, joka on aina osannut vetää oikeista naruista, valita kovimmat tyypit kenen kanssa tehdä musaa. Uusiutua ja luoda itsensä yhä uudelleen ja uudelleen, aina kun on luultu jo hänen olevan ihan mennyttä saaden siinä ohessa miljardiomaisuuden ja elävän legendan ja ikonin aseman. Kyseessä ei todellakaan ole mikään Boney M. tai Hausmylly, vaan yksi popin suurimmista ja jokainen voi valita, että haluaako olla paikalla todistamassa tätä varmasti ainutkertaista Suomen vertailua.

Ai miten tuo mun kirjoittama kommentti liittyy madonnaan?=) Hmm..
Onhan se legenda ja popikoni, en mä sitä kiellä, mutta en mä arvosta
sitä "taiteilijana" koska sitä se ei mun mielestä ole. Onhan sille luotu
tyylejä ja musaa, mutta mitä ihmeellistä siinä on jos jollekkin
suunnitellaan vaatteet, imago, ja vielä se musiikkikin*ding*
Individual

#69 • • Edited Individual HYPNO!

SamHard, 31.1.2009 20:24:
---
Individual, 31.1.2009 19:44:
---

---

---

Ai miten tuo mun kirjoittama kommentti liittyy madonnaan?=) Hmm..
Onhan se legenda ja popikoni, en mä sitä kiellä, mutta en mä arvosta
sitä "taiteilijana" koska sitä se ei mun mielestä ole. Onhan sille luotu
tyylejä ja musaa, mutta mitä ihmeellistä siinä on jos jollekkin
suunnitellaan vaatteet, imago, ja vielä se musiikkikin*ding*

Mutta vitsi taitaakin olla siinä, että hyvin hyvin harvoilla ihmisillä on kykyä napata juuri ne oikeat jutut mitkä toimii ja aina oikeaan aikaan. Madonnalle voidaan ehkä luoda, mutta se on kyllä henkilö, joka lopullisesti päättää, että mitä hän tekee. Ja se jos mikä vaatii näkemystä, vainua ja palleja. :D Ja mitä taiteeseen muuten tulee, niin esiintyvä taitelija on taiteilija siinä missä muutkin. Itse ei voi kuin arvostaa, että täti vielä rokkaa sen sijaan, että olisi juuttunut jonnekin Las Vegasiin, tai Neverlandiin. :D

Plus, että nää sen kiertueiden suunnittelut ovat uskaltaisin väittää aika pitkälti sen omasta päästä, lookkien muutokset, SEX, satukirjat sun muut.. Kuullostaa joo, vitun epätaiteelliselta ihmiseltä. Evitassakin ihan paska roolisuoritus.
samlainio

#71 • • samlainio

lank, 30.1.2009 20:17:
Tätä vois kyl harkita, diggasin kovasti madonnan lontoon livestä joka tuli tv:stä ja josta on dvd-versiokin, sairaan hyvä meno siinä ainakin oli =)

Jeba!! Ite katoin sen kanssa ihan vahingossa TV 2:lta ja kävin seuraava päivänä ostamassa DVD:n mikä oli aika jees kattoo ja kuunnella 5.1:lla. Pitää kyllä harkita ehdottomasti! Eikä oo pitkä matka kotoa :)
kaynessi

#73 • • kaynessi

tumpsi, 31.1.2009 21:49:
---
C-Hill, 31.1.2009 12:10:
---
SamHard, 30.1.2009 19:10:
Osaa näytellä, mutta ei laulaa.
---

LMAO

---

sehän on fakta että madonna on paska laulamaan. sen feimi ja blingi perustuu ihan muihin juttuihin. :)

Itse asiassa Rouvalla on nykyisin teknisesti erittäin hyvä lauluääni. Kirkas, pysyy nuotissa ja kuulostaa vielä heleältäkin :=)
-Alex-

#74 • • -Alex- Dj
Samaa mieltä kyl tosta teknisyydestä ja talentista. Eipä oo kovin montaa vastaavaa noin pitkään pinnalla ollutta pop artistia, jotka ois ennakkoluulottomasti uudistuneet ja tehneet just sitä tän hetken kovinta juttua. Enkä nyt tosiaankaan tarkota Oakieta vaan Madonnaa *nauru*
La Petite

#75 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Jep, oon täällä, tosin duunissa. mut oikeesti mua taitaa kyl silti innostaa se koksupää puolikuuro ikäloppu DJ *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

epicuros

#76 • • epicuros
Kiinnostais vaan, et soiko myös vanhempi materiaali uuden ohella. Kun toi Oakien vierailu nyt vaikuttais vähän menevän ton nyky-discon puolelle. Veikkaan, et joka tapauksessa tulee olee aika mahtava fiilis osallistuvilla faneilla kyseisellä keikalla.

&feature=related

Ja faneja tuskin hirveesti liikuttaa sellainen itsestäänselvyys, et hän TUSKIN nyt itse on kaikkien biisiensä takana, varsinkaan yksin. Pääasia, et biisit on hyviä ja mikkiin huutaa alkuperäinen vokalisti? ;)

Itse menisin tsiigaa, jos tietäisin et siel soisi ainoastaan biisejä _ennen_ 2000-lukua.

--
Valid criticism does you a favor.

Peppermint

#78 • • Peppermint
Confessions-kiertueen keikan olisin kaikkein mieluiten nähnyt livenä, kun siellä oli orkesterinjohtajana Stuart Price = *jeesus* *sydän*
Sen diskohtavat remixit Madonnan vanhoistakin tsipaleista (kuten Like a virginistä) oli tosi kovia! En tiedä onko ne samat versiot vielä tälläkin kiertueella, tuskin. Hard Candy levyn tyylistä en enää tykännyt, liian R&B.

--
Oldschool, baby

lank

#80 • • Edited lank www.djlank.com

Peppermint, 4.2.2009 09:53:
Confessions-kiertueen keikan olisin kaikkein mieluiten nähnyt livenä, kun siellä oli orkesterinjohtajana Stuart Price = *jeesus* *sydän*
Sen diskohtavat remixit Madonnan vanhoistakin tsipaleista (kuten Like a virginistä) oli tosi kovia! En tiedä onko ne samat versiot vielä tälläkin kiertueella, tuskin. Hard Candy levyn tyylistä en enää tykännyt, liian R&B.

Joo noi uudelleen lämitetyt maistui mullekin, mut jotenkin vaan olis varmaan pakko mennä kattoo vaiks ei ookkaan confessions tour...no viel on hetki aikaa miettii ;)

Tosiaal kyl toivon et olis sit ainakin vanhoja biisejä paljon tuol seassa...