klubitus vs. platinum

24 posts, 2 pages, 6,478 views

dB

Posts: 1,317

#21 • • dB Digital Beat Music

nomic, 13.1.2009 10:19:
---
d_b, 13.1.2009 10:14:
---
offtopic: ei se ollut mikään basso vaan reecesyna. biisissä ei ole vielä edes kunnon bassoa.
Porukka yleensä ottaen täällä odottaa valmiiksi väännettyä biisiä eikä raakile demoja.

---


OT jatkukoon hetken:
Itse laitan yleensä otsikkoon tai itse aloituspostiin ilmoituksen, että onko raita näyte, kokeilu tai jokin muu. Muistaakseni tuossa sun postauksessa ei ollut mitään ilmoitusta, jolloinka helposti ajattelee sen olevan 'valmis'. :)

Mutta se ot:sta.
Itse suosin enemmän Klubbaria, kun täällä tuli aloiteltua ja tykästynyt itse moottoriin+featureihin.
Tietysti jos olisin aloittanut Platinumilla, niin homma olisi ehkä toisin? *ding*


Platinum on ehkä liian laaja ja Klubituksesta löytää etsimänsä paljon nopeammin.

OT:ehkä "demo" pitäisi laittaa myös jos viisi on raakile.
dB

Posts: 1,317

#22 • • dB Digital Beat Music

JussiS, 13.1.2009 10:20:
---
d_b, 13.1.2009 10:14:
Porukka yleensä ottaen täällä odottaa valmiiksi väännettyä biisiä eikä raakile demoja.

---

Mikä järki on pistää raakiledemoja jakoon, jos ei osaa ottaa vastaan minkäänlaista palautetta? Jos tarkoituksena ei ole edes kehittyä eteenpäin tuottajana, miksi et pistä noita biisejä valmiina jakoon? Tänkin foorumin tuottajien taso on kuitenkin sen verran kova, ettei täällä kenenkään kannata pistää raakiledemoa jakoon, jos ei ole valmis ottamaan negatiivista palautetta vastaan. Suurin osa on, ja monestakin alkuun paskoja biisejä postanneesta tuottajasta on kasvanut vuosien mittaan levyttäviä artisteja.


Laitoin privaa tuosta leadsynasta niin ymmärrät minkä tyylinen soundi on hakusessa ;)
RiD

Posts: 2,817

#23 • • RiD Nukemi
Aeva.

Olette nyt asian ytimessä.

--
*super* *possu*

¡ Previous post about a year ago !
anqqa

Posts: 4,034

#24 • • anqqa tirehtööri
Siirsin uudet postaukset aiempaan topikkiin, tämä vuotta myöhässä lukkoon ja keskustelu jatkuu @ http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=20851

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!