DanceteriA loves SWEDEN, FRIDAY 13.03.2009 (STONEBRIDGE, SWE) 13.3.2009 @ Helsinki

34 posts, 2 pages, 6,003 views

pululu

Posts: 1,102

#21 • • pululu .jemmutti.

mr.a, 14.3.2009 19:48:
---
puuhaphiit, 14.3.2009 04:59:
"before swedish house mafia there was stonebridge" BUT WHY DOES IT SOUNDS LIKE swedish house mafia..
---


hehe totta. vähän pienempi mesta niin veikkkaan et musa olis ollut huomattavasti sielukkaampaa kuin eilen.

hyvä ilta, huomioon ottaen stadin tarjonnan eilen. mukavaa että house maistuu vaikka tarjolla oli pirun hyvää teknoa ja PLANEETAN NO.1 DJ.lol.

kiitti!



...usko pois Ana. Mun mielestä sä olet paras! *sydän*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

puuhaphiit

Posts: 497

#22 • • Edited puuhaphiit

mr.a, 14.3.2009 19:48:
---
puuhaphiit, 14.3.2009 04:59:
"before swedish house mafia there was stonebridge" BUT WHY DOES IT SOUNDS LIKE swedish house mafia..
---


hehe totta. vähän pienempi mesta niin veikkkaan et musa olis ollut huomattavasti sielukkaampaa kuin eilen.

hyvä ilta, huomioon ottaen stadin tarjonnan eilen. mukavaa että house maistuu vaikka tarjolla oli pirun hyvää teknoa ja PLANEETAN NO.1 DJ.lol.

kiitti!



Totta tuokin, ja syy siihen ettei musa mulle maistunu oli varmasti minun ennakko odotuksissa... Kaikki tyynni varmasti stadin parasta musaa joka tapauksessa eilen illalla *piis*
Physics

Posts: 831

#24 • • Physics Radio - suckers never play me!
kiitos analle näistä! tuli oltua vähän huppelis niin toi musiikkipuoli meni vähän ohi mut hauskaa oli kyllä! yesh
Mar6

Posts: 2,178

#25 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

lank, 15.3.2009 13:57:
Pakko kyl kysyä että mikä siitä stonebridgestä teki huonon ku siitä täälä on vihjailtu?



Mäkin haluaisin tietää :PP No ei se tosiaan mitään sielukasta tai kovin erikoislaatusta ollu mutta nostattavaa bilehousea kyllä. *joo*

--
-Where there is house there is a home-

W

Posts: 1,049

#26 • • W
En mä jaksa selitellä, ei vaan uponnu.
SESSIONS2

Posts: 532

#28 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Karos photos are now online @ SESSIONS2

Just ready to be Stonebridged!

This time I was called to Danceteria to take over their resident photographer Kinli, who is absent for the next three events while travelling in England. Let's talk a bit about the music before letting you enter my private saturation fantasies.

Three masters of House were presented, DJ Flight, Heikki L and Swedish mastermind Stonebridge. Flight kicked ass as usual, unfortunately people came in a bit late so a lot of them missed many quality tracks. Heikki L doesn't need any introductions, nor does Stonebridge. Mr. Stonebridge started with strange material which gave me the creeps, but fortunately he started to bang a bit groovier set spiced with classic remakes. Really enjoyed it - someone even saw me dancing ^.^

This night was not the usual style of photographing for me, but the club wanted a bit more artistic and colorful photos. But enough this mumbling. Here are the photos, hope you enjoy this bit more artistic gallery!

- Karo


CA2_0846-Edit.jpg
Emie

Posts: 3

#30 • • Edited Emie Sieni
Oli upeeta!

Kiitos kaikille jotka oli bilettämässä, ja baarihenkilökunnalle, ja ESIINTYJILLE!

Mulla oli ihanaa <3

tiu tau

t: toi hippi tossa Karon ottamassa kuvassa ;D

--
~ ! Mushroom Revolution ! ~

a-j

Posts: 785

#31 • • a-j

Emie, 16.3.2009 00:29:
t: toi hippi tossa Karon ottamassa kuvassa ;D



hii itsensä bongaus siitä heti olan takaa *hihu*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

KitSu

Posts: 707

#32 • • KitSu Kitsunegari

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

KitSu

Posts: 707

#34 • • KitSu Kitsunegari
tänks! :)

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut