L I Q U I D | C R Y S T A L | S O U N D S pres: "Eloquence" 20.3.2009 @ Turku

92 posts, 5 pages, 23,760 views

Progression

#61 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Hola!

All sorted!!!! Tim Davison in Turku safe and sound. Tunes burnt, Decks cued and Lights a' Blazin'... We're all set... Hope you all are *piis* *plur**nuotti*

See you on the dancefloor from 22.00 onwards ;)
TiiTu

#62 • • TiiTu
voi kumpa voisin olla mukana....! *poks*
atsu

#64 • • atsu
Kohta lähdetään mestoille *aplodit**hih**joo*
jeesboks

#65 • • jeesboks p u p u
*sydän*

Joo, ei mulla tähän väliin muuta...myöhemmin jotain järkevämpääkin palautetta vois laittaa.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

rolzki

#66 • • rolzki DropiT
<3 ei paljon muuta sanottavaa kuin LOISTAVAA. Huomenna jalat hellänä. Progression o/ nice1
lank

#68 • • lank www.djlank.com
Paikka oli laitettu kivan näköiseksi ja kauniita tyttöjä ja herkkuja riitti. Valitettavasti väsymys ja tämän päivän velvollisuudetti kuitenkin rajoittivat omaa rentoutumista. Joka tapauksessa kiitos LCS =)
Anny

#69 • • Anny Hurricane-Munster
Olipas *sydän* Täytyy myöntää, että se on kivaa koittaa saada porukkaa sokerihumalaan! *vink*

Tim Davison veti erittäin hyvän setin, siinä vasta ihana persoona *plur* Eikä meidän omat pojatkaan jättänyt kylmäksi, Progression veti täysillä loppuun saakka ja Ali...-> Lustral-Everytime *sydän* Siitä biisistä ei vaan koskaan saa tarpeekseen... Ja Sepon eka tunti taisi olla alusta saakka kuunon pauketta. Mä niin tykkän näistä pojista *tanssittel*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

laite

#70 • • laite MastahWankah
Mulla on pienet epäilykset siitä että olisin ollut täällä. Hyvä GT, hyvä minä!
Anny

#71 • • Anny Hurricane-Munster

laite, 21.3.2009 12:11:

Mä näin sut ja vielä itseäs paremmassa seurassa!! *vink* *pepsodent*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Esa L

#72 • • Esa L FACTION
Joo täl kertaa meni täysin ohi nämä pippalot. Yksinkertaisesti liian kovat pohjat, liikaa alkoholia ja väsymys oli kova. Kyllä vaan harmittaa kun ilta jota on venannu pari viikkoa meneekin sitten ihan överiks. Ehkä seuraaval kerral sit... Kiitos kuitenkin!

--
Nyt elämä...

Chantola

#74 • • Chantola Black Hole / Spinnin / Club86 / Baroque / Bonzai
paikka oli laitetttu tosiaan kivan näköiseksi...omaksi suosikiksi nousi kuitenkin ne heimopäät kun meni siel screenillä edestakasin..visuaalit oli kunnos =) pääsin paikalle kun herra Davison oli puikoissa. Varmaan turkulaista tranceväkeä hellittiin kun oli lähes nostalginen jopa polkkamainen meno välillä. Täytyy sanoa et pienoinen pettymys toi kaveri oli..ehkä johtuu et omat odotukset oli liian korkeella tai jotain..Mut kaikenkaikkiaan hienot bileet. Porukkaa ois mahtunu kyl viel kourallinen lisää =( mut ROCK ON!!!
KeijoK

#75 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

laite, 21.3.2009 12:11:

Hyvä meidän joukkue! Että sellainen reissu tällä kertaa....=D...seuraavaksi tuunataan GT vielä ratakireämmäksi jos vaan jotenkin mahdollista =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Tommy Court

#77 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Noniin hiukan saanut päätä "selvitettyä"... Mitäs, eipä näistä bileistä pahaa sanottavaa taaskaan löydä, mulla oli niin hauskaa koko ilta! *jiihaa* Paikka oli todella komiana ja ihmisillä loistava meininki! Anskulle kiitokset ISOSTA namutarjoilusta, söin varmaan puolet tarjolla olevista karkeista *kuolaa*

Tim Davison yllätti kyllä omalla soundillaan! Melkein vois sanoa et koko setti maistu meikäläiselle ja tanssitti koko ajan ja lujaa! *jiihaa* Aivan mahtavaa, että saatiin mies suomen kamaralle käymään.

Tim Davison - Absolute *sydän*
16Bit Lolitas - Murder Weapon *sydän*
The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl (Tim Davison Mix) *sydän*

Gavinin alkusoundit paukutteli aistinsoluja sen verran, etten oo vastaavaa soundia mieheltä ennen kuullut... SUPERB!!!

Ali:n loppusoundeja kerkesin parit kuulemaan ja eipä huonoa tavaraa sieltäkään päässyt mikseristä ulos!

Kaikenkaikkiaan mainiot kestit! Kiitokset näistä!

- Tommi
atsu

#78 • • atsu
Dodi, tulipas käytyä, aika aikasin tuli poistuttua, ei vaan jaksanu, ei irronnu mitään annettavaa. Ei näköjään aina vaan jaksa :/

Kivaa saundia veteli soittajat. Klubi se vaan on soundin puolesta voimakkaan munakas paikka *hymy*

Sebi veti hyvin, toive olisikin et sebi sais soitella jatkossa joissain bileissä myöhäsemmässä vaiheessa!!!

Kiitoksia *jiihaa*
Leonides

#79 • • Leonides
Oli ihan mielettömän hauska ilta! Paikka oli laitettu hienoksi ja Progression veti kyllä niin hyvän setin loppuun että huh huh *aplodit* Seuraavia odotellessa..
Esa L

#80 • • Esa L FACTION
Tulipahan taas humalaspäittees otettua videota loppuillasta ja pistin youtuubbiin.
Elikäs tässä olisi:

&fmt=22

--
Nyt elämä...