SUNRISE: PHOENIX /W DANIEL KANDI 30.5.2009 @ Helsinki

84 posts, 5 pages, 19,335 views

MaSari

#62 • • MaSari space jammer
OHHOH olipas kivaa!!!! Daniel Kandi took my heart, täydellistä kiksuu!!!! *sydän*

Tulihan tanssittua taas, jaloissa tuntuu ja näkyy *plur*

Mainittakoon et Unlive LIVE oli kans *plur*

Vanhoja klubbarilaisia näkyi koko illan mittaan monia, nostalgista :)

Joo kyllä kannatti tulla :) PLUR!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

pr0ton

#64 • • Edited pr0ton mörökölli
1,5v tauon jälkeen bileissä ja olipahan loistoaloitus. Unlive rokkas ihan kympillä!
Kandin setti oli kunnon nostatuskiksua alusta loppuun ja rupes vanhallakin jalka nousemaan loppua kohden :) Kiitos Sunrise.

Air for Life *nuotti**sydän* Kylmiä väreitä meni, noin niinku hyvässä mielessä :)

--
onks kaikki oke? oooookke.

sts

#65 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Lopun zwek & dna & daniel kandi tykitys oli ihan _HÄ-VY-TÖN_. *joo*
Mar6

#66 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Kiitos, kyllä sunrise osaa edelleen kuten ennenkin *hihu* Olisi näemmä pitänyt uhrata muutama tunti tästä aurinkoisesta päivästä ja jäädä tanssimaan loppuakin, mutta kyllä kai musiikki jatkaa soimistaan ja diskopallo pyörii jatkossakin *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Aleks G

#67 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
Deni ja Zwek , Rinik ja Puistis kiitos! *sydän*
Nuance *super*veto yhellä neulalla
..ja Kaleb *super**sydän* ..ehdoton!
peikkolapsi

#68 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
MORJES!

meikäläinen saapui skumppapäissään muun seurueen kanssa paikalle ihmestelemään pitkästä aikaa glorian meininkejä. ajattelin pysyväni kiksuilemassa ja naatiskelinkin kandin setistä n.20-30 minuuttia (joo tulihan siinäki ajassa muutama klassikko ja nostatti hyvin fiilistä) *hymy*

sitten kävi klassikot itselleni ja korvani alkoivat kuulla kutkuttavasti kutsuvaa junkkasaundia *pepsodent*
nuancelle vaan kiitos, eh olihan siinä mielenkiintoista tietysti tanssia kun ihmisiä oli about neljä, mutta mitä settiä taas *pihkassa*
ja sen jälkeiset psykeilyt vielä kruunasivat illan, ihan mahtavaa... olin ehkä liekeissä.
menikin siinä sitten täysin ohi kiksumeininki ja alakerran täysi ja hämyisä tunnelma, kun itse pomppi ylhäällä täydessä valaistuksessa näkemättä juuri kavereitakaan koko iltana.
ei se mitn, paremmat saundit voittakoon *vink*

thank you! mulla on vieläki krapula ja olin viel duunissakin 13-20 mukavien 4,5h unien jälkeen.
nähään taas moi o/ *hellokitty*

edit: teemu kiitos ku olit varahelluntaiheilana ku päivä vaihtui *tirsk*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

AJ

#71 • • Edited AJ
Aika tyhjältä näytti... oliko loppuunmyyty? ny uituttaa ku ei lähteny tonne :(

--
En kuuntele Housea koskaan

lohikarme

#73 • • lohikarme RitariVittupää
Onkohan Danielin setin tracklistia jossain? :) Ja omat kuvat koitan nyt viikolla saada ulos! Hieman on kesän korvilla tuota kuvaustyötä.

--
Qualis artifex pereo

Minnalilla

#74 • • Minnalilla
Että semmoisseet päättärit!

Musiikkikattaus oli kyl aika loistoo, sen mitä siitä muistaa..... hahahaha :D siel yläkerran puolel ei viihtyny ku se oli jotenkin niin pieni..
Tais Kandikin olla aika tuiskees *pepsodent*

Kiitos ja anteeksi random-tutuille kenelle höpöttelin, tyttö oli todella humalassa *nauru*

Kiitos kuskille, kavereille, dj:lle ja tietenkin jäjestäjille *plur* oottek kivoi.

--
tilulileii!

typo

#76 • • typo Testaaja

lohikarme, 2.6.2009 15:10:
Onkohan Danielin setin tracklistia jossain? :) Ja omat kuvat koitan nyt viikolla saada ulos! Hieman on kesän korvilla tuota kuvaustyötä.

Kiinnostaisi itseäkin, kun siellä jossain setin puolivälissä oli yksi semmoinen raita, mikä vei mut sinne jonnekin ja viisi minuuttia leijuin tilassa, missä ei ollut mitään muuta kuin minä ja se biisi *sydän*

.pi.

--
.psychedelicious.

Zwek

#77 • • Zwek

typo, 3.6.2009 08:54:
---
lohikarme, 2.6.2009 15:10:

---

Kiinnostaisi itseäkin, kun siellä jossain setin puolivälissä oli yksi semmoinen raita, mikä vei mut sinne jonnekin ja viisi minuuttia leijuin tilassa, missä ei ollut mitään muuta kuin minä ja se biisi *sydän*

.pi.

Teidän kannattaa kysyä suoraan Kandilta esim. Facebookin kautta. Käsittääkseni vastaillut sitä kautta ihan ok...
Kinli

#78 • • Kinli
Su-ma kuvausreissu pohjoisessa venytti tätä settiä muutamalla päivällä.
Nyt kuvat vihdoin jaossa -> Click

554057919_RA36e-S.jpg

553874891_X7vSg-S.jpg

553871501_qehF2-S.jpg
Zwek

#79 • • Zwek
Kinli: Aivan uskomattoman hieno setti kuvia! Kiitos!
Birgie

#80 • • Birgie Kikati
Upeita kuvia! *super*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.