SÄDE Proudly Presents HARDSTYLE 28.03.2009

137 posts, 7 pages, 33,395 views

alphamagic

Posts: 3,628

#81 • • alphamagic
Tulihan reivattuu oikein huolella *aplodit* Kiva oli törmää vanhoihin tuttuihin *plur* Känni oli aika hyvää tasoa ja sen vähän niinku tuntee nyt *poks*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Koskinen

Posts: 38

#84 • • Koskinen
Oli kyllä loistavat kemut musiikin osalta! Proteuksen setti vaan oli sitä samaa vanhaa niin olin pettynyt kun ei tullutkaan kunnon pauketta. ISO kiitos taas artisteille. Ens perjantaina sitten Flipside x)

--
Epäilen, siksi saatan olla.

Neonia

Posts: 53

#85 • • Neonia BassFreak
Porukkaa oli yllättävän vähän mutta ei se kyl mun menoa haitannu. Olin jo niin kauan oottanu et pääsee purkautuu tanssilattialle ja niin tein! särkee joka puolta kropasta ja kivaa oli tanssiessa! Philippe veti kyl kovan setin mut niin teki Sashakin! näille herroille suurin kiitos bilefiiliksen nostamisesta! musiikillisesti ihan TODELLA JEES!! tykkäsin!! *sydän*
Jka

Posts: 317

#86 • • Edited Jka Harder.fi
En ole suuri hardstylen ystävä, mutta täytyy sanoa, että nyt pääesiintyjä vei todellakin pointsit kotiin. Musiikkilinjaus oli muutenkin yllättävän piristävää ja en ollut iltaan todellakaan pettynyt. Päinvastoin. Kiitos!
Ironraver1

Posts: 1,158

#87 • • Ironraver1 Housemotion

Neonia, 29.3.2009 13:55:
Porukkaa oli yllättävän vähän mutta ei se kyl mun menoa haitannu. Olin jo niin kauan oottanu et pääsee purkautuu tanssilattialle ja niin tein! särkee joka puolta kropasta ja kivaa oli tanssiessa! Philippe veti kyl kovan setin mut niin teki Sashakin! näille herroille suurin kiitos bilefiiliksen nostamisesta! musiikillisesti ihan TODELLA JEES!! tykkäsin!! *sydän*



"purkautumaan lattialle"....."särkee joka puolta kropasta"...

mitkäs bileet siel on ollu? *nauru*
Neonia

Posts: 53

#88 • • Neonia BassFreak

Ironraver1, 29.3.2009 14:36:
---
Neonia, 29.3.2009 13:55:
Porukkaa oli yllättävän vähän mutta ei se kyl mun menoa haitannu. Olin jo niin kauan oottanu et pääsee purkautuu tanssilattialle ja niin tein! särkee joka puolta kropasta ja kivaa oli tanssiessa! Philippe veti kyl kovan setin mut niin teki Sashakin! näille herroille suurin kiitos bilefiiliksen nostamisesta! musiikillisesti ihan TODELLA JEES!! tykkäsin!! *sydän*

---


"purkautumaan lattialle"....."särkee joka puolta kropasta"...

mitkäs bileet siel on ollu? *nauru*



Aina sun pitää vääntää kaikesta niin pirun kaksmielistä *lmao*
Tape

Posts: 37

#90 • • Tape
Lyhyesti: Säde ei petä :D

--
This is what I love and can`t stop loving!

Drugs is for losers!

MRC

Posts: 1,346

#91 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik

Tape, 29.3.2009 14:57:
Lyhyesti: Säde ei petä :D


Yleisön määrä petti :(

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

MILA

Posts: 26

#92 • • MILA
Oli kyllä ihan älyttömän hauskaa :P varpaat on ihan tohjona, lopussa ei meinannut enää jaksaa millään pomppia mutta pakko oli vielä yrittää! Mahtavaa musaa ja Philippe veti kyllä tajuttoman hyvän setin ^^
larpap

Posts: 402

#93 • • larpap UG
Olipas taas pitkästä aikaa loistava ilta kaiken puolin.... kiitos säteelle.

Nimimerkillä: Hirviö
Tini-

Posts: 92

#94 • • Tini-
Kivat oli kemut..hjyva fiilis ja aika jäätävän kova humalakin oli ;)...kiitos säteen poppoolle bileistä!!!!
Insahn

Posts: 96

#96 • • Insahn
Oli kyl taas niin hyvä fiilis ja musa et oi oi, mutta missä oli ihmiset, ois voinu olla enemmänkin väkee =(
Nightraver

Posts: 321

#97 • • Nightraver Nightraver
Kivaa oli ja jalatkin sen kertoo *jiihaa* Illan ulkomainen pääesiintyjä veteli semmoista settiä, että ei meinannut kyetä edes lisää juotavaa hakea. Kiitos Säteen poppoolle taas mainiosta illasta.

PS. Tosiaan porukkaa oli kumman vähän...

--
In TRANCE We TRUST

Camomilli

Posts: 112

#98 • • Camomilli
Yhdyn edellisiin. Oikeastaan musiikki alkoi napata vasta neon&friikin aloitettua ja silloin pääsi kunnolla vauhtiinkin. Harmi että ihmisiä oli vähän, + ne ihanat kolme känniääliöö jotka yritti kovasti lähennellä ja iskeä. Jotain ois kyllä kaivannut eli itelle jäi vähän kuitenkin semmonen "perusilta" fiilis.
Amnesia

Posts: 888

#99 • • Edited Amnesia
Tykkäsin kyllä *pökr* Philippen ja Proteus & Eewol setit oli parhautta...upposi paremmin kuin odotin, hardstyle ei genrenä nyt ei mitenkään suosikkeihini kuulu...

Yllättävän paljon puhetta väkimäärästä, se nyt vaikutti hyvin samansuuntaiselta kuin edellisissäkin säteissä ja muissa glorian bileissä (noh, jonkin verran normaalia vähemmän). Sitä voi järjestäjät halutessaan säädellä pääsylipun hinnalla, mutta ihan hyvä näin.