Myyty: 4kpl Pioneer CDJ-500 II -soittimia varaosiksi

19 posts, 1 page, 4,955 views

Caro²

Posts: 5,301

#1 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
cdj500.jpg

2kpl Pioneer CDJ-500II Professional
2kpl Pioneer CDJ-500II Professional Limited


Malli julkaistu: vuonna miekka ja kilpi
Soittimet ostettu: Ei o ostettu, sain roudauspalkkana

Käyttöhistoria:
- Vuosia ravintolassa
- Lisää vuosia keikoilla
- Techmun vara-vara soittimina pari vuotta
- Yksi kesä ravintolasoittimina
- Pari vuotta Karo-sedän kaapissa muiden luurankojen kaverina.

Vikoja:
- Niitä riittää

Mukaan pakettiin tulee:
- 2kpl Pioneer CDJ-500II Professional
- 2kpl Pioneer CDJ-500II Professional Limited

Myynnin syy:
- Päästelen luurankoja kaapista

----


Mitä eroa CDJ-1000MK3:een?
- Kaikki muu paitsi merkki

Mitä CDJ-1000MK3:sta puuttuu, mitä näistä löytyy
- Haastetta soittamiseen, kun joka toinen nappi toimii ja joka toinen ei
- Lisää haastetta soittamiseen, kun ei tiedä soiko levy ilman hyppimistä
- Vielä lisää haastetta, näissä kun ei ole minkään valtakunnan tärinänvaimennusta.


Hintapolitiikka:
- 35eur/Kpl (Kannattaa tulla paikan päälle arpomaan minkä haluaa)
- Kaikki 4 yhteensä 120eur

Perustelut hinnalle:
- Haluun, että joku rupee mussuttamaan.

PS. Varaosiksi kannattaa hankkia.
djbege

Posts: 264

#2 • • djbege
Paras myynti-ilmo ehkä koskaan :) Ostaisin heti, mutta mulla on jo samanlaiset luurangot. Enkä tarvi varaosia.

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Caro²

Posts: 5,301

#3 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nyt uusittuun hintaan 30e/kpl ja 100eurolla kokoo paska.

Hae itsellesi eilisen dj-tekniikkaa jo tänään!
speukka

Posts: 335

#4 • • speukka
Vois hehkutella viel lisää, et näissä soittimissa on ehkä paskin keksintö koskaan, levyn kelaaminen wheeliä pyörittämällä. Hyvä puoli: Oppiipahan jengi soittamaan pitchillä :P
psydog

Posts: 4,536

#5 • • psydog I’ve seen the Promised Land!
Wow... ja mä luulin että olen ainut jolta tollaisia löytyy *nauru**aplodit*

Btw. ei näissä mitään vikaa ole, siis niin kauan kun ne toimii. Mutta kun kyseessä on Pioneerin eniteen keikkaa nähnyt malli niin hermot saattaa joskus mennä, heh... Mutta muuten on kyl pätevät vehje. Saa edes vähän nähdä vaivaa miksaamisessa.

Ostaisin jos en olisi hankkimassa nelisataset lähiaikoina.

Any way: Respect tälle laitteelle!
domi

Posts: 7,069

#6 • • domi Työn sankari.
Mun kyllä tekis mieli ostaa nämä. Ihan vain siksi et nää on viissatkut.
KitSu

Posts: 707

#7 • • KitSu Kitsunegari

Caro², 22.1.2009 17:42:
Hae itsellesi eilisen dj-tekniikkaa jo tänään!



*nauru**nauru*

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Jinkso

Posts: 1,209

#8 • • Jinkso FINRG

psydog, 22.1.2009 20:01:
Wow... ja mä luulin että olen ainut jolta tollaisia löytyy *nauru**aplodit*



Täältäkin löytyy! Nappiongelmaa kyllä mullakin, toisessa play ponnahtaa irti ilman teippivirtyksiä ja toisessa ei voi vaihtaa ja kelata biisiä kun takakautta. *pepsodent*

Ylivoimainen soittotatsi näissä kyllä on eikä hylkäile levyjä!
Caro²

Posts: 5,301

#9 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

speukka, 22.1.2009 19:08:
Vois hehkutella viel lisää, et näissä soittimissa on ehkä paskin keksintö koskaan, levyn kelaaminen wheeliä pyörittämällä. Hyvä puoli: Oppiipahan jengi soittamaan pitchillä :P


Se johtuu vain ja ainoostaan siitä, että soitat(?) niillä väärin :) Jokanen työkalu pitäs opetella käyttämään ennenko lähtee keikalle. 500-sarjan soittimet apinoi vinyyliätuntumaa sillon kun soitat vinyyliä keskitapin vierestä, labelistä työnnellen. Hitaita liikkeitä. Sillon se ei hypi, pompi eikä jojota. Mut jos veivaat kiekkoa liian nopeesti, ni skippailua riittää.

Biisin kelaamista varten on << ja >> -napit keksitty :)
speukka

Posts: 335

#10 • • Edited speukka

Caro², 22.1.2009 20:55:
---
Se johtuu vain ja ainoostaan siitä, että soitat(?) niillä väärin :) Jokanen työkalu pitäs opetella käyttämään ennenko lähtee keikalle. 500-sarjan soittimet apinoi vinyyliätuntumaa sillon kun soitat vinyyliä keskitapin vierestä, labelistä työnnellen. Hitaita liikkeitä. Sillon se ei hypi, pompi eikä jojota. Mut jos veivaat kiekkoa liian nopeesti, ni skippailua riittää.

Biisin kelaamista varten on << ja >> -napit keksitty :)



Hyvin todennäköistä sekin, että soitan niillä "väärin", kun en tajua mitä helvettiä niiden suunnittelussa on ajettu takaa :) Vähänkään paremmassa soittofiiliksessä noi soittimet tappaa soittotuntuman muutamassa sekunnissa. Vähän sama efekti, kun Teknareissa pomppis neulat melkein pelkästä ilmavirrasta. Hyvä soittofiilis = voimaa käytetään. :)

Toki tottumuskysymys, mutta kun toi ominaisuus on Pioneereissä vain jostain syystä 500:lla :D
Daniel Braun

Posts: 1,626

#11 • • Edited Daniel Braun wednesday?

speukka, 22.1.2009 22:11:



Hyvin todennäköistä sekin, että soitan niillä "väärin", kun en tajua mitä helvettiä niiden suunnittelussa on ajettu takaa :) Vähänkään paremmassa soittofiiliksessä noi soittimet tappaa soittotuntuman muutamassa sekunnissa. Vähän sama efekti, kun Teknareissa pomppis neulat melkein pelkästä ilmavirrasta. Hyvä soittofiilis = voimaa käytetään. :)


OT: mut mun on todettava että soittotuntumalta noi 500 on ihan jees.
Sä et vaan osaa :D
Ja IMO 500 on ihan helvetisti parempi tuntumaltaan kuin cdj-100(ylläri) ja mä soitan mieluummin cdj-500 kuin cdj-200...
polly

Posts: 1,259

#12 • • polly Herra

speukka, 22.1.2009 22:11:
---

Hyvin todennäköistä sekin, että soitan niillä "väärin", kun en tajua mitä helvettiä niiden suunnittelussa on ajettu takaa :) Vähänkään paremmassa soittofiiliksessä noi soittimet tappaa soittotuntuman muutamassa sekunnissa. Vähän sama efekti, kun Teknareissa pomppis neulat melkein pelkästä ilmavirrasta. Hyvä soittofiilis = voimaa käytetään. :)



noita valmistettaessa ei varmasti ollut cd soittimien suunnittelussa päästy oikein vielä nykystandardeihin. ilmestyessään ne sisältivät melkoisen määrän ennennäkemätöntä tekniikkaa.
siis 500 sarja yleensä
speukka

Posts: 335

#13 • • Edited speukka

Daniel Braun, 22.1.2009 22:15:
---

OT: mut mun on todettava että soittotuntumalta noi 500 on ihan jees.
Sä et vaan osaa :D
Ja IMO 500 on ihan helvetisti parempi tuntumaltaan kuin cdj-100(ylläri) ja mä soitan mieluummin cdj-500 kuin cdj-200...



Tota skippaamista lukuunottamatta kyl onkin, en kiellä ;) En vaan tajua, miks se on niin vitun vammasessa paikassa. Se wheel kun menee paskaseks ja kuluu, niin sitten ruvetaan rukoilemaan, ettei se skippaile ihan milloin sattuu :P

Ja juu hyvä puoli tosiaan tossa on se, että oppii soittamaan pitchillä, joka on ehdottomasti kannattavaa opetella ennemmin tai myöhemmin. :D
Caro²

Posts: 5,301

#14 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

speukka, 22.1.2009 22:20:
En vaan tajua, miks se on niin vitun vammasessa paikassa. Se wheel kun menee paskaseks ja kuluu, niin sitten ruvetaan rukoilemaan, ettei se skippaile ihan milloin sattuu :P


En kyl tiiä millä ruoskilla oot ite soittanu - mutta ykskään miun käyttämä 500nen ei o koskaan tehny tommosta ellei ole "nuoruuden innolla veivannu kiekkoa ku hullun mulkkua". Myöskään noista neljästä soittimesta, mitä niillä nyt pysty soittamaan, ei tehny yksikään tuommosta.

Noista soittimista on siis kustakin epämääränen määrä nappeja pimeenä (joutuu kolvailemaan ja vaihtelemaan) - ja lukupäät kandee vaihtaa jos haluu kaks ehjää soitinta itelleen. Projektikoneita siis :)

ja imho kans soitan mielummin 500-sarjan soittimilla ku cdj-100, tai 200-vehkeillä :] 500 limited tai 500s siis.
Caro²

Posts: 5,301

#15 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tiukan tinkaamisen jälkeen rakkaat mullantuput siirtyy kohti seuraavaa kotia 80euron + postit hinnalla.

Elikkäs: Myyty *joo*
Aleks G

Posts: 284

#16 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
Kiitosh C!
.. seinäkelloiks *tirsk*
raibenski

Posts: 10

#17 • • raibenski
Vieläkö myynnissä? voisin oikeestaan ostaa kasan =)
raibenski

Posts: 10

#19 • • raibenski
Jep katoin kans vasta kun olin kysynyt