Mr.A & Katerina @ Loop TONIGHT! 3.1.2009 @ lahti

16 posts, 1 page, 3,063 views

Syce

Posts: 1,649

#2 • • Syce
lahti? mikä mulla on meny ohi? *nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#5 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
meni kyl "päivän o_O" osastoo hetkeks ku luin päivämäärää ja topicin kaupunkia =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Unik

Posts: 4,117

#6 • • Unik

Kolera, 3.1.2009 18:41:
meni kyl "päivän o_O" osastoo hetkeks ku luin päivämäärää ja topicin kaupunkia =P


No ei Kati ja Antti varmaan "hengissä" ois selvinnytkään jos olisivat Lahdessa soittamassa olleet/menneet *nauru*
Displacer

Posts: 1,828

#7 • • Edited Displacer
Kandeis ehkä muuttaa tuo topiccikin. vaikka saahan tää näin (kyseenalaista) huomiota :) Ainakin lahtelaisilta...

Vois lähteäkin käymään mutta ei yksinään jaksa...
Sam

Posts: 544

#8 • • Sam

Unik, 3.1.2009 18:43:
---
Kolera, 3.1.2009 18:41:
meni kyl "päivän o_O" osastoo hetkeks ku luin päivämäärää ja topicin kaupunkia =P

---

No ei Kati ja Antti varmaan "hengissä" ois selvinnytkään jos olisivat Lahdessa soittamassa olleet/menneet *nauru*



Osaan puhua vielä lahtea: Ei Lahest selvii hengis, pysy siel hesas vaa.

Ota Kati keikka narulle ja varo ettei tosta soittamisesta ala tulemaan tapa!
Unik

Posts: 4,117

#9 • • Unik

Sam, 3.1.2009 19:29:
---
Unik, 3.1.2009 18:43:
---
Kolera, 3.1.2009 18:41:
meni kyl "päivän o_O" osastoo hetkeks ku luin päivämäärää ja topicin kaupunkia =P

---

No ei Kati ja Antti varmaan "hengissä" ois selvinnytkään jos olisivat Lahdessa soittamassa olleet/menneet *nauru*


---


Osaan puhua vielä lahtea: Ei Lahest selvii hengis, pysy siel hesas vaa.

Ota Kati keikka narulle ja varo ettei tosta soittamisesta ala tulemaan tapa!


Ja siis mähän puhuin syvällä omalla kokemuksella eli on tullut Lahdessa käytyä useamman kerran keikalla *piis*
Katerina

Posts: 499

#10 • • Katerina Snoopy Detective

Sam, 3.1.2009 19:29:
---
Unik, 3.1.2009 18:43:
---
Kolera, 3.1.2009 18:41:
meni kyl "päivän o_O" osastoo hetkeks ku luin päivämäärää ja topicin kaupunkia =P

---

No ei Kati ja Antti varmaan "hengissä" ois selvinnytkään jos olisivat Lahdessa soittamassa olleet/menneet *nauru*


---


Osaan puhua vielä lahtea: Ei Lahest selvii hengis, pysy siel hesas vaa.

Ota Kati keikka narulle ja varo ettei tosta soittamisesta ala tulemaan tapa!



hehehe... joo joo.. :)))))
ValaX

Posts: 3,891

#11 • • ValaX
Olishan toi vähän turhan laadukasta kamaa lahteen...
Individual

Posts: 10,942

#12 • • Individual HYPNO!

VaLa, 3.1.2009 20:33:
Olishan toi vähän turhan laadukasta kamaa lahteen...



Piti oikein katsoa kalenterista kaikki tapahtumat Lahdessa vuonna 2008 ja sen tarjonnan nähtyäni en voi kuin ihmetellä, että ei kelpaa. On eklektistä, on räbää, on electroa, sitten näitä suositumpia tyylejä (kiksu, hard, proge), on kovia ulkkareita mm. Luke Vibert, nää Berliinin? hullut, on laatuteknoa lukemattomien tapahtumien ja nimekkäiden soittajien voimin, on housea kaikkeen makuun, on tapahtumia joiden ylöspano varmasti kestää vertailun muun Suomen kanssa jne..
ValaX

Posts: 3,891

#13 • • ValaX

Individual, 3.1.2009 21:02:
---
VaLa, 3.1.2009 20:33:
Olishan toi vähän turhan laadukasta kamaa lahteen...

---


Piti oikein katsoa kalenterista kaikki tapahtumat Lahdessa vuonna 2008 ja sen tarjonnan nähtyäni en voi kuin ihmetellä, että ei kelpaa. On eklektistä, on räbää, on electroa, sitten näitä suositumpia tyylejä (kiksu, hard, proge), on kovia ulkkareita mm. Luke Vibert, nää Berliinin? hullut, on laatuteknoa lukemattomien tapahtumien ja nimekkäiden soittajien voimin, on housea kaikkeen makuun, on tapahtumia joiden ylöspano varmasti kestää vertailun muun Suomen kanssa jne..



Se mitä olen täällä tapahtumissa käynnyt, niin ei tunnu kelpaavan muu kuin polkka ja kiksu....
Individual

Posts: 10,942

#14 • • Edited Individual HYPNO!

VaLa, 3.1.2009 21:14:
---
Individual, 3.1.2009 21:02:
---
VaLa, 3.1.2009 20:33:
Olishan toi vähän turhan laadukasta kamaa lahteen...

---


Piti oikein katsoa kalenterista kaikki tapahtumat Lahdessa vuonna 2008 ja sen tarjonnan nähtyäni en voi kuin ihmetellä, että ei kelpaa. On eklektistä, on räbää, on electroa, sitten näitä suositumpia tyylejä (kiksu, hard, proge), on kovia ulkkareita mm. Luke Vibert, nää Berliinin? hullut, on laatuteknoa lukemattomien tapahtumien ja nimekkäiden soittajien voimin, on housea kaikkeen makuun, on tapahtumia joiden ylöspano varmasti kestää vertailun muun Suomen kanssa jne..

---


Se mitä olen täällä tapahtumissa käynnyt, niin ei tunnu kelpaavan muu kuin polkka ja kiksu....


Niin mä olen saanut sun kirjoitteluista sellaisen käsityksen, että mielestäsi Lahdessa olisi paska klubitarjonta ja näinhän ei ole, vai mitä? Ilmeisesti kuitenkin olet siihen tyytyväinen, mutta et niihin, jotka eivät löydä tapahtumiin, tai osaa niitä arvostaa.

edit: mutta pahoittelut, jos olen tulkinnut sinua väärin. *piis*
ValaX

Posts: 3,891

#15 • • ValaX

Individual, 3.1.2009 21:18:
---


---

Niin mä olen saanut sun kirjoitteluista sellaisen käsityksen, että mielestäsi Lahdessa olisi paska klubitarjonta ja näinhän ei ole, vai mitä? Ilmeisesti kuitenkin olet siihen tyytyväinen, mutta et niihin, jotka eivät löydä tapahtumiin, tai osaa niitä arvostaa.



Mielestäni esim. keskikaljakuppila ei ole paras mahdollinen paikka järjestää bileitä. Musiikillisesti kaipaisin tapahtumia jossa olis housea ja teknoa laidasta laitaan vähän mielekkäämmissä paikoissa ja että sielä myös kävis porukkaa. Tuo yhtälö ei taida valitettavasti olla Kovinkaan usein olla mahdollista täällä. Tää taitaa olla jo ihan OT, mutta round7 oli loppu-yöstä ihan piristävä kokemus...
Tapi

Posts: 1,437

#16 • • Tapi Dreamstate
Menkääs ny pojat.