**club Fantasy 4th Anniversary Special >> DBTL Friday 06.06.03 >> Kino, Turku**

9 posts, 1 page, 1,667 views

nenna

Posts: 1,916

#1 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Main Room:

DJ Mo Shic (www.moshic.com) IL
Seb
Unicorn

VJ Micko - screenclub.net
LJ Pinkki


Lounge:

Hiski & Pinnie - screen
(Platinum new DJ of the year 2002)


Terrace Bar:

Defa & Homegrove


General:

Date 06.06.03 Doors 22-04 Age 20

Tickets:

Pre-sale (8EUR+bf) from Street Beat, Hki / Musiikkinurkka-Mylly, Raisio / Kino, Tku

Admission (9EUR) from the door

*plur*Kesää odotellessa, Tervetuloa!*plur*
Avatar
#2 • • hanna Guest
NAM *sydän* Fantsut *sydän* Siis tänne, ehdottomasti *pihkassa*
milla

Posts: 3,699

#3 • • milla
kuulostaa kyl sellaselt etten haluis missata. mut eihän sitä viel voi tietää mitä kesä eteen tuo^_^
keisha

Posts: 1,394

#4 • • keisha bullet with butterfly wings
Mä olen buukannut etupenkin jo hyvissä ajoin =)
Ja jostain pääsykokeestakin taisi olla puhetta....

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Seb

Posts: 377

#5 • • Seb
Mä soitan täällä. Superii, ihq... voisin jopa synttäreiden kunniaksi olla ilman aluspaitaa *nauraa*
KeijoK

Posts: 1,495

#6 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Seb:

Mä soitan täällä. Superii, ihq... voisin jopa synttäreiden kunniaksi olla ilman aluspaitaa *nauraa*



Jotain tuollaista hiukan odotinkin....kuulostaa jälleen kerran kohtuulliselta. Jos soitat ilman aluspaitaa niin se menee jo ohi sen musiikinkin jota soitat ja siihen vaaditaan paljon.
Pitäisköhän mun juhlistaa sun synttäreitä pitämällä vain toisessa jalassa kenkää?
*nauru*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Kiimis

Posts: 29

#7 • • Kiimis
Miu´un ma Mau´un itseni jo Turkuun valmistautumaan viikset hippahippaa odottaen, ylös sivulle, sekaisin sojoittaen.

M.A. Numminen ja sen jälkeen oispa vaan jo huominen.

Kuittaa järjen jälkeen viikonlopun menetetyn: Namiimis Kirmiimis I *pihkassa*

[muokattu 5.6.2003 15:55]

--
Ken on viaton vääristymien etsiessä kiertoilmauksia?

keisha

Posts: 1,394

#8 • • keisha bullet with butterfly wings
ihan kohta riemukupla starttaa kohti Suomen pers...siis Turkua. Mukana hyvää mieltä ja pari vanhaa vitsiä sekä söpivä määrä taudinaiheuttajia tuliaisiksi. Ready or not, here i come, you can't hide!*iloinen*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Riku

Posts: 3,187

#9 • • Riku The Little Prince

kuilu:
Saas nähä mitä Mega&co soittaa, repullisen osumia?*vink*


Niin, eihän tästä enää puuttuisi kuin tahroja paperilla, niin True Turku Elämys olisi enemmän kuin taattu.

”Turku on kuin järjestäytynyttä kaaosta; Kaikki on vitun sekasin mutta jotenkin se homma vaan toimii”. Onneksi olen tottunut hommaani lantalaivan kapteenina.

--
Kyseenalaista aina kaikki.