Oho!!! Näi pitkälle pääsimme tässä topikissa! Oko! En ole kysynyt mitään lupia pelkkä sen takia että en odottanut että tommonen asia voi ottaa ihan persestä kii ja nostaa melkein tsunami koko finnetissä!!! OHO !!! JÄTKÄ ON OTTANUT PORTAALISTA KLUBITUS:ORG (en kysynyt sivuston omistajalta saisko käyttää sen nimi tässä keskustelussa) KUVIA JOTKA OLIVAT LAITETTU YLEISÖLLE KATSELUA VARTEEN
Eikö se ollut kaikille muille niin kuin pieni mainos että tommosia henkilöitä löytyy vieläkin Turusta... Ne käyvät bileissä ja ottavat kunnot kuvat...Minä voisin jättä kentän "Photos.... " tyhjänä... taikka kirjoitaa että olen iste ottanut ne kaikki kuvat --- ja melkein 99% varma, että kukaan ei edes huomannut missä sekuunissa hänen kuva on........
Asialla on oikesti kaksi puolta.... huono ku pääsimme kaikki yhdessä toiselle puolelle....
Jatkossa en käytää kuvia... Ja samalla tavalla haluan sanoa että se ei ole mikään riitely - just positive emotions
Mutta videon en rupee muokkamaa koska sen tekemiseen on mennyt vaan muutama minuttia (ne jotka joskus ovat tehneet videopätkiä - tajuavat)
Jos sen takia joku ei halua katsoa videon - niin mulle helpommin. Mua ei syytetään piratismista :)))
Ja edellen jos joku siirtää rahaa mulle - siirtäkää niitä suoraan valokuvajille... videokamera ei maksaa paljon ... ja videoita tullut kuvattu monta tunteja... kymmeniä...)))
Rakastaan teit kaikkia
.... pyydän laitaa lukkoon topiikki!)
ps. copiraitit tulee koht muokattu