Tr3oX - In The World Where I Live In

36 posts, 2 pages, 14,775 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Edited Damien [tr3ox]
world.jpg

Tänne tultiin, täällä ollaan ja täällä pysytään...

130bpm
15min
320kbps


art from - A Brave New Worldview - by John Hank Edson

griitz flai bai, Tommille jaksamisia ja kiitos savikukoista ;)
acid, house

lisätiedot - kuuntele
nomic

Posts: 4,120

#3 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Lähti toisen kerran soimaan putkeen.
Miehet uskaltaa. :j

Tuli mieleen sademetsä, jossa on kolme tietäjäpappisherraa jolkottelemassa rumpujen tahtiin ja kaikki vääristyy. Vääristykää tekin. *grr*

Eipä tule mieleen mitään muuta negatiivista kuin olisi saanut loppua atmosmaiseen rauhaan, muuten täysi kymppi. :)
Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Juhgu Virnistelijä
Nomicin kanssa samoilla linjoilla, et seesteinen loppu olis voinu toimia paremmin, mut onhan tää silti ihan loistava biisi. Kivoja juttuja, roimasti sisältöä ja rakennekin jostain muualta kuin oppikirjasta. Edellisestä versiosta vielä huomattavasti parannusta. :) Miksauskin hivelee korvia. 10/10 ja talteen, ehdottomasti.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Mumuli

Posts: 28

#5 • • Mumuli UG-///
Tää on kai sama kuin karhun herättäisi unesta...
Kaikki konemetsän asukit kun kuulee tästä niin kömpivät ylös jo nyt kuusien ja mäntyjen alta, vaikka kamametsään on vielä jos toinenkin tovi aikaa.
Hippitiitiitiiitiäis

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Kriss G

Posts: 1,492

#7 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kaunista kaunista.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Damien

Posts: 2,882

#8 • • Edited Damien [tr3ox]
Kiitämme tuennasta tämänkin tasakaton yhteydessä - harjakaisetkin on jo mielessä...

Juhgu, Kivoja juttuja, roimasti sisältöä ja rakennekin jostain muualta kuin oppikirjasta.



Eiks jäbä tiiä, et ei me osata lukea... "Aa -cidiiaaa!"...
Andy

Posts: 1,019

#9 • • Andy

Mumuli, 29.12.2008 15:54:
Tää on kai sama kuin karhun herättäisi unesta...
Kaikki konemetsän asukit kun kuulee tästä niin kömpivät ylös jo nyt kuusien ja mäntyjen alta, vaikka kamametsään on vielä jos toinenkin tovi aikaa.
Hippitiitiitiiitiäis



..oisit nyt ees kertonu minkä värinen tää ois, jos tää olis vaik auto :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Mumuli

Posts: 28

#10 • • Mumuli UG-///

Andy Humble, 30.12.2008 17:07:
---
Mumuli, 29.12.2008 15:54:
Tää on kai sama kuin karhun herättäisi unesta...
Kaikki konemetsän asukit kun kuulee tästä niin kömpivät ylös jo nyt kuusien ja mäntyjen alta, vaikka kamametsään on vielä jos toinenkin tovi aikaa.
Hippitiitiitiiitiäis

---


..oisit nyt ees kertonu minkä värinen tää ois, jos tää olis vaik auto :j



Niin paljon värejä että tulis aika sekasorto

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Epyx

Posts: 466

#11 • • Epyx
Kuuntelusta jo parit päivät aikaa mut se kyllä jäi mieleen et olihan tää kova.
Tänään voisi jopa ottaa uusiks
SamHard

Posts: 2,098

#12 • • SamHard
Loppua kohden meininki yltyy varsin toimivaksi!
Hieman malttamattomana ihmisenä odotin tota
lopun räjäytystä jo semisti kiusotellen alkavaksi
reimasti aikasemmin! Kai ne pienetkin nyanssit
pitää sit kuunnella pilvisemmässä säässä!
Damien

Posts: 2,882

#13 • • Damien [tr3ox]

SamHard,
Kai ne pienetkin nyanssit
pitää sit kuunnella pilvisemmässä säässä!



Vähän niinkuin itse luomisprosessissa, herkästi keskittymällä ne nyanssit just pääsee sinne taustalle syntymään.
Tyranoid

Posts: 1,552

#14 • • Tyranoid FINRG
Tämä on kelpo biisi kyllä. Erityisesti alun fiilistelyt toimi.
Damien

Posts: 2,882

#16 • • Edited Damien [tr3ox]

MrMaunus, 2.1.2009 00:29:
En mä oikein osaa paljo enempää kommentoida ko et toimii meikälle, hyvä äänimaisema ja hyvin miksattu! *joo*



Tiiätsä, mä oikeen tossa jouduin pari päivää sitten vastustelemaan kiusausta laittaa yleinen houkutin ns. "tavis kommentoijille", että nyt sitä riimiä kehiin ja palaute virtaamaan kun kerran kuunteluita riittää.

Tää jätkä kato diggaa fiilistellä fiilareita oikeen mielellään, oli ne sitten syväluotaavia parannusehdotuksia tai sitten ihan vaan pelkkiä säväreitä.
Enivei, jotenkin tuli sellainen olo, että annetaas vaan olla, ei kerjätä mitään ja kyllhän sitä palautetta saikin. Kiitos tosi paljon palautteestasi, oli ehkä ammentavin kommentti tähän päivään saakka ;)

Myö sitä paitsi vaan arvostetaan ihmisten tunneskaaloja ja haluttais tietää lisää siitä, millä tavalla meidän taide vaikuttaa ihmisiin - se on lähinnä mielenkiintoista ja biisi itsessäänhän on jo synnyttänyt tuotannollaan tekijöilleen tarvittavaa nautintoa...

ps. nää rääväsuut osaa miksaa vaikka unissaan eikä tartteta mitään analyysejä frekvensseista PRKL!

*pahis* *igor* *pepsodent*
Aidan

Posts: 1,524

#17 • • Edited Aidan Soitan suutani koska voin!
Jaas pariin kertaan kuutelin läpi! Osaltaan tykkäsin osaltaan en!

Alku oli tosi nastaa lushia menoo! Kun toi biisi lähtee nii mulla ainaki nous ihokarvat pystyyn kun himassa kuntelin ilalla oli nannaa kuuneltavaa! Oikein hyvä groovi! _o/

Tossa 11 minutin tienoilla vaihtuu taas se hyvä groove sellaseen lässähtelu pieruiluun joka nytt ei mulle iskeny enää kaiken ton ihanan karkki musan jälkeen vois mun mielestä hyvin olla loppun tota hyvä rave menoo!

--
Hammer Zeit!

Damien

Posts: 2,882

#18 • • Damien [tr3ox]

Aidan, 4.1.2009 22:54:
Jaas pariin kertaan kuutelin läpi! Osaltaan tykkäsin osaltaan en!

Alku oli tosi nastaa lushia menoo! Kun toi biisi lähtee nii mulla ainaki nous ihokarvat pystyyn kun himassa kuntelin ilalla oli nannaa kuuneltavaa! Oikein hyvä groovi! _o/

Tossa 11 minutin tienoilla vaihtuu taas se hyvä groove sellaseen lässähtelu pieruiluun joka nytt ei mulle iskeny enää kaiken ton ihanan karkki musan jälkeen vois mun mielestä hyvin olla loppun tota hyvä rave menoo!



Syytä vain itseäsi parahin ystävä. Välillä itsekkin jää ihmettelemään jotta missä se koukku piilee, mut se vaatii kuunteluu ja kyll se sieltä pohjalta taas löytyy - vaikka vasta vikalla minuutille.

Ei tätä kukaan oo helpox väittäny, vaikka hyvät saundit puhuukin sen puolesta ;)

Mut onhan se jo jotain jos jätkä on 11minuuttia kokenut viihtuvänsä kappaleen parissa! *pepsodent*
Damien

Posts: 2,882

#20 • • Edited Damien [tr3ox]
Älytön setti latauksia!!!

Ihmisten responssit saa aikaan positiivisen reaktion tällä ilmansuunnalla, siispä diggailkaa - elämä on ihanaa! *aplodit*