Kolina-Produktio with Koneradio Birthday Massacre 25.2.2009 @ Tampere

86 posts, 5 pages, 13,382 views

Inferno@Tre

Posts: 678

#61 • • Edited Inferno@Tre Hervanta UG
Kerrankin treella on taas pitkästä aikaa vähän hardimman soundin bileet *pahis**pahis**pahis**pahis*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

checki

Posts: 683

#62 • • checki
Nonii, toine peru keikkansa ja toine on kuumeesssa, wiiiickeed!*vink**kissatappelu**piis* No einy eihä niille mitään voi. *penis*

--
Ämpäriin ei huku.

Beliar

Posts: 1,361

#63 • • Beliar

SASHA F, 25.2.2009 19:23:
Kyytien ja töiden takia joudun perumaan keikkani, pahoittelen tapahtunutta.
Seuraavan kerran sitte



No vittu, ostaisit nyt sen auton, saatana, ku et julkisillakaan osaa kulkee! *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Avatar
#64 • • Krankkenhakken Guest
Häähhäää eka!

Mut okei. Rumaneitsyys meni ja paikka toimi! Bileetkin toimi. Parasta settiä tuli ehdottomasti Rujonicilta, kiksukarvat vaan pöllähteli basson voimasta. <3 Harmitti tosin et Sasha joutu peruun. :C
Nomic oli hyvä kakkonen, maukasta industrial-darkcore-randomcorehässäkkää. *kuolaa*

Helvetin iso kiitos sille miehelle ketä antoi mulle buranan päänsärkyyni, jumitin vessassa parikin tuntia sen takia. Ilta pelastu! *iloinen*

Skeidaa: Niitä lasinsiruja oli perkele joka paikassa... Naisten vessa oli yks pahimmista kohteista. *toktok*
Ja perkele kun otti kaaliin ne pari randomperuspissistä miehineen ketkä päätti vetää kauheeta bootytanssia just mun takanani vieden sellasen 3x3m tilan! Menkää ens kerralla tanssilattian peränurkkaan eikä just siihen keskelle. Jouduin kokoajan vaihtaan paikkaani ku oikeesti pelkäsin vetäväni jotakin niistä kyynärpäällä lärviin vahingossa.

Ja..... KUVIA! Mulle saa ilmottaa ku jos oon kuvassa neon-oranssin toppini kans. :D

Lopuks iso kiitos, oli tosi kivaa ja tuli vedettyä taas kuukauden liikunta-annos!
33meli

Posts: 47

#65 • • 33meli hiljanen hiihtäjä
oli kyllä toki hyvä paikka ja bileet :)



Skeidaa: Niitä lasinsiruja oli perkele joka paikassa... Naisten vessa oli yks pahimmista kohteista. *toktok*
Ja perkele kun otti kaaliin ne pari randomperuspissistä miehineen ketkä päätti vetää kauheeta bootytanssia just mun takanani vieden sellasen 3x3m tilan! Menkää ens kerralla tanssilattian peränurkkaan eikä just siihen keskelle. Jouduin kokoajan vaihtaan paikkaani ku oikeesti pelkäsin vetäväni jotakin niistä kyynärpäällä lärviin vahingossa.



KYLLÄ! Tossa kun olet kohta vuoden saanut kierrellä baareja täysi-ikäisyyden johdosta niin ei oo tullu aiemmin huomattua että humala+lasituopit = lasinsiruja...onse vaan niin ihmeellistä *ding**pepsodent*

--
*pahis*

Syntse

Posts: 1,652

#66 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

33meli, 26.2.2009 10:19:
KYLLÄ! Tossa kun olet kohta vuoden saanut kierrellä baareja täysi-ikäisyyden johdosta niin ei oo tullu aiemmin huomattua että humala+lasituopit = lasinsiruja...onse vaan niin ihmeellistä *ding**pepsodent*



Minusta on ihmeellistä että täysi-ikäiset ihmiset käyttäytyy niin älyvapaasti että laskee lasejaan paikkaan mistä ne varmasti tippuu, jättää niitä lattialle jossa ne varmasti potkitaan nurin ja hajalle. Tietysti baarihenkilökunnallakin on osansa että jos ei niitä ehditä tarpeeksi nopeesti kerää niin ne saa lakasta. Mutta pitkälti lasinsirujen määrä riippuu ihan niistä viisaista humalaisista ihmisistä jotka niitä laseja jättelee ympäriinsä tai tuo tanssilattialle. Ihmisiä on erilaisia, toisia ei vaan kiinnosta.
Funktion

Posts: 1,720

#67 • • Edited Funktion over 9000
Melkonen darra näistä tuli... :D

Kiitoksia järjestävälle taholle, oli hauskaa.. Etenkin Decionin ja Sensuurin kanssa harrastetut keskustelut oli varsin antoisia.. *nauru*

EDIT: Sinä pinkkihousuinen pitkätukkainen mimmi, juuri söpömpää hymyä ei ole olemassa! :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Avatar
#68 • • Krankkenhakken Guest

Syntse, 26.2.2009 10:35:
---
33meli, 26.2.2009 10:19:
KYLLÄ! Tossa kun olet kohta vuoden saanut kierrellä baareja täysi-ikäisyyden johdosta niin ei oo tullu aiemmin huomattua että humala+lasituopit = lasinsiruja...onse vaan niin ihmeellistä *ding**pepsodent*

---


Minusta on ihmeellistä että täysi-ikäiset ihmiset käyttäytyy niin älyvapaasti että laskee lasejaan paikkaan mistä ne varmasti tippuu, jättää niitä lattialle jossa ne varmasti potkitaan nurin ja hajalle. Tietysti baarihenkilökunnallakin on osansa että jos ei niitä ehditä tarpeeksi nopeesti kerää niin ne saa lakasta. Mutta pitkälti lasinsirujen määrä riippuu ihan niistä viisaista humalaisista ihmisistä jotka niitä laseja jättelee ympäriinsä tai tuo tanssilattialle. Ihmisiä on erilaisia, toisia ei vaan kiinnosta.



Se just. Että TÄYSI-IKÄISET ihmiset käyttäytyy noin. Ja kyllä mä sen tiiän että baareissa on aina laseja lattialla mutta Rumassa niitä tuntu olevan aivan helvetin paljon. *eiei*
LaÜra

Posts: 1

#69 • • LaÜra
Voi ihan mahtavat bileet oli, kiitos paljon ! :) kaikki oli loistavia, mutta sensuuri kyllä loisti kaikkein eniten. ihan mahtava setti. paikkanakin ruma toimi yllättävän hyvin, tanssilattia jäi hetkittäin vähän pieneks tosiaan niiden bootysheikkaajien ansiosta ja kyynärpäästä tuli joka paikkaan. mutta eipä se onneks menoa hidastanu !
Oli aika jännittävä kokemus toimia valokuvaajana ja voin kertoo että ei helppoo ollu saada tunnelmaa tallennettua. pelolla katselen kuvat ja kameran mahdolliset damaget myöhemmin... lisäilen tänne varmaan sit muutaman kuvan ja pistän linkin kuvablogiin, mihin ajattelin sitte vähän enempi nuita kuvia tunkee etten ihan kaikkee änge klubitukseen *nauru*
RujoNic

Posts: 1,161

#70 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
Kiitos kaikille jotka jakso saapua paikalle.. oli mukava soittaa stylee pitkästä aikaa ja tuntu porukalle maistuvan. :D kuume nousi tosin setin aikana ja jälkeen niin paljon että joutui lähtemään ajoissa nukkuun. Kiitos kiitos kiitos<3
Decion

Posts: 1,569

#71 • • Edited Decion Koneradio

Funktion, 26.2.2009 11:33:
Melkonen darra näistä tuli... :D

Kiitoksia järjestävälle taholle, oli hauskaa.. Etenkin Decionin ja Sensuurin kanssa harrastetut keskustelut oli varsin antoisia.. *nauru*

EDIT: Sinä pinkkihousuinen pitkätukkainen mimmi, juuri söpömpää hymyä ei ole olemassa! :)



joo mä en muista mitää! toivottavasti oli paskaa läppää! :D ja samantein asiaan... vitun iso kiitos ihmisille ja plää plää plää hyvät bileet oli plää plää plää eiksni! oman setin kohdalla kävi pienimuotoinen failure yhden kappaleen lakkaamasta toimiin mutta tuskin te sitä enää muistatte *vink* porukkaa riitti niin perkeleesti arkipäivän keskiviikkoon nähden mutta "halpaan" viinaan joutui pettymään klo 23:00 jälkeen, onneks olin kyl niin tumuissa jo sen jälkeen että ei haitannu pätkääkään enää paljoko kaljasta maksoi *nauru* vielä kerran iso kiitos kaikille! *sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Aztee

Posts: 686

#72 • • Aztee
nojoo-o kivalla darralla.. paikka oli mitä mahtavin :) porukka oli todella mukavaa ja soittajat mitä mahtavimpia :) pelkkää plussaa kaikesta (tai no tietysti lasinsirut haittas).. ja nomicille iso kiitos maija mehiläisestä<3 pidit sanasi ^_^
Calumet

Posts: 216

#73 • • Calumet
Jooh kiitos vaan kaikille, erityisesti Nomicille. Oli kivaa, mukavaa porukkaa, jnejne. Vähä vitutti tosiaan ne lasinsirut mut ei voi mitää. :)
Decion

Posts: 1,569

#74 • • Decion Koneradio
täs jonkunnäköstä tracklistiä illan setist, biisijärjestys ei tietenkään varmaan natsaa ekaa ja vikaa biisiä lukuunottamatta:

Intro
Kam-Pain - The Rules of My House
Kam-Pain Vs. Grady G - Just Cops
Grady G - Maggots
Hangover Academy & Decion - Technological Terror
Grady G - Impact
Firefox - Oz (NARC Remix)
Twisted Psycho - Transformation (tämä oli se ikävä hajalla oleva raita jonka takia musiikki lakkasi hetkeksi *eiei*)
Adam NRG - Party Pumper
Twisted Psycho - The Cull (Dramatik Remix)
Eufex & Jay B - Vacuum Packed (Grady G Remix)
Distorted Robocops - Acid Rain (Hilz'E Remix)
Grady G - Mutilation
Random But Raw - Go Away

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Meke

Posts: 2,083

#75 • • Edited Meke GT Digital, BCN Records
Kiitos ja anteeksi

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Laskeuma

Posts: 240

#76 • • Edited Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Meke, 26.2.2009 17:11:
Illan kulun paljasti kuitit mitkä otin talteen *känni*

21.38 kalja tai sidu
22.00 kalja tai sidu
22.22 kalja tai sidu
23.05 kalja tai sidu
23.29 kalja tai sidu
00.10 kalja tai sidu
00.51 kalja tai sidu
01.44 valkovenäläisiä (3 kpl)
02.21 valkovenäläisiä (3 kpl)

Jos poppoo oli hyvissä Battle Royaleissa niin tasoitin hieman tilannetta eilen. Kerran vuodessa näin.

Kiitos ja anteeksi



joo jotain humaltumista oli havaittavissa *pepsodent*

niin ja täällä hieman kuvia http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Laskeuma%5E&album_id=2967307

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Teknojta

Posts: 1,033

#77 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Oli mielenkiintoista kuulla ekaa kertaa livenä mc:n räppäävän suomeksi rumpubasson tahtiin. Ja propsit ettei ollut mitään wäkkiä "kädet ilmaan" paskaa vaan olin siellä ihan asiaakin kuulevinani (äänentoisto/akustiikka oli mitä oli). *iloinen*
Nomiccii pääasiassa tultiin kuulemaan. Yllätyin et tulikin alussa oikeaa industriaalia, eikä induhc:ta, mut ei siinä kyllä sitäkin kuuntelen *nauru*. Pääosa setistä oli omaan makuun hieman hidastempoista ja liikaa breakdowneja. 2 viimeistä biisiä olikin sit kunnon in-your-face meininkiä ja iski parhaiten! *grr* Yllämainittu äänentoisto/akustiikka ei mun mielestä tehnyt oikeutta bassolle, jotenkin yläkanttiin...
Hieman "perusbaarimeininkiä" lukuunottamatta oli ihan jees menot.
isoM

Posts: 260

#78 • • isoM
hyvät bileet. parasta antia oli valod ja con gaffasin alkuillan psyket. myöskin urmin junkat räpäytyksillä maustettuna toimi. ja mitä noihin lasinsiruihin tulee ni niitä nyt vaan on tapana barien lattioille ilmestyä. buutisheik ROOOKKK. Ens KE 4.3 sitten Futuruma Goes Suomisaundi. kaikki myöskin sinne jortsuumaan niin saatanasti.
MrWizard

Posts: 26

#80 • • Edited MrWizard
Juuh kiitos kaverit kiitos vieraat hienot kekkerit oli, kyl kannatti näitäkin kuukausikaupalla odottaa! en noita mun ottamia kuvia viitsi mihkään laittaa kun laatu hieman kalpenee noihin järkkärikameran kuviin verratessa mut pari paskaa videoo jaksoin youtubeen uppia kuitenkin jos jotakuta kiinnostaa välkkyvä pikselimössö:

&NR=1 <--- Nomicin vikaa viisua

&feature=channel <--- Decionin setistä jostain kohti



Ja juu ikävä kyllä ämceen ääni hieman hukku muun metelin alle, mut kyl siel jonkinlainen sanoma pohjalla oli ;P soundcheckissä kuulu paremmin =)
Mikäli jollain muuten on videokuvaa ämceen esiintymisen ajalta niin jakakaa ihmeessä, en tajunnu ite siinä kohti ottaa..