ED BANGER RECORDS

5 posts, 1 page, 1,885 views

LocoMode

Posts: 49

#1 • • LocoMode Member of the Lti- / UG
Kenet Ed Bangerin artisteista toivoisitte seuraavaksi Suomeen? Itse toivoisin kuulevani jossain tapahtumassa SebastiAnia.

--
The possibility of physical and mental collapse is now very real. No sympathy for the Devil, keep that in mind. Buy the ticket, take the ride. -Raoul Duke

Vteich

Posts: 187

#2 • • Vteich
Seuraavaksi? Onko täällä edes käynyt muita kuin Justice pariin kertaan festareilla ja Vicarious Bliss heittämässä yhden dj-setin Redrumissa? Vicarious tuli tsekattua silloin vähän alle pari vuotta sitten ja todella kova oli. Justice sen sijaan on tullut valitettavasti missattua kummallakin kerralla, joten sen näkemistä edelleen odottelen kovasti ja mielellään jossain muualla kuin Provinssi tai Ilosaaren kaltaisilla rock-festareilla. Toki mikä tahansa Ed Banger -nimen saaminen Suomeen olisi todella kova juttu.
poumtchak

Posts: 337

#3 • • poumtchak
Dj Mehdi oli myös redrumissa viime keväänä.

Breakbot oli nollassa kesällä mun simcity2000 klubilla, tosin remixaillut vaan bangerille, mutta samaa jengiä.

fyi

seuraavaksi "banger" ilmiöksi povattu valerie collectiven artisti College tulee nollaan 7.2.

http://www.myspace.com/collegeoflove
Kriss G

Posts: 1,492

#4 • • Kriss G Wir brauchen bass
SebasiAn tai Mr. Oizo olis mun listan kärjessä. Tänää tuli haettua Lambs anger ja on kyl aika tiukka paketti.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Vteich

Posts: 187

#5 • • Edited Vteich
Itse mr. Ed Banger Records eli Busy P näköjään tulossa 3.4. Tavastialle.