m: näyttö, äänikortti, maiharit, webcam

1 post, 1 page, 978 views

plink

Posts: 1,405

#1 • • Edited plink team paska
on tässä tullut siivoiltua kaappeja tänään ja vastaan on tullut erinäistä rojua, joilla ei itselle enää ole juurikaan tarvetta. kamat on kuitenkin hyväkuntoisia, joten mieluusti koitan tässä kaupata niitä ennemmin kuin kannan kaatopaikalle. tässä ensimmäinen erä:


LG Flatron L1715S 17" LCD-näyttö
- mukaan virtajohto sekä VGA-kaapeli
- muistaakseni mulla ei ole manuskoita tai laatikoita tallessa, mutta voin vielä tarkistaa, mikäli kiinnostusta löytyy

hinta 50 € myyty!

M-Audio Audiophile USB äänikortti
- alkuperäinen paketti, mukaan ajurilevy, USB-kaapeli, virtajohto sekä ohjekirja
- huom! ei mitään bundle-softia, koska mulle ei oo mitään muistikuvia mitä mukana on tullut

hinta 60 € myyty!


Jalas Taistelijan jalkineet M06 maiharit
- maiharit mallia SA-INT (kuulemma päivitetty malli, mutta ite en ainakaan oo huomannut juuri eroa niihin, joilla sitä saatanan suojuoksua aikanaan tuli harjoitettua)
- koko 44
- melko bränikät: heitetty kerran Herajärven kierros (n. 40 km) Kolilla sekä kerran Paloheinän ympäri (n. 7 km), joten sisäänajoakaan ei ole vielä suoritettu

hinta 50 €


Labtec Webcam Pro USB webbikamera
- alkuperäisessä paketissa, jossa mukana ajurit, ohjeet jne
- käytetty yhteensä ehkä tunti-pari, koska tytöt ei halunnutkaan kattoa mun dickiä niin paljon kuin suunnittelin

hinta 10 €


sanotaan nyt alkuun näin, että toimituksena sopii ainoastaan nouto kalliosta tai mahdollisesti voin heittää jonnekin päin pk-seutua jotain nimellistä korvausta (esim. röökiaskia tai karhun sixteriä vastaan). en millään ehdi tai jaksa ruveta postittelemaan ainakaan ennen ensi vuotta. yhteydenotot privaviesteillä tahi plink ät vaurio piste net.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.