Helsinki Techno City presents 31.1.2009 @ Helsinki

56 posts, 3 pages, 16,006 views

yertle

Posts: 421

#21 • • yertle
Mm. Tuo mun ukko väittää että cityssä luki että tänne on dresscodena valkonen kauluspaita ja musta kravatti?
Unik

Posts: 4,117

#22 • • Unik

yertle, 30.1.2009 19:15:
Mm. Tuo mun ukko väittää että cityssä luki että tänne on dresscodena valkonen kauluspaita ja musta kravatti?


Joo niin tais lukea. Varmaan kelpaa punainenkin kauluspaita ja musta kravatti. *pepsodent*
yertle

Posts: 421

#23 • • yertle

Unik, 30.1.2009 19:21:
---
yertle, 30.1.2009 19:15:
Mm. Tuo mun ukko väittää että cityssä luki että tänne on dresscodena valkonen kauluspaita ja musta kravatti?

---

Joo niin tais lukea. Varmaan kelpaa punainenkin kauluspaita ja musta kravatti. *pepsodent*



Mun pieni pää on nyt vähän sekasin *pepsodent* Onks dresscode vai ei?
minimal_me

Posts: 29

#24 • • minimal_me
toivottavasti ei, sillä mä näytän todella paskalta kaiken värisissä kauluspaidoissa ja kravateissa. Happi meinaa loppua muutenkin ilman, että on hirttosilmukka kaulassa..
Displacer

Posts: 1,828

#25 • • Displacer
Tälläistä löyty nettisivuilta.

http://www.city.fi/artikkeli/Ravintolauutiset+Helsinki/2964/

Helsinki Techno City

Nyt tehdään kaupungin klubihistoriaa. Ensimmäistä kertaa saman katon alla soittavat deejiit, jotka ovat suurelta osin olleet tuomassa tanssimusiikkia Suomeen ja luomassa tänne klubikulttuuria. Kyseiset herrat – Eliot Ness, Lil Tony, Orkidea ja Mr.A – yhdistävät voimansa Helsinki Techno City -klubilla. Avajaisten pukukoodina on valkoinen paita ja musta solmio.
Helsinki Techno City -avajaiset Redrumissa 31.1. Liput 8 e.



Aika kummalta tosin kuulostaa, että paikassa josta lienee suurinosa suomen klubittajista ensisijaisesti hakee tietoa tapahtumista ei ole kerrottu dresscodesta.
Katerina

Posts: 499

#26 • • Edited Katerina Snoopy Detective
HELSINKI TECHNO CITY @ REDRUM

20:00-22:00 yksityistilaisuus / privat

TIME TABLE:

20:00 Orkidea
20:30 Mr A
21:00 Eliot Ness

21:30 Orkidea
22:00 Mr A
22:30 Eliot Ness

23:00 Orkidea
23:30 Mr A
00:00 Eliot Ness

00:30 Orkidea
01:00 Mr A
01:30 Eliot Ness

02:00 HTC

03:00 HTC endspurt
03:45 finito


DRESS CODE: White Shirt & Black Tie. Both men & women. (dress code is optional) Ne jotka haluavat voivat noudattaa dress codea, eli oman mielen mukaan :)

Valitettavasti DJ Lil' Tony on niin kovassa kuumeessa ettei kykene tulemaan keikalle. Next time he will be there. HTC!

Tervetuloa
GonzoDJ

Posts: 10

#27 • • GonzoDJ
Tattista tiedosta. Rupesin jo vilkulee vaatekaappiin, että onko mulla edes kravattia. Eipä ole, sniff :)
Amnesia

Posts: 888

#29 • • Amnesia
Tiukkaa kamaa *pepsodent* Analta tais tulla totuttuun tapaan parasta settii, mutta olihan tuo muutenkin kaikin puolin pätevää *slurps*
Redrum on mun(kin) makuun vähän liian ahdas näissä iltabileissä, mut saahan sinne palohälyttimellä vähän tilaa *justjoo* Mikähän sekin taas oli...
wammi

Posts: 627

#30 • • wammi
olipas timanttinen ilta*sydän*
Takyon

Posts: 2,945

#31 • • Takyon Möwkö

Amnesia, 1.2.2009 14:30:
Redrum on mun(kin) makuun vähän liian ahdas näissä iltabileissä, mut saahan sinne palohälyttimellä vähän tilaa *justjoo* Mikähän sekin taas oli...



Näytti olevan yläkerran ravintolassa (tjsp) sprinklerit täysillä..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#32 • • Aurinkoneiti
PHUUH!! Olipas hyvät bileet. Muutamat biisit aiheuttivat jopa kylmiä väreitä.*sydän*
Avatar
#33 • • astaroth Guest
viihdyin :]
Mikki

Posts: 833

#34 • • Mikki

Amnesia, 1.2.2009 14:30:
Redrum on mun(kin) makuun vähän liian ahdas näissä iltabileissä, mut saahan sinne palohälyttimellä vähän tilaa *justjoo* Mikähän sekin taas oli...



Siinä ulospäin mennessä tuli ulko-ovella vastaan dilemma. Ulos pitäis päästä palohälytyksen takia, mutta ambulanssilääkäri työsti jotain tyttöä ovella, siten etteivät laskeneet ketään ulos. Veivät loppujen lopuksi autoon.

Bileistä tykkäsin kovasti, mutta Redrumin "tupakointialue" ottaa kyl aina päähän *hmph*

--
Names are for friends, so I dont need one.

tiberiuz

Posts: 302

#35 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
hyvät oli bileet ja musiikki loistavaa :) palohälytinhässäkkä anto vähä lisamaustetta iltaan... palomiehen mukaan icebarista oli joku vesiletku pamahtanu, ilmeisesti syynä tähän hälytykseen...
ville

Posts: 3,780

#36 • • ville olen oikeasti ujo
Loistoilta kyllä vaikka happi menasi välillä loppua ja baaritiskille oli aika tavalla jonoa. Musiikillisesti anti oli kuitenkin enemmän kuin kohdallaan, joten ei ollut niin väliä :)

Toivottavasti saadaan joskus uusi yritys tälle nelikolle, jotta saadaan kaikki saman tiskin taakse....
Unik

Posts: 4,117

#38 • • Unik
Kiitos ja anteeksi. *piis*
Joey Beltram - Energy Flash*sydän*
noena

Posts: 3,138

#39 • • noena first breath after coma
Tykkäsin, pojat kyllä sai tanssijalan vipattamaan! Musiikki tarjonta oli sitä mitä luvattiin, millon olis seuraavat? *pepsodent*
Ainut mikä hieman häiritsi oli se kuumuus mut seuraavalla kerralla saavutaan sit saunakamppeissa mestoille :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#40 • • Equalizer Guest
ensi kerralla voi saapua vaahtosammutin mukana