kuilun partaalla, 18.12.2008 12:15:
Hmm, sinä ja minä, ainakin, ja näköjään moni muukin. Ja tarkoitat kai topicin otsikkoa, sillä topicista itsestään tuskin voit sanoa mitään sen toisessa postauksessa? Huomaa, ilmaisusi "tuollainen" tarkottaisi tuolloin vain sitä ensimmäistä postia.
No minä eksyin tänne ainakin siksi, että minua kiinnostaa häpeämätön spämmäys Klubituksessa (aihe, joka on kovin lähellä sydäntäni). En niinkään siksi, että minua kiinnostaisi keskustella Piraattipuolueesta. Muutenhan tämä on vain semantiikkaa, mutta olet varmasti oikeassa, että saatan jopa olla vähemmistössä mieltäessäni sanan "topic" tarkoittamaan ketjun topicin osoittamaa aihealuetta (tai vähintäänkin kokonaisuutta, joka koostuu sekä otsikosta, että sisällöstä).
Miksi ihmeessä tässä topicissa ei voisi keskustella yleisesti piraattipuolueesta?
Voihan tässä. Halutessasihan voit mennä kertomaan myös "Vaikuttavia kuvia" -nimiseen topicciin aamupuurosi rakenteesta. Ja nyt kun ketjun otsikko alkaa sanalla "Piraattipuolue", niin tänne todennäköisesti hakeutuu vähän enemmän ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita piraattipuolueesta keskustelemisesta.
Tällanen takakireys ja anaalifiksaatiokin ärsyttää ihmisiä. Eli sä annat nyt vinkkejä, jotta piraattipuolue menestyisi? Kannatatko heidän tavoitteitaan?
Nyyh. Anteeksi, että ärsytin. Ota tikkari.
En tiedä mitä tavoitteita piraattipuolue ajaa. Olen kuitenkin allekirjoittanut piraattipuolueen kannattajakortin ja toivon, että kyseinen puolue saa asettaa ehdokkaita tulevissa eduskuntavaaleissa. Toivon näin pääosin kahdesta itsekeskeisestä syystä: a) Suomen politiikka on maailmanlaajuisesti niin mitätöntä ja paikallaan junnaavaa, että yritän saada sille edes vähän viihteellistä lisäarvoa ja b) satun tuntemaan muutaman puolueessa vaikuttavan henkilön ja mielestäni he ovat siinä määrin viihdyttäviä persoonia, että tuen mielelläni heidän harrastustaan.