28 posts, 2 pages, 7,657 views
moskiitto, 20.1.2009 16:25:
moi
line up on loisto ja vahvasti tunnepitoinen Sami murua muistellen.
ainut mikä hieman ärsyttää on se, että tästä tulee rahastuksen maku suuhun..
..vai meneekö ko.illan lipputulot kenties Samin vanhemmille? uskon että dj´t ja Samin ystävät tulevat varmasti soittamaan ilman liksaakin.
enkä tosiaan tarkoita pahalla, kun nyt sanon tästä. mutta olen tosi ihmeissäni??
pus
-taru
moskiitto, 20.1.2009 17:15:
moi
joo, mä kelasin että ko.juhlat on järjestetty vain ja ainoastaan Samin muistoa kunnioittaen.
jos sut on buukattu jo viimevuoden puolella niin sillonhan asia ei näin ole.
-taru
serotonot, 20.1.2009 17:16:
---
moskiitto, 20.1.2009 17:15:
moi
joo, mä kelasin että ko.juhlat on järjestetty vain ja ainoastaan Samin muistoa kunnioittaen.
jos sut on buukattu jo viimevuoden puolella niin sillonhan asia ei näin ole.
-taru
---
Näinpä. Ja kuten tapahtumailmoituksessakin lukee: lisätty 16.11.2008 03:43
Tom Stoppard, Rosencrantz ja Guildenstern ovat kuolleet:
Kuoleminen ei ole romanttista, eikä kuolema ole pian ohi oleva peli...
Kuolema ei ole mitään... kuolema ei ole...
Se on preesensin puutetta, ei muuta... ikuinen palaamattomuus...
Kuilu, jota et näe, ja tuulen puhaltaessa sen läpi, se ei tee ääntä...
Noidenhan ei ollut tarkoitus olla mikään muistobile, vaan klubi-ilta jota Sami oli toisena osapuolena mukana järjestämässä. Mut esim buukattiin tonne soittamaan jo joskus loka-marraskuussa. Mun mielestä toi sun suhtautuminen asiaan vaan on hieman merkillinen. Eli kun Sami nyt meidän kaikkien suruksi poistui keskuudestamme, niin pitäisikö meidän esiintyjien tehdä työmme ilman palkkaa sen takia?
Ymmärrän kyllä ton sun pointin, jos olit siinä käsityksessä, että noi bileet on Samin muistolle järkätyt, mutta kuten sanottua, niin ei ole. En ole itse rahanahne, vaan teen tätä kyllä rakkaudesta musiikkiin, mutta opiskelijana joka ikinen euro tulee tarpeeseen, joten siltäkin kantilta katottuna tuntuu jotenkin kummalta että tuon todella surullisen tapahtuman, ystävän poismenon, takia joutuisin esim jättämään puhelinlaskuni maksamatta tms.
Kyseessä ei ole siis varsinainen muistotilaisuus, vaan klubi, jossa kunnioitetaan Samin muistoa erilaisilla tavoilla.