1,042 posts, 53 pages, 309,357 views
!!! Ja muutenkin meillä oli kyllä parhaimmat esiintyjät ever. Acid Kings, ipe, matlåck, Joona Puu ja Alden Tyrell veti meikäläisen makuun parhaimmat setit Huoran lisäksi. PA oli kohdillaan, samoin savu ja visuaalit.
Sain vihdoin tyttöystävänikin mukaan tapahtumaan, jolle tämä oli neitsytkäynti, ja kerron hieman molempien kokemuksista.
Tämä ei tietenkään johdu järjestäjistä, vaan omasta tyhmyydestä kun ei oltu varustauduttu tarpeeksi hyvin... joten itse asiaan eli palautteeseen:

Lisäksi iso käsi tämän vuoden yllättäjälle omalla kohdalla, eli Torakalle. Huippuhienoa psykesaundia, vaikka käsi oli paketissa eikä kitaraa voinut soittaa! 
Kiitokset Strongstreamille backupläppärin lainasta, Jennille lontoonrakeista ja muille seurasta. 
Replying to KONEMETSÄ 2009 - Open Air Forest Festival 2.7.2009 @ Marttila:
phAntominE, 5.7.2009 19:12:
Mielenkiinnosta kysyn: Saiko siellä olla omissa oloissaan, eli häiritsivätkö poliisi/tulli? Itse päätin jättää väliin tänä vuonna, kun viimevuotinen natsipolitiikka sai minut ahdistumaan. Tärkeintä on etttä festivaalikansa on turvassa, kädestä pitäen ei tarvitse jokaista vahtia. :)
Jake, 5.7.2009 19:33:
---
phAntominE, 5.7.2009 19:12:
Mielenkiinnosta kysyn: Saiko siellä olla omissa oloissaan, eli häiritsivätkö poliisi/tulli? Itse päätin jättää väliin tänä vuonna, kun viimevuotinen natsipolitiikka sai minut ahdistumaan. Tärkeintä on etttä festivaalikansa on turvassa, kädestä pitäen ei tarvitse jokaista vahtia. :)
---
sai, kun ei ollut mitään mikä olisi kuumottanut.
rentoja tyyppei :)
btw, salon seudun sanomien lehtijutttu ansaitsee jonkun journalismi palkinnon.
todella ylpeä saa olla paikallislehtemme tasosta.
visuaalisesti upea.
samaa mieltä..!
jos ei muuten tanssi niin konemetsässä sitä kyllä ehdottomasti tulee tehtyä! carbon based ->
*sydän*ephexis ->
*sydän*substanced ->
*sydän*rx -> *sydän*fungus funk -> *sydän*orkidea -> *justjoo*deadmau5 -> *ding*proteus ->
*zZz*
näköradiomies, 5.7.2009 19:47:
mut miks ihmeessä ei ollu järkätty sunnuntaiks pistettä missä käydä puhaltamas ennen ku hyppää rattiin?!