KONEMETSÄ 2009 - Open Air Forest Festival 2.7.2009 @ Marttila

1,042 posts, 53 pages, 253,369 views

eugina

Posts: 898

#462 • • eugina YleX tt-i *sydän*

peikkolapsi, 26.6.2009 00:13:
---
kindertin, 24.6.2009 13:34:
---
...mut sillon oli järkätty kuljetuksia autoilta telttapaikalle.
Makso vissiin euron suuntaansa, sellasella traktorin perässä vedettävällä isolla lavalla :) Oma tunnelmansa siinäkin oli, melkein harmitti kun ei enää ollu samaa..

---

joo mahtava traktori :D
se patu siel kyseli "kaks euroo, kaks euroo"
sit vaan kohti ilta-aurinkoa siel lavalla ^^



jep.. oliskohan ollu kaverin isäukko, tää patu..jos se oli se lepi äijä!?! *nauru*

kunpa olis tänä vuonna taas kyyti..! *sydän*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Kolera

Posts: 4,256

#464 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

kindertin, 24.6.2009 13:34:
---
Minnalilla, 23.6.2009 18:53:
Kuullu huhua että autoparkki on jossain huitsin nevadassa... hmm, missäköhän se nyt sit on *whaat*


---


Viimeset 2 kertaahan autot on ollu siinä samalla pellolla missä teltatki, mut edellisenä oli autopaikat aika reippaan matkan päässä, mut sillon oli järkätty kuljetuksia autoilta telttapaikalle.
Makso vissiin euron suuntaansa, sellasella traktorin perässä vedettävällä isolla lavalla :) Oma tunnelmansa siinäkin oli, melkein harmitti kun ei enää ollu samaa..

Vaikka tokihan on isosti kätevämpää kun autolle pääsee nopeesti.Ite en ainakaan uskalla kaikkia kamoja(ja juomia..) jättää telttaan.


kuinkahan kujalla mä oon taas ollu ku mun mielestä viime vuonna ekaa kertaa oli ne autot samal pellol ku teltatki =P
sitä ennen oon tasan yhen kerran kävellen menny autolta teltoille kantaen kylmälaukkua täynnä bissee, reppua ja telttaa. oli sen verran hanurista raahata romppeita ja säästää euro *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#465 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Kolera, 27.6.2009 09:39:
---
kindertin, 24.6.2009 13:34:
---
Minnalilla, 23.6.2009 18:53:
Kuullu huhua että autoparkki on jossain huitsin nevadassa... hmm, missäköhän se nyt sit on *whaat*


---


Viimeset 2 kertaahan autot on ollu siinä samalla pellolla missä teltatki, mut edellisenä oli autopaikat aika reippaan matkan päässä, mut sillon oli järkätty kuljetuksia autoilta telttapaikalle.
Makso vissiin euron suuntaansa, sellasella traktorin perässä vedettävällä isolla lavalla :) Oma tunnelmansa siinäkin oli, melkein harmitti kun ei enää ollu samaa..

Vaikka tokihan on isosti kätevämpää kun autolle pääsee nopeesti.Ite en ainakaan uskalla kaikkia kamoja(ja juomia..) jättää telttaan.

---

kuinkahan kujalla mä oon taas ollu ku mun mielestä viime vuonna ekaa kertaa oli ne autot samal pellol ku teltatki =P
sitä ennen oon tasan yhen kerran kävellen menny autolta teltoille kantaen kylmälaukkua täynnä bissee, reppua ja telttaa. oli sen verran hanurista raahata romppeita ja säästää euro *nauru*



Haha, aika hienoa *nauru* Mä voin kuitenkin lyödä pääni pantiksi että 2 vuotta on autot ollu siinä telttojen vieressä *nauru*
Saatiin oikeen vippipaikka '07 kun en jättimahani takia saanu kantaa tavaroita *vink*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tomii

Posts: 3,594

#466 • • tomii kallion herttua

kindertin, 27.6.2009 11:28:
---

Haha, aika hienoa *nauru* Mä voin kuitenkin lyödä pääni pantiksi että 2 vuotta on autot ollu siinä telttojen vieressä *nauru*
Saatiin oikeen vippipaikka '07 kun en jättimahani takia saanu kantaa tavaroita *vink*



Matkailuautot ja artistien/festariduunarien autot (tottakai) sai ainakin viedä teltta-alueelle, mutta muuten ei kyllä munkaan muistin mukaan saanut viedä. Teil on vaan tainnut olla erikoiskeissi, jos ootte saaneet viedä normibiilin sinne toissavuonna.

--
reivaan kunnes kuolen

bubbelgum

Posts: 2,477

#467 • • bubbelgum ~sylikissa~
MIHIN KELLONAIKAAN PERJANTAIN LIPULLA SAA SAAPUA PAIKALLE?

Onko missään virallista infoa asiasta? Aikaisemmin sai tulla jo puolilta päivin kasaamaan telttoja, mut mikä käytäntö on nyt kun kemut alkaa jo torstaina?

--
Hullu ku pullosta tullu.

kinderi

Posts: 1,783

#468 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

tomii, 27.6.2009 11:31:
---
kindertin, 27.6.2009 11:28:
---

Haha, aika hienoa *nauru* Mä voin kuitenkin lyödä pääni pantiksi että 2 vuotta on autot ollu siinä telttojen vieressä *nauru*
Saatiin oikeen vippipaikka '07 kun en jättimahani takia saanu kantaa tavaroita *vink*

---


Matkailuautot ja artistien/festariduunarien autot (tottakai) sai ainakin viedä teltta-alueelle, mutta muuten ei kyllä munkaan muistin mukaan saanut viedä. Teil on vaan tainnut olla erikoiskeissi, jos ootte saaneet viedä normibiilin sinne toissavuonna.



Öööö,oli siellä kyl monen muunkin autot :O Ja ihan perusbilettäjien. Tosin muistaakseni siin jossain vaihees alko oleen täynnä ne paikat ni sit joutu jättään kauemmas?

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Kolera

Posts: 4,256

#469 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

kindertin, 27.6.2009 12:06:
---
tomii, 27.6.2009 11:31:
---
kindertin, 27.6.2009 11:28:
---

Haha, aika hienoa *nauru* Mä voin kuitenkin lyödä pääni pantiksi että 2 vuotta on autot ollu siinä telttojen vieressä *nauru*
Saatiin oikeen vippipaikka '07 kun en jättimahani takia saanu kantaa tavaroita *vink*

---


Matkailuautot ja artistien/festariduunarien autot (tottakai) sai ainakin viedä teltta-alueelle, mutta muuten ei kyllä munkaan muistin mukaan saanut viedä. Teil on vaan tainnut olla erikoiskeissi, jos ootte saaneet viedä normibiilin sinne toissavuonna.

---


Öööö,oli siellä kyl monen muunkin autot :O Ja ihan perusbilettäjien. Tosin muistaakseni siin jossain vaihees alko oleen täynnä ne paikat ni sit joutu jättään kauemmas?


tosin se maksokin aika paljon ylimäärästä et sai viedä auton sinne =P eli NYT LÄHTI PÄÄ! tai ainaki puolet *pahis*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

kinderi

Posts: 1,783

#470 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Kolera, 27.6.2009 12:37:
---
kindertin, 27.6.2009 12:06:
---
tomii, 27.6.2009 11:31:
---
kindertin, 27.6.2009 11:28:
---

Haha, aika hienoa *nauru* Mä voin kuitenkin lyödä pääni pantiksi että 2 vuotta on autot ollu siinä telttojen vieressä *nauru*
Saatiin oikeen vippipaikka '07 kun en jättimahani takia saanu kantaa tavaroita *vink*

---


Matkailuautot ja artistien/festariduunarien autot (tottakai) sai ainakin viedä teltta-alueelle, mutta muuten ei kyllä munkaan muistin mukaan saanut viedä. Teil on vaan tainnut olla erikoiskeissi, jos ootte saaneet viedä normibiilin sinne toissavuonna.

---


Öööö,oli siellä kyl monen muunkin autot :O Ja ihan perusbilettäjien. Tosin muistaakseni siin jossain vaihees alko oleen täynnä ne paikat ni sit joutu jättään kauemmas?

---

tosin se maksokin aika paljon ylimäärästä et sai viedä auton sinne =P eli NYT LÄHTI PÄÄ! tai ainaki puolet *pahis*



Aijaa *whaat* No hitto, nyt lähti pää *pökr* Mun mielestä se ei maksanu mitenkään enempää kun muutenkaan *whaat* Ehkä mä olin niin raskaushuuruissa etten sit tajunnu *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#471 • • kettu kiu Guest

bubbelgum, 27.6.2009 11:47:
MIHIN KELLONAIKAAN PERJANTAIN LIPULLA SAA SAAPUA PAIKALLE?

Onko missään virallista infoa asiasta? Aikaisemmin sai tulla jo puolilta päivin kasaamaan telttoja, mut mikä käytäntö on nyt kun kemut alkaa jo torstaina?



oon myös ihmetellyt tätä.. ostin pe-su lipun, ja jotenkin ajattelin, että kun poliisin setti on merkitty perjantai-aamuyölle, pääsisin kuuntelemaan sitä.. *ding* toivottavasti saadaan jotain selvyyttä asiaan..!
coolcat82

Posts: 771

#472 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Jea! Meinas jäädä väliin koko reissu tänä vuonna, mutta ihmeen kaupalla koiranhoitaja, kyyti ja lippukin tuli hommattua yhdessä päivässä *plur* Eli perjantaina mestoille *joo* *jiihaa* *jiihaa*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

KoneMetsä

Posts: 50

#473 • • KoneMetsä
Jokainen päivä alkaa kello 12.00 päivällä. eli perjantai-sunnuntai lipulla pääsee sisään perjantaipäivänä kello 12.00 jne...

KM crew
Vexe

Posts: 1,016

#474 • • Edited Vexe

Replying to KONEMETSÄ 2009 - Open Air Forest Festival 2.7.2009 @ Marttila:

KoneMetsä, 27.6.2009 19:13:
Jokainen päivä alkaa kello 12.00 päivällä. eli perjantai-sunnuntai lipulla pääsee sisään perjantaipäivänä kello 12.00 jne...

KM crew



Joko sivuilla olevat aikataulut pitävät kutinsa? Ja onko aikatauluista tulossa esim pdf muotoista A4 koon taulukkoa? Lähinnä siksi etten itse käytä turhaa aikaa tekemiseen, jos sellainen on tulossa.

Yhden virheen huomasin forest stagen aikatauluissa:

05:30 - 07:30 DJ Unitone (Russia)
07:00 - 09:00 LIVE Troll Scientists
polly

Posts: 1,259

#475 • • polly Herra

Replying to KONEMETSÄ 2009 - Open Air Forest Festival 2.7.2009 @ Marttila:

Vexe, 27.6.2009 19:26:
---
KoneMetsä, 27.6.2009 19:13:
Jokainen päivä alkaa kello 12.00 päivällä. eli perjantai-sunnuntai lipulla pääsee sisään perjantaipäivänä kello 12.00 jne...

KM crew

---


Joko sivuilla olevat aikataulut pitävät kutinsa? Ja onko aikatauluista tulossa esim pdf muotoista A4 koon taulukkoa? Lähinnä siksi etten itse käytä turhaa aikaa tekemiseen, jos sellainen on tulossa.

Yhden virheen huomasin forest stagen aikatauluissa:

05:30 - 07:30 DJ Unitone (Russia)
07:00 - 09:00 LIVE Troll Scientists



aikataulu on ainakin konemetsä lehden välissä keskiaukeamalla josta se on helppo poimia mukaan.
lehtiä löytyy aika monista paikoista :D :D esim vaikka cyber shopista jms... itse festivaaleille ei lehtiä tule hirveästi jakoon
polly

Posts: 1,259

#477 • • polly Herra

Replying to KONEMETSÄ 2009 - Open Air Forest Festival 2.7.2009 @ Marttila:

Vexe, 27.6.2009 19:41:
---
polly, 27.6.2009 19:33:

aikataulu on ainakin konemetsä lehden välissä keskiaukeamalla josta se on helppo poimia mukaan.
lehtiä löytyy aika monista paikoista :D :D esim vaikka cyber shopista jms... itse festivaaleille ei lehtiä tule hirveästi jakoon

---


Eli helpommalla pääsee kuin tekee itse. Tai sit joku scannais sen sivun ;)



joo ei se kyylä olis vaikee scanaa ;) harmittavasti itsellä ei ole yhtään
crc

Posts: 102

#480 • • crc
mites tää juomapolitiikka tänävuonna? onko näi että vaa leirintäalueella saa juoda omia? :P