Jean Michel Jarre Suomeen toukokuussa 2009

80 posts, 4 pages, 24,414 views

Decion

Posts: 1,569

#42 • • Decion Koneradio
MIKÄ VITTU TÄÄ O?!½ *pihalla*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Tyranoid

Posts: 1,552

#45 • • Tyranoid FINRG
Oonks mä ainoo jota harmittaa et tää on samaan aikaan euroviisujen kanssa?

Lippu ostettu silti.
Tyranoid

Posts: 1,552

#48 • • Tyranoid FINRG

ezzy, 11.12.2008 16:26:
---
Tyranoid, 11.12.2008 13:02:
Oonks mä ainoo jota harmittaa et tää on samaan aikaan euroviisujen kanssa?

Lippu ostettu silti.

---


:DDD olet



TV-lähetyksen pystyy ehkä just ja just skippaan, mut jos saan ilmasen majotuksen säädettyä Moskovasta niin Jarren permantolippu lähtee myyntiin.

Oon viisufani. :D
Paul Page

Posts: 86

#50 • • Paul Page
Ihan pakollinen keikka. JMJ on ehkäpä "suurin syypää" sille, että meikäläinen löysi elektronisen musiikin maailman... *nauru*

Lasereita varmaan luvassa!
Avatar
#51 • • astaroth Guest

Decion, 11.12.2008 12:36:
MIKÄ VITTU TÄÄ O?!½ *pihalla*


karkeasti sanottuna se jätkä, jota sulla on kiittäminen siitä, että sulla on olemassa konemusaa mitä soittaa ja kuunnella :P
Decion

Posts: 1,569

#52 • • Decion Koneradio

astaroth, 11.12.2008 22:59:
---
Decion, 11.12.2008 12:36:
MIKÄ VITTU TÄÄ O?!½ *pihalla*

---

karkeasti sanottuna se jätkä, jota sulla on kiittäminen siitä, että sulla on olemassa konemusaa mitä soittaa ja kuunnella :P



*hihu*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Riku

Posts: 3,187

#53 • • Riku The Little Prince
Tästä saikin helpot joululahjat parille ystävälle. Sydneyn ulkoilmakonsertista näki joskus pätkiä, ja sillon tuli jo sellanen olo et kun joskus pääsis... Tuskinpa mittakaava on ihan samaa, mutta aina voi toivoa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#56 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

lohikarme, 9.12.2008 08:40:
Hehe ylexillä oli ihan hyvää pohdintaa ko. keikasta: "Miten tuollaisella keikala pitäs olla" :D yleensä kun keikalle mennää jammailee yms mut pitäskö tuol sit seisoo käsi sydämmellä ja itkee verta kun tulee lepposaa ja rauhoittavaa synasoundia? :D



Mä kans vähän ajattelin että mites päin tossa pitäis olla *nauru*

Eiköhän siellä sitten nää miten homma toimii... Itse ainakin itken melkein verta kun kotona pimeessä kuuntelen ja kattelen vanhoja juutuub keikkoja *kyynel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Syntse

Posts: 1,652

#57 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Steven Hoaks, 12.12.2008 19:37:
---
lohikarme, 9.12.2008 08:40:
Hehe ylexillä oli ihan hyvää pohdintaa ko. keikasta: "Miten tuollaisella keikala pitäs olla" :D yleensä kun keikalle mennää jammailee yms mut pitäskö tuol sit seisoo käsi sydämmellä ja itkee verta kun tulee lepposaa ja rauhoittavaa synasoundia? :D

---


Mä kans vähän ajattelin että mites päin tossa pitäis olla *nauru*

Eiköhän siellä sitten nää miten homma toimii... Itse ainakin itken melkein verta kun kotona pimeessä kuuntelen ja kattelen vanhoja juutuub keikkoja *kyynel*



Sit back and enjoy the show
keisha

Posts: 1,394

#58 • • Edited keisha bullet with butterfly wings
Kiitos rakkaalle ja niin munakkaalle Rikulle kun osti joululahjaksi mulle liput permantopaikalle <3 Tästä hyvästä oot ansainnu melkein suihinoton! (jos keikka on tosi hyvä saatat jopa saada sen ;) Istumakatsomosta viis, meitsi meinaa ainakin jammailla siihen asti et turvamiehet tulee kantaa pois :D Herätkää ihmiset, tää on luultavasti ainoa tilaisuus nähdä Jarre enää Suomessa, äijä on kuitenkin jo 6-kymppinen joten lipun ostoon mars mars!

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

epicuros

Posts: 7,734

#60 • • epicuros

Riku, 12.12.2008 14:38:
Tästä saikin helpot joululahjat parille ystävälle. Sydneyn ulkoilmakonsertista näki joskus pätkiä, ja sillon tuli jo sellanen olo et kun joskus pääsis... Tuskinpa mittakaava on ihan samaa, mutta aina voi toivoa.




keisha, 20.12.2008 18:45:
Kiitos rakkaalle ja niin munakkaalle Rikulle kun osti joululahjaksi mulle liput permantopaikalle <3 Tästä hyvästä oot ansainnu melkein suihinoton! (jos keikka on tosi hyvä saatat jopa saada sen ;) Istumakatsomosta viis, meitsi meinaa ainakin jammailla siihen asti et turvamiehet tulee kantaa pois :D Herätkää ihmiset, tää on luultavasti ainoa tilaisuus nähdä Jarre enää Suomessa, äijä on kuitenkin jo 6-kymppinen joten lipun ostoon mars mars!



OIKEIN!!!
(Saadaaks me tulla tsiigaa sivusta?:)

ps. Joululahjaksi liput ftw <3

--
Valid criticism does you a favor.