CASPER - Domingo

24 posts, 2 pages, 6,094 views

-Casper-

Posts: 1,363

#21 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

akiapina, 14.12.2008 18:39:
Jees, nyt ollaan puolessa välissä ja toimiihan tämä :)

Tekniikka on hyvää ja sen avulla siirtymät vähän erityylisten biisien välillä kuulostavat mun mielestä loogisilta ja punainen lanka säilyy. Katotaas miten jälkimmäinen puolisko iskee!



Thanx, onkin eka kerta kun sieltä suunnalta tulee kommenttia*hymy*
Toivottavasti tunnelma pysyi loppuun asti*piis*
akiapina

Posts: 2,729

#22 • • akiapina apinaki

casper-dj, 16.12.2008 06:47:
---
akiapina, 14.12.2008 18:39:
Jees, nyt ollaan puolessa välissä ja toimiihan tämä :)

Tekniikka on hyvää ja sen avulla siirtymät vähän erityylisten biisien välillä kuulostavat mun mielestä loogisilta ja punainen lanka säilyy. Katotaas miten jälkimmäinen puolisko iskee!

---


Thanx, onkin eka kerta kun sieltä suunnalta tulee kommenttia*hymy*



Hehe joo, vaikka noita miksauksia tulee yleisesti kuunneltua aika paljon niin jos sitä palautetta ei kirjoita heti niin sit se jää lähes aina tekemättä :)
Cosmic City Survivor

Posts: 590

#23 • • Cosmic City Survivor
Tyykäsin. En kutsuisi deep technoksi itse tätä osastoa. Oli kyllä mun mielestä tech housea ja Deep housea, mut mitäpä noista nimikkeistä. Tätä settiä Jackissa kiitos :)

Rodamaal - "Insomnia" feat. Claudia Franco (Ame mix) tais olla vuoden 2006 isoin hitti Freedom bar / Redrum akselilla joka edellen mukana keikoilla. Huippu biisi

Mile Caro & Frank Garcia - "Dead souls" (Radio slave long distance mix) 2007 kesän kovimpia, Radio Slaven yksi sen ajan parhaista

4/5 Tähteä
-Casper-

Posts: 1,363

#24 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

Lil Tony, 20.12.2008 09:59:
Tyykäsin. En kutsuisi deep technoksi itse tätä osastoa. Oli kyllä mun mielestä tech housea ja Deep housea, mut mitäpä noista nimikkeistä. Tätä settiä Jackissa kiitos :)


4/5 Tähteä



Joo toi tech varmaan sopii kuvaukseen paremmin. Mut kovasti kiitoksia ja Jackeissä samalla hengellä todellakin :)