Hyvät nappikuulokkeet 50-100e?

30 posts, 2 pages, 14,044 views

STE

#1 • • STE
Eli olisi hakusessa noin 50-100e ÄÄNTÄERISTÄVÄT napit mp3:soitinta varten.

Aikasemmin minulla oli Creativen Aurvanat, jotka hajosi, sain uudet ja nekin hajosi (vissiin johto). Sitten ostin jotkut Sonyt minkä mallia nyt en muista, mukana tuli vipstaakkeli jonka päälle laittamalla suodatti ulkopuolista melua aktiivisesti. Oli hyvä laite, kunnes sekin sitten levisi käteen. Vein takuuseen, mutta verkkokauppa ilmoitti ettei tuotetta ole enää saatavana ja palauttaa rahat.

Mitkäs nyt olisi oikeasti kestävät kuulokkeet kun ei jaksa koko ajan viedä niitä huoltoon (mielellään kestävä johto). Pääpaino on ääneneristyksellä ja äänenlaadulla.

--
Good day

ezzy

#2 • • ezzy Droid-pappa
So far sennheiserin cx 300:iin ollut ihan tyytyväinen. Muhkea ja laadukas soundi ja eristää aika mainiosti ulkomaailmasta, joka on kyl aika vaarallista :P
mza

#3 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Sonyn MDR-EX71SL on palvellut mainiosti pitkään.
Hyvin blockkaavat ulkopuoliset äänet ja nappien itsetuottamakin ääni on kelvollista.
Muotoilusta plussat kun voi käyttää pipon ja kypäränkin kans.
Hintaakaan ei ole kuin vähän reilut 50€ ... tai ainakin silloin oli kun itse ostin.
ezzy

#5 • • ezzy Droid-pappa

alpha_, 29.11.2008 00:20:
Itsellä on Korgin The Plugit. Ainakin eristää ääntä hyvin, ihan kuin korvatulpat. Ja äänenlaatu todella hyvä nappikuulokkeiksi verrattuna niihin mitä oon aiemmin kokeillut. Varmasti parempiakin löytyy, mutta hinta-laatu suhteeltaan voin kyllä suositella noita tai sitten SparkPlugeja.

Korg vai Koss?
plink

#8 • • plink team paska

STE, 29.11.2008 00:14:
Noista Senheisereistä olen kuullut niin paljon huonoa, että saa olla. Samoin nuo Sonyt ovat siellä 30e luokassa eli aika peruskauraa. Haluan parempaa.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13431

Miltäs nuo vaikuttavat?

noissahan rajoittuu taajuusalue 13 kilohertsiin, et voi olla melko tunkkanen ääni (normaalikuuloinen ihminen kuulee jonnekin 15-20 khz tietämille). vaikka toisaalta jos mp3-soittimeen on menossa, niin sama kai se mitkä ruoskat siinä on kiinni, koska jo lähde on niin paskalaatuista.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

tomppi

#9 • • tomppi thzombie ™

STE, 29.11.2008 00:57:
Nais, osaatko mainita jälleenmyyjää joka myisi näitä vaikka Helsingin alueella?

http://www.bose.fi/FI/fi/dealer-locator/index.jsp

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

STE

#11 • • STE

plink, 29.11.2008 01:10:
---
Noista Senheisereistä olen kuullut niin paljon huonoa, että saa olla. Samoin nuo Sonyt ovat siellä 30e luokassa eli aika peruskauraa. Haluan parempaa.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=13431

Miltäs nuo vaikuttavat?

---

noissahan rajoittuu taajuusalue 13 kilohertsiin, et voi olla melko tunkkanen ääni (normaalikuuloinen ihminen kuulee jonnekin 15-20 khz tietämille). vaikka toisaalta jos mp3-soittimeen on menossa, niin sama kai se mitkä ruoskat siinä on kiinni, koska jo lähde on niin paskalaatuista.

No menin uskomaan mainospuheita, että on ammattilaisvehkeet :( On kuitenkin varmaan paremmat kun jotkut 30e "gaming supa heedphones"?

--
Good day

mza

#12 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä

Noi Sonythan on olleet alun perin ovh:lta +70€ eli kyseessähän ei oo mitään 30€ napit... tosin hinta on laskenut kun valmistus on loppunut (näin mun käsittääkseni).

Itse olen tullut näiden nappien kans siihen tulokseen et en viitsi sijoittaa niihin kuin korkeintaa reilut 50€, koska mikään kokeilemani merkki/malli ei oo kestänyt reilua vuotta pidempään kovassa päivittäisessä käytössä (kokeiltu on Creativet, Sonyt, Senheiserit, Kossit jne.

Esim noi Sonyt ei pahemmin häviä kestävyydessä tai äänenlaadussa kalliimmille (~100€) napeille ...oman kokemuksen suhteen tilanne taitaa olla just toisin päin.
Ja tärkeimäks ominaisuudeksi oon todennut korvaan istuvuuden.

...no jokainen tekee omat valintansa.
*vink*
Quakey

#13 • • Quakey
ipodin kuulokkeet on kyl aika jees ;) niitä myydään erikseen vissii 35e
ramsau

#14 • • ramsau chuck my norris

---
ramsau, 29.11.2008 00:47:
Unohda kaikki muut ja hanki Bose:n kuulokkeet, takaan ettet pety.

http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/audio_headphones/in_ear_headphones/index.jsp

---

Samaa giganttia se sieltä tarjoaa. mutta jos todella tollaiset haluat tuossa on Bosen kauppa 100m päässä, voin käydä hakemassa ja voin ne sinne suorilta postittaakin.

*vink*
mehukatti

#15 • • Edited mehukatti dude

plink, 29.11.2008 01:10:
---

Vai olisko sittenkin sama ku jossain multimediaskobeissa. Kympillä saa jotkut 10000W PMPO-skobet, mutta esim. Geneleciltä laadukkaat pikkuskobet on spekseiltään tyyliin 5W hintaan 400e, mutta kuulostaa silti miljoona kertaa paremmalta ku edellämanitut.
STE

#16 • • STE

ramsau, 29.11.2008 02:47:
---
---
ramsau, 29.11.2008 00:47:
Unohda kaikki muut ja hanki Bose:n kuulokkeet, takaan ettet pety.

http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/audio_headphones/in_ear_headphones/index.jsp

---

---

Samaa giganttia se sieltä tarjoaa. mutta jos todella tollaiset haluat tuossa on Bosen kauppa 100m päässä, voin käydä hakemassa ja voin ne sinne suorilta postittaakin.

*vink*

Nyyh miks USA:ssa on kaikkee ja Suomes ei mitää...muutan pois. Kiitos tarjouksesta muuten, mutta tein juuri tuossa hieman pälyilyä ja nuo M-Audion pirulaiset on näköjään valmistettu spessu johdosta, joka on kaiken lisäksi vaihdettavissa kun taas nuo Bosen lakut näyttää aika perushötöltä, tiedä sitten.

Nyt vain odottamaan 3-6 viikkoa että verkkokauppa.com saa ne varastoonsa, prkl!

--
Good day

Fakiiri

#17 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Cresyn C750E ~ 50€

Loistavat hintasekseen, cresyn toimii komponentti valmistajana useille "merkki" valmistajille.
Hi-fi laatua verrattuna Sonyihin, Senheisereihin, Pioneereihin jne verrattuna.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

jjkobsson

#18 • • jjkobsson
Itseltäni löytyy Etymotic 6Ri -napit ja olen ollut tyytyväinen. Ääneneristävyys on todella loistava eikä äänenlaadussa ole muuta moitittavaa kuin, että Koss Porta Proita ennen käyttäneenä bassoja olisi alussa kaivannut vähän lisää. Bassojakin saa hieman lisää kun asettaa kuuset kunnolla korvaan (mukana tulee normi kuuset, pienet tulpat ja vaahtomuovipäät).

Omani sain jenkeistä tuliaisena, mutta esim. http://www.4yourears.com/ myy niitä 90€:llä sisältäen kaikki kulut.

--
||jjkobsson||

sapeli

#19 • • sapeli jokukukamikä?

STE, 28.11.2008 23:24:
Eli olisi hakusessa noin 50-100e ÄÄNTÄERISTÄVÄT napit mp3:soitinta varten.

Mulla on Razer m100-kuulokkeet, eli just tuommoset korvan sisälle ulottuvat tulppakuulokkeet. Maksoi verkkokauppa.comin kautta jotain 30e - jossain lehdessä (Metro?) oli arvostelu nappikuulokkeista ja nämä sai lähes yhtä hyvät arvostelut kuin Sennheiserit, jotka taas oli jotain 2 kertaa kalliimmat... Olen itse ainakin ollut tosi tyytyväinen!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Unik

#20 • • Edited Unik
Harvoin sanat halpa ja hyvä pitävät paikkansa yhtä hyvin kuin tässä tapauksessa eli: KOSS Spark Plug
Taajuusvaste 10-20 000 Hz

http://www.elektroni.fi/?5676