Clinic with MENNO DE JONG (NL) 10.1.2009 @ Bangkok by Night, Helsinki

65 posts, 4 pages, 12,192 views

mardis

#41 • • mardis Humppa-Hannele
joo aika perussettii.. ei oikein pysty hehkuttaan.. venue ei oikein iskeny. odotin jotain ihan muuta. höh *uuh* jaksaisko sitä vielä aamubileisiin.. *hymy*

--
~Dancers have happy feet~

alphamagic

#42 • • alphamagic

mardis, 11.1.2009 04:47:
joo aika perussettii.. ei oikein pysty hehkuttaan.. venue ei oikein iskeny. odotin jotain ihan muuta.

Joo vähän sama täällä... Ja seurueella kans. No mut olihan se Menno kauheen söpö :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Milky

#43 • • Milky
jeps peps eli kiitos Menno <3 Ja kiitos aamut <3
Däydäy jeje nyt untenmaille ->
tomii

#44 • • tomii kallion herttua
Hitto ei vaan jaksanu lähtee, kun lipsahti baarikeikaksi jo perjantaina. Millasta toi Menno soitteli, jos ei (ainakaan osalle) ole iskenyt saundi? Et en sit vissiin mitään ihan älyttömiä missannut. :)

--
reivaan kunnes kuolen

sapeli

#46 • • sapeli jokukukamikä?
Musa oli kyl ihan törkeen hyvää koko ajan, mut se paikka oli ihan tukossa - ja aika paljon "taviksia" oli kyl paikalla. (Eli porukkaa jotka tuntui olevan siellä vaan dokaamassa ja "viemässä tilaa".) Saattaa olla että tähän paikkaan ei tuu toiste tultua.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

#47 • • onni3mk Onni on.
*plur*

Muhun uppos kyl! Venue kiva, äänentoisto toimi, ainoo miinus paikassa oli se narikka/wc alue, joka oli tukossa, muuten ei ihmisten määrä häirinny yhtään.

Anton soitti pari niin tykkibiisiä, et ei mitään järkee ja Mennoltakin onneks tuli sitä progempaa matskuu, joka tanssitutti enemmän kun musiikki missään bileissä pitkään aikaan *hihu*

Sitä mä en vaan oikeen tajua, et miksi DJ:tä ei valaista. Sitähän sitä ollaan tultu kuuntelemaan.

Eli siis mun mielestä oikein mainiot ja onnistuneet bileet! Kiitos! *sydän*

--
Onni on.

Chare

#48 • • Chare kiltti tyttö
oli kyl kivaa!
kiva uus paikka ja muutenki oli ihanaa nähä ihania tuttuja pitkästä aikaa ku on jääny bileet vähän vähemmälle viime aikoina.. :)

jei!

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Mikcore

#49 • • Mikcore Eternity has passed
Menno olis saanu soittaa enemmän omia biisejä.
Ihan bueno ilta kuitenkin...oli kiva nähdä tuttuja pitkästä aikaa...*pepsodent*
YourSelf

#50 • • YourSelf
musa soi niin et korvatulpat on tarpeen mut vain joku yksittäinen oikeesti kuulee... *nauru*
suuri massa vain kuuntelee omaa biitin toistamista päässään..*nauru*

niin säälittävän suuri menetys.. *sydän*
iam

#51 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

onni3mk, 11.1.2009 12:51:
Sitä mä en vaan oikeen tajua, et miksi DJ:tä ei valaista. Sitähän sitä ollaan tultu kuuntelemaan.

Ehkä juuri siksi? *hymy*
Displacer

#52 • • Edited Displacer

tomii, 11.1.2009 11:47:
Hitto ei vaan jaksanu lähtee, kun lipsahti baarikeikaksi jo perjantaina. Millasta toi Menno soitteli, jos ei (ainakaan osalle) ole iskenyt saundi? Et en sit vissiin mitään ihan älyttömiä missannut. :)

Aika vaihteleva setti. Alkoi (ainakin siitä kohdasta mistä itse kuulin) aika ihku transella ja sit meni progempaan pikku hiljaa, sit loppua kohden tuli vähän nopeampaa biittiä biisi-pari ja sit taas transea.

joku tätä musiikkilajia enemmän tunteva osaisi ehkä antaa tarkemman analyysin :D

DNA:lle kiitokset Public Domainista *tanssittel* ja tutuille halit *hali*
tomii

#53 • • Edited tomii kallion herttua

Displacer, 11.1.2009 15:50:
---

Aika vaihteleva setti. Alkoi (ainakin siitä kohdasta mistä itse kuulin) aika ihku transella ja sit meni progempaan pikku hiljaa, sit loppua kohden tuli vähän nopeampaa biittiä biisi-pari ja sit taas transea.

joku tätä musiikkilajia enemmän tunteva osaisi ehkä antaa tarkemman analyysin :D

Aah... no joo eli varmaan ihan sitä taattua Menno-laatua. Kiitokset informaatiosta *piis**hymy*

Tosin nyt alkoi ehkä vähän kaduttamaan, etten lähtenyt :)

--
reivaan kunnes kuolen

Unik

#54 • • Unik

</mku>, 11.1.2009 15:40:
---
---

Ehkä juuri siksi? *hymy*

Aivan *nauru*
Kuuluisiko se musiikki sitten paremmin jos dj olisi valomeressä?
Camomilli

#55 • • Camomilli
Ei tullu lähettyä mutta ehkä ihan hyvä niin koska palautteiden perusteella ei näköjään mitään elämää suurempaa menettänyt.
Anu

#56 • • Anu
Kylläpäs tuli tanssattua! Jalat, voi mistä sais vaihtoparin?

...vaikka eipä toi Menno NIIN ihmeellinen ollu, alku oli hyvä, keskellä settiä meni vähän tasapaksuks ja lopussa oli taas joitain hyviä hetkiä... Söpöhän se oli kuin kiiltokuva, ja onhan se "tähti" maailmalta, mut mun mielestä Anton ja DNA veti vähintään yhtä hyvin ja hetkittäin jopa paremminkin...!
Paikka oli ihan ok, savua oli ainenki riittävästi... Piti vähän varoa raajojaan näkyvyyden äkillisesti heikentyessä, ettei huitassu epähuomiossa jotakuta usvan keskeltä ilmestyvää!
Kivaa oli!, vaikka paremmin mä viihdyn hikisissä polkkakemuissa... *vink*
seilori

#57 • • Edited seilori
Hauskaa oli kyllä koko illan, mutta kyllä ne bileinä olivat niin miljoona kertaa nähdyt yet-another-perusklubikiksuilut etteivät tapahtumana herättäneet minkäänlaisia väristyksiä. Mutta ei toi ihan mun juttu ollutkaan, niin musan kuin kaavan kannaltakaan.
antti83

#58 • • antti83
Ihan mukavat pippalot oli kyllä. Anton soitteli illan aluksi kyllä todella mukavia biisejä. Mennon setin alkupuoli oli aivan mielettömän hyvää saundia, mutta loppupuolella meni vähän tylsäksi peruskiksuiluksi. Deniksen aloittaessa kahden päivän bileputki alkoi painaa päälle ja tuli lähdettyä kotia kohti kun vielä hereillä pysyi. Paikka ei kyllä ollut mielestäni mikään kovin häävi, aika halvan ja karkeatekoisen näköinen sisustus. Paljon pienempi ja ahtaampikin oli mitä kuvittelinkaan. Valo- ja äänipuoli toimi kyllä mukavasti. Ihan mukava jälkimaku jäi silti, Clinic kyllä hallitsee hommansa. *joo*
onni3mk

#59 • • onni3mk Onni on.

Unik, 11.1.2009 15:59:
---
</mku>, 11.1.2009 15:40:
---
---

Ehkä juuri siksi? *hymy*

---

Aivan *nauru*
Kuuluisiko se musiikki sitten paremmin jos dj olisi valomeressä?

Lähinnä meinaan sitä, että suurinosa DJ:stä kuitenkin nostattaa sitä fiilistä siellä soitellessa. Ois se ihan mukava nähdä, kuka soittaa ja sekin, kun DJ huudattaa yleisöä. Mut ehkä mä sit vaan oon yksin tän mielipiteeni kanssa...

--
Onni on.

Aune-mummo

#60 • • Edited Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Tykkäsin Bangkokista paikkana. Erittäin ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta.
Clinicin osalta bileet onnistui , Menno de Jong loistava suoritus Antonin setti antoi hyvin alkuvauhdit ja Dna:n pari vanhaa helmeä ni täydellinen ilta, lukuunottamatta tätä yhtä pitkää
miinusta .*stop*
Nämä drinksuja varastelevat saatanan apinat. Komppaan kyllä tässä asiassa sitä mustapaitasta poikaa siinä edessä, jolla oli nätti blondi tyttöystävä, et niskaperse otteella ulkoruokintaan kaikki varkaat ja mennessä voi vielä pyyhkästä rappuset niinku vanhalla lattiarätillä/mopilla. *släp*
niin ja kiitos Sabaista *slurps*