Tuhmatassu - Is it techno it is not?

7 posts, 1 page, 3,003 views

herra tassu

Posts: 282

#1 • • herra tassu
Tracklist.jpg

tästä sitten taas bumbumbum. vähän saattaa olla rankempaa mitä yleensä. tää on ehkä enemmän ns. keikkatavaraa tältä vuodelta.

myös miksaukseen käytetyt levyt paljastettu pitkästä aikaa.
house, tekno

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
reinoh

Posts: 818

#3 • • reinoh
Noo nyt joudun lainailee sun sanoi hiema, että mun kohalla paras setti sulta! Toi VIOLENCIA!!! järkyttävän kova biisi... oma vielä postimatkalla. Spastikin ol ehkä ainut heikoin lenkki täs... sekin johtunee liiasta soitosta joka puolella. Täytyy viel kuunnella uusiks... Pistähä täys tracklist niin voi tsiikailla tarkemmi. Kova paketti. *piis*
herra tassu

Posts: 282

#4 • • herra tassu

reinoh, 27.11.2008 20:55:
Noo...Kova paketti. *piis*


kiits.
oon selvästi käynyt koko vuoden väärissä bileissä (missä bileissä?) kun oon spastikin kuullut ainoastaan sillon kun oon sen ite soittanu. mut olihan se megahitti ja aikas tykkibiisi.

ja johan sää tosta bongasit ne kaksi mitkä oli vaikeimmiten tunnistettavissa:)
Indigo

Posts: 918

#5 • • Indigo
Mainio kokonaisuus ja todella kovia biisejä!

Vieläkin parempi tästä olisi imo tullut jos vaihdot olisi pidempiä. Rullaavuus meinaa töksähtää parissa kohtaa. Mut kokonaisuus pelastaa :)
Mark

Posts: 7,311

#6 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Joo,

samaa mieltä kuin edelliset, tykkii stuffia *slurps* Loppupään rallit saa kyl jalan vatkaa huolella ja tanssilattialla joutus viskaa kättä kattoon, todella menevää ja namia settiä *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Needless

Posts: 282

#7 • • Needless
hyvä teknosekoite, sanoisin että tanssilattiatavaraa. omasta mielestä jäi inansa punainen lanka uupumaan mutta ehkä sitä nyt ei täs haettukaan(?). viimeisin träkki melkein kovin, koskaan.