Cosmic Dance presents CASSY (Panoramabar, DE) 14.3.2009 @ Helsinki

68 posts, 4 pages, 9,370 views

kokosbollar

#62 • • kokosbollar franks and beans!

Tapi, 15.3.2009 12:42:
En tiedä mitä Redrumin baaristiskeillä on tapahtunut, mutta Bombay Sapphire + tonic 9€ on imo tylyä meininkiä.

No jaa, Bombay se vaan tuppaa olemaan hitusen kalliimpaa kuin kaatoginit noin yleensä... mitäs halusit hienostella :P

Harmittaa etten päässy mestoille, plääh. :/

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

#63 • • ville olen oikeasti ujo

kokosbollar, 15.3.2009 18:30:
---
Tapi, 15.3.2009 12:42:
En tiedä mitä Redrumin baaristiskeillä on tapahtunut, mutta Bombay Sapphire + tonic 9€ on imo tylyä meininkiä.

---

No jaa, Bombay se vaan tuppaa olemaan hitusen kalliimpaa kuin kaatoginit noin yleensä... mitäs halusit hienostella :P

Harmittaa etten päässy mestoille, plääh. :/

Ei se kyl aiemmin 9e ole ollut kun bombaytä on tuolla tullut juotua (tai sit mä vaan olen juonut niitä liikaa ja muisti mennyt)

Noin muuten bombay on imo vielä just siiinä rajoilla, että voiko sitä kalliimaksi sanoa, aika kaatoa se vielä on :)
J.Kusti

#64 • • J.Kusti Deep Space Helsinki
kiitos oli hyvää. oli mukava vihdoinkin tavata tämä dj ja laukoa pari kohteliaisuutta. kiitti kati :) ja brikhakin oli näköjään mestoilla. heh.
reinoh

#65 • • reinoh
Olipahan hieno reissu helsinkiin about just tän illan takia. Huisi mimmi!

Turistillahan on monasti kamera mukana...
paupau

#66 • • paupau Tuhma Bambi

J.Kusti, 15.3.2009 20:46:
kiitos oli hyvää. oli mukava vihdoinkin tavata tämä dj ja laukoa pari kohteliaisuutta. kiitti kati :) ja brikhakin oli näköjään mestoilla. heh.

Mäkin olin miettivänäni et olikse Brikha, mut ajattelin et tuskin tänne ehtiny..
Viltsu

#67 • • Viltsu noname
Huh, tällaisen illan jälkeen spekulointi on turhaa, sano..

Cassy & co loaded place with LOVE!
TÄYDELLISTÄ!

täkytäky, Ibiza voicen Cassy haastis sydänsydän
http://www.ibiza-voice.com/story/news/1388

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Nikke

#68 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
Cassy rokkas ja oli kyllä todella söpö ja sympaattisen oloinen <3

ja mr. a:n settiä on myös mukava päästä fiilistelemään vielä näin jälkeenpäin.

Ekaa kertaa redrumissa ja oli varsin jees paikka ja eiköhän tuonne kesällä tule moneen kertaan eksyttyä kun työt kutsuvat pk-seudulla :)

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info