JYTKE 20.12.2008 @ Kuopio

18 posts, 1 page, 3,289 views

reinoh

Posts: 818

#1 • • reinoh
Se ois sit 2008 viimeset jytkeet! Ilmoitusluontoinen asia olkoon jotta Jytke pitää paussia tammikuun! Eli älä missää näitä koska seuraavat teknot kuulet Kuopiossa vasta 28.2.2009
lillikutti

Posts: 249

#2 • • lillikutti hyppivä jyvä
luvassa taas decoja! *hymy*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Tytti

Posts: 126

#3 • • Tytti
Vähän jo jännittää tulla pitkästä aikaa käymään ja katsomaan mitä kaikkea hienoa ootte saaneet aikaan :)
P. Pau

Posts: 143

#5 • • P. Pau the bad finnish girl
vasen käsi tiskillä opas varoo buffaloa *känni*

--
"In Finland we have this saying you pull fine."

gr

Posts: 1,116

#6 • • gr Hu-hu
J Y T K E mASSive - On se vaan niiin hienoo tulla tähän kaupunkiin kun on noin makeet bileet aina *sydän* Tykkäsin erityisesti DJ LentävänSirkkelin asiallisista kommenteista sekä jallusta *piis*
Indigo

Posts: 918

#7 • • Indigo
Kiitoksia myös (mitä ilmeisimmin gr:lle) joka kaatui kunnon rytinällä soittopöydän taakse ja kaatoi kaljat levyjeni päälle.
Aua

Posts: 5

#8 • • Edited Aua
käännyn kulmasta vasemmalle. kuuluu musiikin jytinää. näen ulkona norkoilevia ihmisiä joiden suupielistä kohoaa savua. ikkunat ovat huurussa. joku pyyhkii kädellä ympyrän lasiin ja kurkistaa siitä. silmät välkkyvät kirkkaina ja luulen, että hän hymyilee. ovella nainen sanoo moi. kävelen sisään. lämmin aalto tunkeutuu lävitseni ja pakottaa minut vähentämään loskaiseen ulkomaailmaan tarkoitettua suojavarustustani. näen tuttuja kasvoja. häntä en tunnista. enkä tiedä kuka tuolla nurkassa istuu. minun täytyy liikkua. tanssilattia on täynnä. hänellä on tikkari. minulla on tikkari. hänellä on minun tikkari. mutta kadotan hänet. hänen täytyi mennä avaruuteen. ymmärrän. onneksi en jää yksin. suudelmia. halauksia. olutta päälleni. olen kotona. joku ojentaa minulle piparin. ehkä niiasin. kummallista. musiikki liikuttaa minua. onnellisuus. tätä se on. voisin olla näin ikuisuuden. miksi sen täytyy loppua? ensi kertaan tuntuu olevan ikuisuus. voisinpa minäkin mennä avaruuteen. ehkä hän ottaa minut mukaan seuraavalla kerralla. olen ulkona ja niin ovat hekin. kuiskuttelua. salaisuuksia. epäonnistuminen. jatkopaikka ei ole avaruudessa, mutta ehkä löydän hänet sieltä. mikä läävä. alkoholiakaan ei tarjoilla. joku löytää viskipullon. jollakin on olutta. onnelliset. unimaailma kutsuu minua. välttelen kutsua, mutta en ole tarpeeksi vahva. painan pään tyynylle ja katson viereeni. hän hymyilee.
gr

Posts: 1,116

#9 • • Edited gr Hu-hu

Indigo, 21.12.2008 21:52:
Kiitoksia myös (mitä ilmeisimmin gr:lle) joka kaatui kunnon rytinällä soittopöydän taakse ja kaatoi kaljat levyjeni päälle.


wait!... tätä en tehnyt vaikka loppuillasta olinkin aika kunnossa, en myöskään kaatunut soittopöydän taakse vaan tulin kysymään kun siinä viittilöitiin ja tässä vaiheessa ne kaljat oli jo siellä levyissä. Mut joka tapauksessa todella inhottava tapaus *eiei*

ps. tuli selväpäisiltä viestiä että kaljojenkaataja olisi ollut joku kauniimman sukupuolen edustaja...
glxblt

Posts: 109

#10 • • glxblt neuronörtti
Soittaisitte tekin vain vinyyliä niin ei pienet roiskeet haittaisi *justjoo*

Mut! Kiitos bileistä ja eritoten lämpimästä vastaanotosta jonka Varkauden delegaatio sai osakseen.

Harjoitukset jatkuu 2009!
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11 • • WiljamiDzay Nyypiö

gr, 21.12.2008 22:26:
---
Indigo, 21.12.2008 21:52:
Kiitoksia myös (mitä ilmeisimmin gr:lle) joka kaatui kunnon rytinällä soittopöydän taakse ja kaatoi kaljat levyjeni päälle.

---

wait!... tätä en tehnyt vaikka loppuillasta olinkin aika kunnossa, en myöskään kaatunut soittopöydän taakse vaan tulin kysymään kun siinä viittilöitiin ja tässä vaiheessa ne kaljat oli jo siellä levyissä. Mut joka tapauksessa todella inhottava tapaus *eiei*

ps. tuli selväpäisiltä viestiä että kaljojenkaataja olisi ollut joku kauniimman sukupuolen edustaja...



Se kauniimpi sukupolvi on aina tuommoinen *grr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Indigo

Posts: 918

#12 • • Edited Indigo

glxblt, 21.12.2008 23:26:
Soittaisitte tekin vain vinyyliä niin ei pienet roiskeet haittaisi *justjoo*



*justjoo*

Ensinnäkin pienet roiskeet on eri juttu kuin lätäkössä uivat levyt.
Toisekseen, mielestäni kaljaa ei saisi missään tapauksessa lentää soittopöydän taakse koska

1. Laitteet voivat mennä paskaksi
2. Soittajan mieliala laskee
3. Soittaminen häiriintyy

HC-punkkia soittavien bändien jäseniltä voi kysyä omaa mielipidettään kohtiin 2. ja 3.

Huomautan myös että beatportista hankitun musiikin voi kohtalaisella vaivalla polttaa CDlle uudestaan, kaljoittuneet vinyylien kannet taas ovat pilalla ikuisesti.

Haluaako glxblt hieman täsmentää ärsyttävän kommenttinsa alatekstiä?

1. "aito DJ soittaa missä tahansa olosuhteissa"
2. "aito DJ ei soita muuta kuin vinyylejä"
3. "aito DJ ei valita pikku kaljaroiskeista"
glxblt

Posts: 109

#13 • • glxblt neuronörtti

Indigo, 22.12.2008 12:08:
Haluaako glxblt hieman täsmentää ärsyttävän kommenttinsa alatekstiä?



Ymmärrän kyllä täysin että vituttaa mönkään mennyt keikka ja en allekirjoita yhtäkään noista lainausmerkeillä koristelluista, numeroiduista väitteistä. Kyseessä oli olosuhteisiin nähden asiaton heitto ja pyydänkin sitä nyt anteeksi.

Tosikko!
Indigo

Posts: 918

#14 • • Indigo

glxblt, 22.12.2008 14:05:
Ymmärrän kyllä täysin että vituttaa mönkään mennyt keikka ja en allekirjoita yhtäkään noista lainausmerkeillä koristelluista, numeroiduista väitteistä. Kyseessä oli olosuhteisiin nähden asiaton heitto ja pyydänkin sitä nyt anteeksi.



Kiitos =)

Ja kiitoksia myös Jytkeen porukalle juhlingeista
Indigo

Posts: 918

#15 • • Edited Indigo
--
Nuke

Posts: 34

#16 • • Nuke
Kiitoksia indigolle soitteluista! Harmi tuo tapaus tosiaan.. Muutoin jengillä taisi olla ihan kohtuullisen hauskaa :)

Joulua kaikille! :)
lillikutti

Posts: 249

#17 • • lillikutti hyppivä jyvä
Tän illan jälkeen osaan taas arvostaa omia kavereita! Oli taas aikamoista urpoilua ja kuumotusta joidenkin tuntemattomien mieshenkilöiden puolelta.

Ensimmäinen oli närkästynyt siitä kun otin laukkuni ja kaivoin sieltä huulirasvaa tms. Uhkasi mua väkivallalla ja heittää mut k-klubilta ulos, jos laukku ei ole minun oma. Mietin vaan että voiko baarin asiakas heittää toisen asiakkaan ulos...? *justjoo* Ajattelin jo että kaivan mun henkkarit esiin laukusta ettei tuu lättyyn, mut sehän olis ollu ihan järjetöntä. Lopuksi mies sanoi mulle tämän uhkailun jälkeen muutaman kerran: "Rauhaa". *ding*

Toinen tapaus oli tää perinteinen lääppijä, joka käy käsiks sanomatta mitään. Sen jälkeen ei kiinnostanutkaan kuulla mitä tyypillä olis ollu sanottavanaan. Miten nämä lääppijät kuvitteleekaan että jaksaisin olla kiinnostunut sellaisesta, joka koskee mua ilman lupaa?!

Tällaiset tyypit latistaa bilekokemusta. Onneks on oma ihana kaveriporukka, joka pitää mielen korkeella! Kiitokset siis kaikille kamuille! *hymy*

P.S. Iso kiitos Indogolle! Ehkä ensi kerralla parempi tuuri (jos enää uskallat tulla tänne soittelemaan).

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

anzku83

Posts: 29

#18 • • anzku83
Millonkas niitä kuvia laitetaan sivulle? Näin et joku kyl räpsi kuvia DJ-"kopista". *joo*

--
Daze into da lazers!