Indigo - Music for the head [tech house]

36 posts, 2 pages, 10,382 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tää oli kyllä tosi namu mixaus *slurps*

Töitä tehdessä kun kuunteli niin sai tosi hyvän vireen päälle naputteluun *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Indigo

Posts: 918

#22 • • Edited Indigo

Bazooka, 18.11.2008 19:45:
Kämppää siivotessa oli pakko tehdä pari jäätävää tanssiliikettä musiikin tahtiin



MaryViolet, 22.11.2008 14:44:
mukavan kuuloista ja varsin inspiroivaa esseen kirjoittamisen taustamusana



Steven Hoaks, 27.11.2008 07:53:
Töitä tehdessä kun kuunteli niin sai tosi hyvän vireen päälle naputteluun



Kuunteleeko ihmiset klubituksen miksauksia aina tehdessään töitä, siivotessa kämppää ja kirjoittaessa esseetä? Vai pitäisikö alkaa mainostamaan tätä tehokkaana työskentelymusiikkina? *hihu*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#23 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Indigo, 29.11.2008 15:11:
Kuunteleeko ihmiset klubituksen miksauksia aina tehdessään töitä, siivotessa kämppää ja kirjoittaessa esseetä? Vai pitäisikö alkaa mainostamaan tätä tehokkaana työskentelymusiikkina? *hihu*



:D

Kyllä mä olen töissä aina luurit korvilla kuuntelemassa kaikenlaista chillistä hardiin.

Tällänen on optimaalista kirjoitteluun. Oon huomannut että kunnon junkka ajaa myös hyvin asiansa *jiihaa*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

thomas

Posts: 5,618

#24 • • thomas
tää oli oikeinkin hyvä miksaus.. kiitosta pöytään !
Mark

Posts: 7,311

#25 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Täs on oikeesti ihan jäätävän kova setti *kuolaa* tullu fiilisteltyä aika reilusti viimesen vkon tätä, ja tuskin loppuu ihan heti <3 Mageeta saundia, indeed!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

papana

Posts: 110

#26 • • papana K-queen
mmmmmmaistuuu... *kuolaa*

Kuunteleeko ihmiset klubituksen miksauksia aina tehdessään töitä, siivotessa kämppää ja kirjoittaessa esseetä? Vai pitäisikö alkaa mainostamaan tätä tehokkaana työskentelymusiikkina?



Mäkin kuuntelen tätä duunissa tällä hetkellä. :b
Tosin ilman mitään luureja, niin että täällä avokonttorissa varmaan kollegat salaa kiroaa mut alimpaan teknohelvettiin. *pahis*

--
life is trip and then you die...

djsoma

Posts: 116

#27 • • djsoma
Hei Juha, kiva että olet vaihteeksi tehnyt tech house miksin. Pääasiassa oli kiva kuunnella ja muutamassa kohdassa innostui oikein toden teolla. Välillä taas iski tylsyys ja tuli kelailtua, varsinkin loppupuolella.

Ekat pari biisiä ei kolahtanut oikeastaan lainkaan, mutta RPO:n sambarummuttelut johdettuina Buzz Driveriin pisti hyvään vauhtiin, ja seuraava raita oli aivan loistava. Kuutosbiisi vei lempeään hypnoottiseen transsiin, josta Popof ravisteli taas liikkeelle, aina Douskin loistavaan remixiin. Sen jälkeen ei biisit niin paljon enää innostunut, vaikka Tiger Stripesin lopetusbiisi olikin yllättävän mukava.

Kaiken kaikkiaan hyvää jälkeä hyvin miksattuna, ja ennen kaikkea tarpeeksi hyvällä äänenlaadulla, jotta tätä jaksoi mielellään kuunnellakin.

Pitäisi joskus päästä kuulemaan sulta vastaavanlainen setti bileissä. Luulin että soitat enää vain viidakkorytkettä ja darkpsykeä :)

Jos kiinnostaa voit tsekata mun tuoreen tech house miksin.

Synchro Tech v1
AdonisHercules

Posts: 596

#28 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

Mark, 1.12.2008 12:08:
Täs on oikeesti ihan jäätävän kova setti *kuolaa* tullu fiilisteltyä aika reilusti viimesen vkon tätä, ja tuskin loppuu ihan heti <3 Mageeta saundia, indeed!

-M


Komppaan *joo*
Erilaista ja samalla timantinkovaa saundia *tanssittel*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

MaryViolet

Posts: 34

#29 • • MaryViolet

Steven Hoaks, 29.11.2008 19:32:
---
Indigo, 29.11.2008 15:11:
Kuunteleeko ihmiset klubituksen miksauksia aina tehdessään töitä, siivotessa kämppää ja kirjoittaessa esseetä? Vai pitäisikö alkaa mainostamaan tätä tehokkaana työskentelymusiikkina? *hihu*

---


:D

Kyllä mä olen töissä aina luurit korvilla kuuntelemassa kaikenlaista chillistä hardiin.

Tällänen on optimaalista kirjoitteluun. Oon huomannut että kunnon junkka ajaa myös hyvin asiansa *jiihaa*



Joo, joo! Aamulla aina kiksubiisejä ja sitten kun on joku kouluprojekti, siivous tms. menossa niin miksauksia ja vähän rankempaa *iloinen*

--
Keep it electro!

doctor

Posts: 4

#30 • • doctor
Tän kyydis oli erikoisen hyvä vetää viivaa.

Ja selvyyden ja selväpäisyyden vuoksi: Vääntää omakotitalon rakennepiirustuksia AutoCad:llä.

Pienenä miinuksena se, että nyt katto on tulessa.

Kiitos vaan
Indigo

Posts: 918

#31 • • Indigo

doctor, 10.12.2008 17:36:
Tän kyydis oli erikoisen hyvä vetää viivaa.

Ja selvyyden ja selväpäisyyden vuoksi: Vääntää omakotitalon rakennepiirustuksia AutoCad:llä.

Pienenä miinuksena se, että nyt katto on tulessa.

Kiitos vaan



Jep! Tämän miksauksen tärkein tehtävä on tehdä suorista viivoista sahalaitaa ja sytyttää katot tuleen.
Milky

Posts: 37

#33 • • Edited Milky
Parhaimpia settejä mitä täältä löytäny .
mun top 3 biisit tosta:

ireland
biisi nr.2
Lutzenkirchen All - That Jazz (Popof Remix 01)

PS: Fergie suomeen! *pihkassa* <3
Indigo

Posts: 918

#36 • • Indigo
Huomasinpa juuri että olin pimittänyt biisilistaa tarkoitusta kauemmin, lisätty nyt sitten viimeinkin kokonaisena =)