DJ / klubikulttuuria käsittelevät leffat ja dokkarit

39 posts, 2 pages, 12,819 views

Kuukunen

#21 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Mun mielestä Groove on erittäin viihdyttävä leffa...ei nyt mikään realistisin bilejärkkäilyleffa, mutta hauskan kliseinen ja söpö.

Korkein oikeus ei mun mielestä juurikaan liity klubikulttuuriin, enemmän sellaista hippihäröilyä Helsingissä, josta osa nyt vaan sattuu tapahtumaan metsäbileissä. Nauraa sai kyllä tämän pätkän aikana monta kertaa, mutta oli aika huuhaata tuo leffa...

Suositella voisin sellaista dokumenttia kuin Feiern, suht uusi leffa, kertoo minimal-tekno meiningeistä ah niin ihanassa Berliinssä. Tuttuja klubeja, hyvää musaa, juuri oikeaa meininkiä ;)

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

villelope

#23 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Kohtuullisen tuore leffa, Berlin Calling. Tuli saksassa ensi-iltaan jotain kuukausi tai kaksi sitten.
Twist

#24 • • Twist Team Kemuttajat

Kuukunen, 13.11.2008 14:00:

Korkein oikeus ei mun mielestä juurikaan liity klubikulttuuriin, enemmän sellaista hippihäröilyä Helsingissä, josta osa nyt vaan sattuu tapahtumaan metsäbileissä. Nauraa sai kyllä tämän pätkän aikana monta kertaa, mutta oli aika huuhaata tuo leffa...

Ai se on tullut jo ? Luulin ,että vasta tulossa... Missäköhän kyseisen elokuvan voi nähdä ?
Kuukunen

#25 • • Kuukunen Avaruusdiskokissa!
^Mä kävin katsomassa sen R&A:ssa, en tiedä koska se tulee teatterilevitykseen...

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

Twist

#26 • • Twist Team Kemuttajat

Kuukunen, 13.11.2008 14:44:
^Mä kävin katsomassa sen R&A:ssa, en tiedä koska se tulee teatterilevitykseen...

Aaah... Tämä selvä *joo*
tbo

#28 • • tbo budhisattva
Mitäs täältä on mainitsematta...ainakin Iara Leen Modulations (nk. ihanvitunhyvä) ja Doug Prayn Scratch (sekin samaa kaliiberia. Doug Pray on muutenki kova jätkä, Infamy on ehkä Style Warsin jälkeen paras graffitileffa). Marco ja Mauro la Villan Hang the DJ on hyvä kans. Sit mielessä pyörii joku sellanen (kotimainen?) pätkä kuin Talo jonka Jaakko (Jaska?) rakensi (tai sit se oli The house that Jack built) jostain ysäriltä, joka kans liippas asiaa joltisenkin läheltä, mut mitään tarkempaa tietoa asiasta ei löytyny ainakaan ihan heti noin surffatessa. En siis voi todentaa asian olemassaoloa ja joudun kuvittelemaan sen näkemisen hallusinaatioks.

Äänestän noista fiktiopätkistä Human Trafficin sinne kärkeen, oon eläny juuri tuollaisen viikonlopun joskus aikoinaan :D

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Occu

#29 • • Occu

wiwi, 13.11.2008 13:57:
---
Occu, 13.11.2008 01:25:
A Night at the Roxbury

(suom. Bileet Roxbyryssa)

---

Älä nyt. *lmao*

Jokusen kerran nähny teininä ton pätkän, mut ei kyllä tulis ensimmäisenä mieleen tähän topicciin ehdottaa. Mulla on soinut aika ajoin päässä "what is love"-renkutus varmaan viimeset 7 vuotta. :D

Älä nyt.

Kyllähän se nyt sivuaa aihetta, ainakin joltain osin :D

--
..::MOI::..

phear

#30 • • phear <X>
- Pump up the volume (history of house music in the uk)

- Better living through circuitry

- Be Angeled

- American Massive

Psykedokkareitahan on sitten varmaan tuhansia ja kaikki samanlaisia. :D
tomii

#32 • • Edited tomii kallion herttua
Jahas... tossahan noi parhaat taisi tullakin, eli Modulations, Better Living Through Circuitry, Hang The DJ ja Scratch. Todella suositeltavia. *piis*

Edit: tota Pump Up The Volumea en tosin ole (vielä) nähnyt. Vaikuttaa mielenkiintoiselta.

--
reivaan kunnes kuolen

Occu

#33 • • Edited Occu
Christiane F - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo

en kyl oikein tiedä onks toi biletys leffa.

beriliini, huumeet, sekoilu...
liippaa tarpeeksi läheltä

--
..::MOI::..

#34 • • ikj Guest

Twist, 13.11.2008 14:35:
---
Kuukunen, 13.11.2008 14:00:

---

Ai se on tullut jo ? Luulin ,että vasta tulossa... Missäköhän kyseisen elokuvan voi nähdä ?

http://www.finnkino.fi/movie/2550/
Twist

#35 • • Edited Twist Team Kemuttajat

JussiS, 13.11.2008 12:11:
---
Unik, 12.11.2008 23:46:
Toi on kyl niin ala-arvoinen pätkä et *piip* *nauru*

---

Purtsi, älä oo noin myrtsi, oo mieluummin plurtsi!

No ei, tää tuli katsottua viime viikonloppuna jälleen kerran ja kyllähän tuota ajan hammas on aika hyvin syönyt. Mainitsemisen arvoinen kuitenkin.

Tulipa juuri äsken katsottua kyseinen elokuva ekaa kertaa, ja pakko sanoa ,että kosketti. Kaikki noi samat tapahtumat oon nähnyt bileissä, en samoissa, mutta on tullut nähtyä.!!!Kuvaa ihan helvetin hyvin bilekultuuria.. Leffana aika paska, mutta herätti suuria tunteita..

edit: digweedin soittaessa suutelukohtaus!!!! <3 !!!! Toi on todellista..
tomii

#36 • • Edited tomii kallion herttua

phear, 13.11.2008 19:40:
- Pump up the volume (history of house music in the uk)

Kattelen just kakkos-osaa (just katoin ykkösen) ja pakko lisätä tohon omaan listaan. Aika asiallista matskua jos housen, teknon ja klubikulttuurin historia kiinnostaa. *piis**joo*

Edit: käsittelee nimestä huolimatta (tai en edes tiedä onko toi (history of house music in UK virallisessa sarjan nimessä :) tosi paljon USA:n alkuaikoja kanssa, joka tosin kuuluukin asiaan. Suosittelen todella lämpimästi.

--
reivaan kunnes kuolen

KeijoK

#37 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

tbo, 13.11.2008 15:17:
Sit mielessä pyörii joku sellanen (kotimainen?) pätkä kuin Talo jonka Jaakko (Jaska?) rakensi (tai sit se oli The house that Jack built) jostain ysäriltä

Varmaan tarkoitat sitä Bring The Beat Back-juttua. Jotain -92 taikka vastaavaa tehty. Mulla on se JOSSAIN vhs:nä ja ihan susihuonolla kuvalla....

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

epicuros

#38 • • Edited epicuros

Quakey, 13.11.2008 12:02:
It's All Gone Pete Tong!

ohos.. sehän sanottiin jo :P

mut ei koskaan voi myöskään liikaa hehkuttaa tätä komediaa! =)

Leffasta pari kohtausta:
Frankie Wilde Hiukan harhaanjohtavaa? xD

kohta 2:50 <-- =D

THE END <3

--
Valid criticism does you a favor.

mastream

#39 • • mastream

KeijoK, 6.12.2008 19:19:
---

Varmaan tarkoitat sitä Bring The Beat Back-juttua. Jotain -92 taikka vastaavaa tehty. Mulla on se JOSSAIN vhs:nä ja ihan susihuonolla kuvalla....

Pistä ihmeessä jossain välissä toi jakoon vaikka torrenttina, tota ei oo tainnu kukaan laittaa nettiin vielä.