Fabric 42 _Âme

8 posts, 1 page, 2,516 views

yertle

Posts: 421

#2 • • yertle
Minä, minä!

Toissa viikolla(kohan) kävin sen heräteostamassa. Oon tosin niin nyyppä vielä tän genren suhteen, että en osaa sen syvällisemmin analysoida, ku sanoa että tykkään! Ja että Modmodblubblub on varmaan mahtavin biisin nimi minkä oon ikinä tavannu.

Suuresti toivon pääseväni Âmea kuuntelemaan sitten kaheskymmenesmikäsenytoli päivä Redrumiin.
kupo

Posts: 455

#3 • • kupo

yertle, 12.11.2008 20:46:
Suuresti toivon pääseväni Âmea kuuntelemaan sitten kaheskymmenesmikäsenytoli päivä Redrumiin.


29 taitaa olla

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

yertle

Posts: 421

#4 • • yertle

kupo, 12.11.2008 20:48:
---
yertle, 12.11.2008 20:46:
Suuresti toivon pääseväni Âmea kuuntelemaan sitten kaheskymmenesmikäsenytoli päivä Redrumiin.

---

29 taitaa olla



Niinpä tais. Täytyy vielä kaveri värvätä mukaan, oon niin huono yksikseni lähtemään :S
kupo

Posts: 455

#5 • • Edited kupo
kyllähän tänne pitäisi vääntäytyä paikalle.. ja melkein heti perään olisi Monika Kruse!
Ja tosiaan Âme soitti ainakin flowssa pirun hyvää settiä!

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

yertle

Posts: 421

#6 • • yertle

kupo, 12.11.2008 20:53:
kyllähän tänne pitäisi vääntäytyä paikalle.. ja melkein heti perään olisi Monika Kruse!
Ja tosiaan Âme soitti ainakin flowssa pirun hyvää settiä!



No eikai se nyt tänä vuonna siellä ollu? Mä oon onnistunu elämään niin jossain muualla tän kuluneen vuoden, oon missannu melkeenpä kaiken!
speukka

Posts: 335

#7 • • speukka
No olihan tuo levy ihan ok, mutta kerran kuulleena jäi mieleen ettei miksaus kehittynyt oikein mihinkään puolen välin jälkeen. Suosittelen kuuntelemaan Mixing-levyn ja Essential Mixin vuodelta 2006. Ja livenä kannattaa käydä ehdottomasti kuuntelemassa.
kupo

Posts: 455

#8 • • kupo

yertle, 12.11.2008 20:57:
No eikai se nyt tänä vuonna siellä ollu? Mä oon onnistunu elämään niin jossain muualla tän kuluneen vuoden, oon missannu melkeenpä kaiken!


Juurikin tänä vuonna

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?