ja tää äänirekisterikö oli se viimeinen niitti ja nyt eletään sitten fasistivaltiossa?
Tuskin. Vielä monia pieniä muutoksia tarvitaan, mutta kehityksen suunnan voi jo nähdä. Minä en mitenkään pidä todennäköisenä, että nuo nyt saatavat oikeudet virkavallalle riittäisivät. Uusia esityksiä ja niihin määrärahoja tullaan esittämään. Ei välttämättä joka vuosi, mutta kuitenkin.
Erittäin pienin askelin tuo kehitys etenee.
•
•
KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
GoodOldDays, 8.11.2008 10:37:
Tuskin. Vielä monia pieniä muutoksia tarvitaan, mutta kehityksen suunnan voi jo nähdä. Minä en mitenkään pidä todennäköisenä, että nuo nyt saatavat oikeudet virkavallalle riittäisivät. Uusia esityksiä ja niihin määrärahoja tullaan esittämään. Ei välttämättä joka vuosi, mutta kuitenkin.
Erittäin pienin askelin tuo kehitys etenee.
Myös uusia, entistä hirveimpiä tapahtumia tulee koko ajan ilmi tässä hullummaksi menevässä maailmassa - mä en ainakaan tahdo, että ollaan voimattomia kaiken maailman psykojen ja hirviöiden edessä/kiinniottamisessa, taikka kamalien tapahtumien ennakoimisessa ja estämisessä.
Myös uusia, entistä hirveimpiä tapahtumia tulee koko ajan ilmi tässä hullummaksi menevässä maailmassa - mä en ainakaan tahdo, että ollaan voimattomia kaiken maailman psykojen ja hirviöiden edessä/kiinniottamisessa, taikka kamalien tapahtumien ennakoimisessa ja estämisessä.
Jos ihmisillä on paha olo, niin ei se mihinkään katoa sillä, että poliisille annetaan oikeus tunkea mikrofoni ihmisten takamukseen.
GoodOldDays, 8.11.2008 10:51:
Jos ihmisillä on paha olo, niin ei se mihinkään katoa sillä, että poliisille annetaan oikeus tunkea mikrofoni ihmisten takamukseen.
plink, 8.11.2008 09:22:
rikollisia sun muita mulkkuja vituttaa, mut normaalikansalaisille koko juttu ei merkkaa mitään.
Normaalikansalaista ei haittaa vituuakaan vaikka koko konemusaskene julistettais laittomaksi 4 vuoden kakun uhalla.
Mulla on nyt tullut susta viimeaikaisten keskustelujen perusteella sellanen kuva että sä et välitä vittuakaan mitä tapahtuu, kuhan se ei tapahdu sulle. Tai että se on jopa suotavaa jos sinä siitä hyödyt.
plink, 8.11.2008 09:58:
tämän maan valta on idiooteilla, jotka äänestävät idiootit eduskuntaan. suomalainen kadunmies on yleissivistykseltään varmaan jotakuinkin maailman tyhmin. itse uudistaisin vaaleja siten, että äänestäjän olisi vastattava muutamiin valtion toimintaan liittyviin peruskysymyksiin, ennenkuin äänestyslapun saisi käsiinsä. ennen sen tapahtumista ei ole mikään ihme, että eduskunta on täynnä pellejä.
No jaa. Musta toi on jo aika perseestä että jollain on valta sanoa mielipiteensä jollain ei. Sitten hallitus muodostaa ne kysymykset siten että ne suosivat omia äänestäjiä.
Musta sun jutut menee nyt vähän jo ehkä pelottavan puolelle.
Ehkä parempi vaihtoehto olisi poliitikkojen tietty ammattitodistus, mutta sekin nyt on käytännössä ihan vitun vaikeeta toteuttaa.
Normaalikansalaista ei haittaa vituuakaan vaikka koko konemusaskene julistettais laittomaksi 4 vuoden kakun uhalla.
ei yhtään sama asia. tässä äänentallennusjärjestelmässä on kyse sellaisten rikosten ehkäisystä, joista usein aiheutuu haittaa normaalikansallekin. konemusaskene ei normaalikansalaisille aiheuta juurikaan mitään haittaa.
Mulla on nyt tullut susta viimeaikaisten keskustelujen perusteella sellanen kuva että sä et välitä vittuakaan mitä tapahtuu, kuhan se ei tapahdu sulle. Tai että se on jopa suotavaa jos sinä siitä hyödyt.
oot tavallaan varmaankin oikeassa. mutta kyse ei ole siitä, ettenkö _välittäisi_, vaan enemmänkin siitä, etten vaan jaksa vaivata päätäni asioilla, jotka ei suoranaisesti muhun vaikuta ollenkaan. ristiriitaista toki, et miten jaksan sitten näihin juttuihin kommentoida, mut ihminen on ihminen. kyl sä tiedät. :)
Freja, 8.11.2008 10:42:
Sit sä oot ruvennu elää pelossa ja pelko jos jokin aiheuttaa pahaa. Ei me voida elää psykojen ja monstereiden ehdoilla alistaen koko kansa siinä sivussa. (mä en usko kylläkään mörköihin)
Kuinka usein jotain tapahtuu? Entä kuinka monen ei psykon elämää lakipykälät jotka psykoille on luotu rajoittavat? Pitää löytää joku balanssi ja jos pelkää oikeasti tuolla ulkona liikkuessaan ei mun mielestä ole oikeutettu puuttumaan ongelmaan. Tosiasia on että Suomessa ei tavitse pelätä kuhan pitää päänsä kylmänä. Ihan kaikkea voi voi kaikille kaikkialla sanoa, mutta pitäisikö sitten niin edes olla?
ei yhtään sama asia. tässä äänentallennusjärjestelmässä on kyse sellaisten rikosten ehkäisystä, joista usein aiheutuu haittaa normaalikansallekin. konemusaskene ei normaalikansalaisille aiheuta juurikaan mitään haittaa.
Pentti perustallaaja suhtautuu konemusaan kuin homoihin 70 luvulla. Siellä sitä värvätään kuriireja ja pistetään tyttäriä perseeseen nappeja vastaan. LSD:tä ja gammaakin. Gammahan aiheuttaa syöpääkin!
Eihän kukaan pysy yli 100bpm rytmissä selvinpäin? (sitä perussuomalaista logiikkaa)
BTW:Nii ja Analle: Homot on suhteutettuna keskimäärin useammin HIV positiivisia. Kannatatko verenluovutuskieltoa. Eli toisin sanoen olisit valmis kohtelemaan heitä vähemmän vastuullisina kollektiivisesti ja siten väistämättä yksilöinä? Niinhän olet valmis tekemään muiden ''kulttuurien''(lue:ihonvärien) kanssa. Sun logiikkas perusteella kuitenkin sua pitäis pitää todennäköisenä nistinä kun ''meistä'' niin moni öyskää. (vaan kuinka moni. On jo ilmeisesti sitten epäolennaista)
Aurinkoneiti, 8.11.2008 11:26:
Mun mielestä tässä maailmassa on tärkeämpiäkin kohteita osoittaa mieltä kuin tämä asia.
No. Mitäs helvettiä sä sitten täällä kommentoit jos on parempaakin tekemistä? Vai jätäkö sen muiden tehtäväksi?
Ihan vitun urpoa ruveta ulisemaan kansalaisaktiivisuudesta. Uliskaa vaikka tosta urposta natsitervehdys ideasta. Se nyt vaan on ihan naurettavan typerä idea jotltain anarkistilta jolla menee lävistys kiveksestä kieleen.
---
No. Mitäs helvettiä sä sitten täällä kommentoit jos on parempaakin tekemistä? Vai jätäkö sen muiden tehtäväksi?
Ihan vitun urpoa ruveta ulisemaan kansalaisaktiivisuudesta. Uliskaa vaikka tosta urposta natsitervehdys ideasta. Se nyt vaan on ihan naurettavan typerä idea jotltain anarkistilta jolla menee lävistys kiveksestä kieleen.
---
Pentti perustallaaja suhtautuu konemusaan kuin homoihin 70 luvulla. Siellä sitä värvätään kuriireja ja pistetään tyttäriä perseeseen nappeja vastaan. LSD:tä ja gammaakin. Gammahan aiheuttaa syöpääkin!
Eihän kukaan pysy yli 100bpm rytmissä selvinpäin? (sitä perussuomalaista logiikkaa)
väität siis, että minun ja muiden "normaalikansalaisten" näkemys esim. ammattirikollisten vaarallisuudesta on väärä?
BTW:Nii ja Analle: Homot on suhteutettuna keskimäärin useammin HIV positiivisia. Kannatatko verenluovutuskieltoa. Eli toisin sanoen olisit valmis kohtelemaan heitä vähemmän vastuullisina kollektiivisesti ja siten väistämättä yksilöinä? Niinhän olet valmis tekemään muiden ''kulttuurien''(lue:ihonvärien) kanssa. Sun logiikkas perusteella kuitenkin sua pitäis pitää todennäköisenä nistinä kun ''meistä'' niin moni öyskää. (vaan kuinka moni. On jo ilmeisesti sitten epäolennaista)
Enpä tiedä onko kansalaisoikeuksien puolustaminen anarkismia sen varsinaisessa merkityksessä. Tosin postasin yhden artikkelin heidänkin keskustelupalstoilleen. Spämmeri kun olen.
Jos kansalaisoikeuksia ei puolusta niin, niitä ei sitten tulevaisuudessa ole lainkaan. Eikä sen jälkeen mitään muutakaan kansalaisaktiiviteettia. Demokratia on nuori arvomaailma. Vasta vain muutaman sata vuotta (jos tasavallat lasketaan mukaan) ja senkin ajan ollut alituisesti uhattuna. Tie takaisin diktatuuriin on aina lyhyen matkan päässä. Se on kuin oja tien vierellä, jonne on helppo horjahtaa. Mutta sieltä on vaikea nousta ylös.
Lävistyksiä ?
Ei kiitos. Ei enää tässä iässä viitsi. Varsinkaan genitaaleihin.
Jos kansalaisoikeuksia ei puolusta niin, niitä ei sitten tulevaisuudessa ole lainkaan. Eikä sen jälkeen mitään muutakaan kansalaisaktiiviteettia. Demokratia on nuori arvomaailma. Vasta vain muutaman sata vuotta (jos tasavallat lasketaan mukaan) ja senkin ajan ollut alituisesti uhattuna. Tie takaisin diktatuuriin on aina lyhyen matkan päässä. Se on kuin oja tien vierellä, jonne on helppo horjahtaa. Mutta sieltä on vaikea nousta ylös.
Hyvin muotoiltu. Olen varsin samaa mieltä.
Silti en uskalla alkaa treenaamaan oikean käden liikerataa. (Ehkä en loppujen lopuksi uskalla tehdä paljon muutakaan kannattamieni asioiden eteen. Sääli!)
plink, 8.11.2008 09:22:
rikollisia sun muita mulkkuja vituttaa, mut normaalikansalaisille koko juttu ei merkkaa mitään.
niihän sitä luulis. Tiedoks vaan sullekki et "rikollinen sun muu mulkku" on joka kerran määrittelykysymys, ja se riippuu aina siitä mistä se roikkuu. Tämän puitteissa, mitä laveammin "rikollinen" määritellään, sitä pikemmin saadaan sunkin historiasta kaivettua faktoja joilla sut saadaan Senaatintorille jalkapuuhun.
Oot varmalla esim. kävelly päin punasia. Tai ladannu jotain laittomasti internetistä. Tai vaikka osallistunu pikkupoikana tappeluun. Jos taas et oo, luovutat varmasti ilolla ääni-, DNA- ja sormenjälkinäytteet rekisteriin että voodaan varmistaa ettet tee nii jatkossakaan.