46 posts, 3 pages, 12,485 views
tackKarski, 6.11.2008 21:01:
handbag on kansainvälinen termi, pilluhouse
kotimainen ja ne on ollu käytössä myös rinnakkain.
Steven Hoaks, 6.11.2008 21:05:
Täh? Mä en edes tajua onko täällä vielä kiistelyä asiasta kun mua on haukuttu aina kun soitan homointa hausea aina
Muilla ei ole edes mitään mahdollisuutta :P
tbo, 6.11.2008 20:44:
---
Legendan mukaan Tapio aka. Orkidea tästä sydämistyneenä loihe lausumaan että "no jos sä kerran soitat pilluhaussii nii kai mä sit soitan kikkelitransee". Ja näin, legenda oli syntynyt.
---
Caro², 6.11.2008 19:52:
---
oli deejii jokujonkanimeäennytmilläänmuista joskus noin vuonna ysikuus (siis arvostettu ja nimekäs ja taitava persoona täällä Suomen maassa. Mad Jay? ei voi muistaa. no joku hype/nylle/kerma-ajoilta enihuu), jonka (jonkun mielestä) suurin heikkous oli siinä et jannu soitteli pääasiassa kehnohkoa MTVkertakäyttöhaussinlänkytystä, ja tälle kehnohkolle haussille annettiin liikanimike pilluhouse (vaikkakin ko. deejii kantoi asemaansa pilluhaussideejiinä ylpeydellä) . Legendan mukaan Tapio aka. Orkidea tästä sydämistyneenä loihe lausumaan että "no jos sä kerran soitat pilluhaussii nii kai mä sit soitan kikkelitransee". Ja näin, legenda oli syntynyt.
ed. näino, irkkii ei ees ollu ysikuus, ja inttar veppikin hädin tuskin.
Steven Hoaks, 6.11.2008 21:05:
Täh? Mä en edes tajua onko täällä vielä kiistelyä asiasta kun mua on haukuttu aina kun soitan homointa hausea aina
VaLa, 6.11.2008 21:31:
Mistäs termi nitku sai alkunsa? Tulee mieleen joku tamperelais dj, mutta en mene vannomaan...
Karski, 6.11.2008 21:56:
Mä oon edelleenki vähän hämmentyny
tän topikin viimesimmistä käänteistä,
ei vähiten siksi että moni fakta on näköjään
nuoremmalle polvelle jo myytin asemassa.
deejii jokujonkanimeäennytmilläänmuista joskus noin vuonna ysikuus (siis arvostettu ja nimekäs ja taitava persoona täällä Suomen maassa. Mad Jay? ei voi muistaa.
plink, 6.11.2008 22:32:
fi-rave-postilistoilta muistelisin aikoinaan, et pilluhouse vs. kikkelitranse oli niin, et maniac soitti pilluhousee ja orkidea kostona kikkelitransee.
tbo, 6.11.2008 22:46:
just nii, se oli Maniac eikä Mad Jay (se oli se alku mikä hämäs) !! ja todellakin, koska se on peräisin fi-ravelta niin se on Autenttisesti Wanhaa ja todellakin, näinä nycyisinä rappion aicoina sitä kamaa Mistä Mytologia On Tehty :D
polly, 6.11.2008 22:23:
---
---
ollanpa sitä niin vanhoja :D ottaen huomioon että suurin osa keskusteluun osallistuneista on noin kolmekymppisiä ;)
ed. näino, irkkii ei ees ollu ysikuus
---
Caro², 6.11.2008 19:52:
ja sitten se versio kaks: Kun oli Pimppahousea, ni sit tuli Kikkelitrancea.
---
vedän skenepinnat himaan osottamalla version 2 oikeeks: oli deejii jokujonkanimeäennytmilläänmuista joskus noin vuonna ysikuus (siis arvostettu ja nimekäs ja taitava persoona täällä Suomen maassa. Mad Jay? ei voi muistaa. no joku hype/nylle/kerma-ajoilta enihuu), jonka (jonkun mielestä) suurin heikkous oli siinä et jannu soitteli pääasiassa kehnohkoa MTVkertakäyttöhaussinlänkytystä, ja tälle kehnohkolle haussille annettiin liikanimike pilluhouse (vaikkakin ko. deejii kantoi asemaansa pilluhaussideejiinä ylpeydellä) . Legendan mukaan Tapio aka. Orkidea tästä sydämistyneenä loihe lausumaan että "no jos sä kerran soitat pilluhaussii nii kai mä sit soitan kikkelitransee". Ja näin, legenda oli syntynyt.
kikkelitranse oli näistä vähemmän homoa musaa, sekä saundiltaan että keskiverto kuulijakunnaltaan.
ed. näino, irkkii ei ees ollu ysikuus, ja inttar veppikin hädin tuskin.