CLINIC 1 year anniversary with RICHARD DURAND (NL) 21.2.2009 @ Bangkok by Night, Helsinki

28 posts, 2 pages, 7,937 views

workunit

#21 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Musa toimi todella hyvin. Durandin setti vei välillä niin mennessään ettei ajalla tai paikalla ollut mitään merkitystä. Kiitos järjestäjille, hienosti toimivat kemut!
heiskanen

#22 • • heiskanen
todella hyvää settiä tuli. harmin vaan, ku eollut enämpää porukkaa. kiitos illasta!
iBOU

#23 • • iBOU marX escobar
Uskomattoman kova setti mr Durandilta! Ehdottomasti paras trance dj jota olen koskaan kuullut, niin teknisesti kuin biisivalinnoiltaankin *aplodit*. Toivottavasti miestä kuullaan Suomessa uudestaankin.
Aune-mummo

#24 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
No toivottavasti .... koska nyt missasin *uuh*
tomts

#25 • • tomts

workunit, 22.2.2009 14:26:
Musa toimi todella hyvin. Durandin setti vei välillä niin mennessään ettei ajalla tai paikalla ollut mitään merkitystä. Kiitos järjestäjille, hienosti toimivat kemut!

+1

In and Out of Love (Richard Durand Remix) *sydän*
Tth

#26 • • Tth
Ehdin paikalle vasta about 00:10, eri syistä olin aika väsynyt, kuitenkin erittäin hyvä että jaksoin, sillä:

Richard Durand <3 ja hemo plur plur, aivan käsittämätön setti, huhhuh *kuolaa*, oli mitä parahin 'viivästynyt' synttäri lahja.

Poliisi, en tarkkaan tiiä mistä johtunee, jotenkin ei iskenyt 'ihan yhtä' kovaa kun parilla edellisellä kerralla, mut oli kuitenkin erittäin hyva.
Jekaterina

#27 • • Jekaterina
ei mitään muuta sanottavaa kun Durand oli illansa paras !!!
luv =)
NaSu*

#28 • • NaSu* psyKepossu
PoLiisi *sydän* Possu kerkes jonkun hetken tamppasteLLa *tanssittel* KiiDs Jussi seurasta ja muuTkin tietty! väsy oLi kova mut ei haitaNNu menoo. Hyvät syNttärit oLi kyLLä juu!

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)