FURY - Cyberclub 7.2.2009 @ HELSINKI

165 posts, 9 pages, 34,742 views

merqus

Posts: 1,010

#101 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Ei ollu ihan parhaat lähtökohdat meikäläisellä näihin bileisiin lähtemiseen, mutta iloinen olen siitä, että tuli lähdettyä. Kiitokset järjestäjille tapahtumasta ja erityiskiitokset muutamille erityisen ihanille, jotka jaksoitte piristää pienen mieltä *sydän* luv ya
Decion

Posts: 1,569

#103 • • Decion Koneradio
NO VITTU OLIKO KIVAA!" *EIEI*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Decion

Posts: 1,569

#104 • • Decion Koneradio

Kolera, 8.2.2009 05:21:
---
astaroth, 8.2.2009 04:36:
FUCK YRAH!
äääbböööäbödämäähmä!

---

Katsoin et jannu oli selvinpäin ku tulit mestoille. No tunnin päästä et ainakaan ollu enää kun katsoin käyntiäsi <3

vittuakos tässä taas perinteinen kuskina jurottamista =P



eii vittu. autossamme sit oli 4 täysin selvinpäin ja minä kuskina. Mitä tää tämmönen on



jaa sulla muka ajokortti?!!? *ding* *nauru*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Minnalilla

Posts: 418

#105 • • Minnalilla
Mitä tähä nyt sanois, lyhyesti *plur*
Tää meinaan tykkäili ihan älyttömästi!! *sydän**sydän*
Musa oli ihan mieletöntä! Saavuttiin paikalle, ehkis 10 jälkeen. Aikataulu vähän veny *pepsodent*

Tanssin 2h taukoamatta, namsk. *hihu* Jaloissa tuntu yöllä nii paljo, et joutu särkylääkkeen vetäsee.
ja vaik selvin olinki, nii oli kyl parhaat bileet hetkeen *hih*

Kääliöitä kyl vähä näky. O_o Joku taidettiin viedä poliisiautolla? *whaat*

Melkein joka bileistä niitä miinuksiakin valitettavasti löytyy..
- vilkkuva napakoru hukku
- Kääliöt (hyi helv, se keski-ikäinen mies)
- Multa vietiin juotavat joka kerta liian aikasin pois, pohjat jäi aina juomatta
- hinnat, vesiki makso 1,50€ :O

Hah, siskoni, äiteeni ja kummitätini naureskeli tossa aamulla mun vaatteille kuten; kiksukarvasäärystimille *iloinen**dissaa*

--
tilulileii!

Lime_

Posts: 401

#106 • • Lime_
No joo tulihan sitä jorattua, vaikkakin selvinpäin. Kaikkien surkeiden sattumusten kokonaisuudessaan meinasin varmaan kolme tai neljä kertaa jättää tulematta, mutta silti tuli lähdettyä. Seuraavan kerran pakko päästä ottamaan, liian helposti hyytyy tunnelma selvänä.

Paikasta en pitänyt erityisemmin. Todella hölmösti suunniteltu tanssilattia ja se korotettu sivukaide hommeli? en oikein tajunnut sen olemassa olon tarkoitusta, kun se vain pienenti tanssilattia tilaa. Ystävätär jonka seurassa paikalla saavuin totesi melkein heti että on viimeinen kerta kun vierailee siinä baarissa, kun on typerästi suunniteltu ja liian avara tila. Ja missä oli savukone?

Alussa meno oli todella laimeeta. Musiikki oli liian hiljasella ja valoa oli ihan liikaa. Galvar ja Surreal alkoi vasta siinä viimeisen vartin aikana vetämään kunnon menomusaa, mutta onneksi Iridium sitten löi vähän elämää siihen touhuun antamalla illan parhaan setin joka tuli pienenä yllätyksenä sen miksausen perusteella joka oli promona täälläkin jossain. Oli kyllä hyvä, mitä nyt loppuun tuntui jäävän kaikki levylaukun pohjalle jääneet ei vielä soitetut fillerit.

Proteus alotti hyvin, mutta homma oli vähän turhan tasapaksua hyvää kokoajan muutamaa tosi hyvää biisiä lukuunottamatta (hellfire remixi ja london-helsinki underground). Tosin sitä showta nyt katsookin mielellään, kun harrilla on aina niin kova meno siellä dekkien takana.

NOMIC vs. EPYX & CYREZ kolmikko toimi ihan kivasti yhteen.. odottelin kyllä paljon rankempaa menoa, mutta voihan se olla että ne rankemmat biisit tuli vasta kun tuli jo lähdettyä siinä kolmen maissa pois.

kokonaisuutena ihan jees, mutta toivottavasti jatkossa joku toinen mesta missä nämä pirskeet järjestetään, kun tuo ei oikeen toimi. Varsinkin liiallinen valoisuus main stagella oli todella häiritsevää.

Videota löytyy taas, kunhan jaksan laittaa nettiin.
Minnalilla

Posts: 418

#108 • • Minnalilla

$, 8.2.2009 14:46:
---
Minnalilla, 8.2.2009 14:27:

- hinnat, vesiki makso 1,50€ :O



---


En tiennyt, että helsinkiläisestä baarista saa vettä noinkin edullisesti :)




edullisisesti *justjoo* ehkä oon sit vaan tottunut halvempaan.. *nauru* tai jotakin.

--
tilulileii!

Camomilli

Posts: 112

#109 • • Camomilli
Vessassa tuli hanoista jääkylmää vettä *slurps* Mutta cokiksesta 3.5e on kanssa aikamoinen hinta, Battery 5e *ding* . Halvemmaks tulis jos täysin ilman nestettä illan pärjäis :)

Ja miusta paikka toimi. Ekan kerran kun kävin helsinki clubil en tykänny, mut eilen pidin vaikka toki tanssilattia ois voinu olla isompi mut toisaalta kivahan se on kun ihmisten tanssiminen ei oo pelkkään tanssilattiaan sidottu vaan tyypit tanssii ympäriinsä ! *sydän*



Minnalilla, [url=http://klubitus.org
forum_aihe.php?id=66149;pid=1215773#1215773]8.2.2009 14:53[/url]:
---
$, 8.2.2009 14:46:
---
Minnalilla, 8.2.2009 14:27:

- hinnat, vesiki makso 1,50€ :O



---


En tiennyt, että helsinkiläisestä baarista saa vettä noinkin edullisesti :)

---



edullisisesti *justjoo* ehkä oon sit vaan tottunut halvempaan.. *nauru* tai jotakin.

FinnRaver

Posts: 240

#110 • • FinnRaver
Oli kyl mukavat bileet, et onneks mut nyt ylipuhuttiin mukaan ja sain sen ruhtinaalliset 20min aikaa valmistautua bileisiin. Heh tuli jotneki armeija ajat mieleen. *hih*

No mut joo ilta tuli ja meni ja musiikki, meno ja ihmiset oli jotain todella mahtavaa. Taitaa tää hardikansa olla sitä, mitkä heittää sitä bilerelettä niskaan tavanomaista enemmän. Oli kyl ilo katsella ja hymyissäsuin mentiin loppuun asti (eli siihen asti ku päätettiin lähtee).

Kiitoksia vaan kaikille!

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

kinderi

Posts: 1,783

#111 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mulla oli ainanki suhteellisen kivaa,humalaa taas ja paljon tanssahteluakin,tuttujen kanssa höpöttelyä..Mut Sand3,meiän on pakko keksiä muutakin puhuttavaa joskus *nauru* Ei vaan,ihanaa oli löpistä ja nähdä *hihu*


Musa oli mahtavaa,tätä mä olen odottanu,ja kyllä Furyn pojat osaa bileet järkätä *joo*
Rakastan teitä kaikkia *sydän*

Aamusta oli taas tuskaa kun nous ylös,tuntu jaloissa aika mielenkiintoselle,tietää että on tanssittu *hihu*

Joillakin sitten oli kovastikkin ongelmia,ei mua hirveesti kiinnosta joidenkin exien ihmesekoilut,voitte seuraavalla kerralla märehtiä niitä ihan muille *lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

vakivaltavesuri

Posts: 8

#112 • • vakivaltavesuri
Aluks oli hauskaa, mutta just ennen nomiccii heitetään ulos "liian humalassa" vitut no okei humalassa olin mut en mtn häiriköiny. Kävelin vaan narikan ohi röökille sitte narikka poitsu tulee sanomaan juu sun on aika lähteä...........nomicinkaa viel yritettiin ulkona suunnitella etjoo mut on pakko päästää sisään ku soitan sen kanssa :D:D::D mut eihä se onnistunu kun ulko poket kuuli. Ketuttaa tällänen, vähänki humalas jossain hienommassa paikassa niin ulos joutuu... noh ei voi mtn ottaa vaan päähän
Insahn

Posts: 96

#113 • • Insahn
Ens kerralla en juo batteryy, menee elimistö ihan hapoille tampatessa tuosta aineesta, vettä vaan koneeseen =)
anis

Posts: 2,451

#114 • • anis
Noh, tulipahan käytyä *hymy* ja ihan mukavaakin oli. Tanssilattialta tosin meinasi se tila loppua mutta mutta, toivotaan että ens kerralla se on paremmin hoidossa.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

sapeli

Posts: 11,768

#115 • • sapeli jokukukamikä?

Lime_, 8.2.2009 14:38:Paikasta en pitänyt erityisemmin. Todella hölmösti suunniteltu tanssilattia ja se korotettu sivukaide hommeli? en oikein tajunnut sen olemassa olon tarkoitusta, kun se vain pienenti tanssilattia tilaa. Ystävätär jonka seurassa paikalla saavuin totesi melkein heti että on viimeinen kerta kun vierailee siinä baarissa, kun on typerästi suunniteltu ja liian avara tila. Ja missä oli savukone?



Tuo on mulla kans ollut aina Hesarin haittaavin puoli - kerran siellä järkättiin bileet, missä seinät oli päällystetty sellaisella camo-verkolla, ja se toimi hyvin! Yleensä kunnon bileissä Hesarilla se koko alue yläkerran portaikosta siihen "pääareenan" baaritiskille ja siitä vessoille on täynnä tanssijoita, eli kyl sitä tilaa löytyy jos on tarpeeks hyvää musaa. *hih* (Itsekään en kuitenkaan tungoksesta pidä.)

*piis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

vakivaltavesuri

Posts: 8

#118 • • vakivaltavesuri
Aluks oli hauskaa, mutta just ennen nomiccii heitetään ulos "liian humalassa" vitut no okei humalassa olin mut en mtn häiriköiny. Kävelin vaan narikan ohi röökille sitte narikka poitsu tulee sanomaan juu sun on aika lähteä...........nomicinkaa viel yritettiin ulkona suunnitella etjoo mut on pakko päästää sisään ku soitan sen kanssa :D:D::D mut eihä se onnistunu kun ulko poket kuuli. Ketuttaa tällänen, vähänki humalas jossain hienommassa paikassa niin ulos joutuu... noh ei voi mtn ottaa vaan päähän
Combo

Posts: 128

#119 • • Combo Tunemasterz
Kävi sit niin, että joku KUSIPÄÄ nais-poke tuli sanoo mulle ja kaverille noin klo. 01.00, että pitää lähtee ulos baarista, koska oltiin kuulemma ihan kamoissa.

Ikinä ei olla kumpikaan käytetty mitään alkoholia vahvempaa.*dissaa* Hyvä, että edes oltiin siinä vaihees iltaa vielä humalassa. Ihan naurettavaa toimintaa!

Joku tuntematon henkilö tais käydä puhumassa paskaa meistä sille pokelle.*grr* iso kiitos siitä kyseiselle henkilölle!...Onnistuit pilaamaan meidän illan! Joutu sit lähtee ulos ja se siitä. Oli kyllä eka ja vika kerta, kun tuli astuttuu Hesariin.*dissaa*
JaUHomAto

Posts: 395

#120 • • JaUHomAto väärä nimi
huh, vihdoinkin kerkee raapusteleen tännekin jotain. aluks pitää sanoa, et oli nukkumista takana kolmelt edelliselt yölt joku 12h yhteensä, mm. 2 bileet ja työpäivä takana. kauan harkitsin lähtöä, mut lopulta sit päätin lähteä, hyvä niin, sillä meininki oli ensiluokkaista heti alusta lähtien musiikki ym. *joo* vaikka jalat huuskin hunajaa, niin jotenkin jaksoi vaan painaa, liekö sitten *känni* osuutta asiaan. oli kyllä huvittavaa välillä tanssia rappusilla, tulipahan sekin kokeiltua, välillä pelotti, et joku tulee kännipäissään niskaan, meinaa oli siinä kyllä muutamalla kaverilla se tippuminen suht lähellä *tirsk* loppuakohden pitikin sit jo huilaa, ja tulikin poistuttua syömään suht ajoissa. *justjoo*

muut, kerrassaan mainiot khemut, kiitokset kaikille, see ya! *iloinen*