MADWAVE // VALENTINE'S DAY 2009 // ALEX GAUDINO ( Ministry of Sound , Italy )

32 posts, 2 pages, 9,651 views

skasi

Posts: 161

#21 • • skasi
Pian mennään! Multa luvassa tiukkaa pyllynheilutteluhousea heti alkuillasta. Ja jottei ystävänpäivän perimmäinen tarkoitus unohdu, niin tässäpä muistutus:

http://www.agentprovocateur.com/love-me-tender.html

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

André

Posts: 457

#22 • • André Madwave, Force
Aivan loistava ilta.

Meni oikeastaan kaikki nappii ja säästyimme suuremmiltakin järjestyshäiriöiltä, vaikka talo olikin yhdestä eteenpäin niin täynnä, että uusia asiakkaita otettiin sisälle sitä mukaan kun edelliset lähtivät. Alex Gaudino tykkäsi erittäin paljon yleisöstä ja tämä "o sole mio" siihen loppuun oli kiitos siitä.

Kiitokset sekä oma porukka, että sputnikin ihmiset tämän tilaisuuden mahdollistamisesta. Erityis kiitos myös järkkäreille ja baarien henkilökunnalle, ilman teidän suurta panostusta ei ilta olisi yhtä hyvin onnistunut. Kiitokset tietenkin myös bilettäjille, teille tätä teemme ja ainakin suullisen palautteen perusteella ihmiset olivat hyvin mielissään. Kiitos myös kaikille soittajille, sekä tanssijoille.

Jatkossa nähdään, kiitos ja kuulemiin
André
Triciatrix

Posts: 61

#23 • • Triciatrix
Ei nyt pahalla ketään kohtaan mut ilta oli aika......perseestä. Liikkumaan ei pystynyt ja tanssimaan kun tultiin niin ei ollut oikein mitään hyvää sanottavaa. Lähdettiin jo yhden aikaan kun pää alko hajoilee. Ainoa onni oli hyvä seura, sekin ihan sattuman kautta viime hetkellä ilmestyi. Niin et kiitos poikaset pienet mun, ei jääny ihan paska maku suuhun. Noh, tuplasynttäreil tanssitaan kuluttamattomat kalorit tuplasti pois, sitä odotellessa sitten...

--
Eikä tässä missään ole mitään järkevyyteen viittaavaakaan.

MrJ

Posts: 1

#24 • • MrJ
Tosi hyvää meininkiä. Vaikka oli tupa täynnä niin hyvin mahtui sekaan.

Tätä lisää :)
Mio

Posts: 1,010

#25 • • Mio
Huuh. Olipas täyttä: ) Eka kertaa olin huolissani hesarin parvelle vievien portaiden alapäässä siitä että pääsenkö ylös viidessä minuutissa (ja tää ei siis johtunut omasta kondiksesta. ). Kiitos järjestäjät ja kaikki muutkin. Gaudinoo oli mukava kuunnella sen mitä kerkes.
Insahn

Posts: 96

#26 • • Insahn
Hyvä ilta oli vaikka tupa olikin hyper täys, en muista koskaan nähneeni naapurimaalaisia noin paljon samassa tilassa, ja oih, ne 4 tanssi tyttöä, aivot ei tahtonu toimii heidän tanssiessa =D
Duukkis

Posts: 627

#27 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Kopioitu väärästä viestiketjusta tänne.

opmdevil, 15.2.2009 14:52:
Ihan hyvä meininki koko ajan, porukkaa olisi saanut olla enemmän.


Totta. Siellähän näkyi vielä lattiaa vapaana! Venäläisiä tai venäjää puhuvia oli ainakin tarpeeks. *hymy* En itseasiassa kuullut ollenkaan suomea puhuttavankaan (paitsi erään venäläisen kanssa kun puhuin), vaikka tunnistin kyllä joitain suomalaisia sieltä.

Musiikki oli mahtavaa. En odottanut mitään illalta, kun en viitsinyt esiintyjistä juuri mitään ennakkoon selvittää, mutta nyt ainakin tiedän, mitä näiltä dj:ltä voi odottaa! *jiihaa*
Avatar
#29 • • opmdevil Guest

San Mejor, 15.2.2009 15:54:
---
opmdevil, 15.2.2009 14:52:
Mitäs biisejä se ensimmäinen dj oikein soitteli? Oli pari suhteellisen hyvää biisiä jotka pitäisi varmaan hankkia kunhan joku ne nimeää. Ihan hyvä meininki koko ajan, porukkaa olisi saanut olla enemmän. Harmi vaan että karkasi oluen juominen käsistä vaikka piti olla limpparilinjalla.

---


Mitä biisejä tarkoitat?. Mä oon (kai) se eka dj. :)



Niin, paha mennä sanomaan kun en biisejä tunnistanut. Jos laitat setin biisit suunnilleen listaan niin voin sitten jostain netistä etsiskellä. Yhdessä taisi olla vokaaleja niinkusta naisen laulamana mutta en nyt ihan hokannut mitä se lauleskeli niin en muista.
San Mejor

Posts: 237

#30 • • San Mejor www.sanmejor.com

opmdevil


Niin, paha mennä sanomaan kun en biisejä tunnistanut. Jos laitat setin biisit suunnilleen listaan niin voin sitten jostain netistä etsiskellä. Yhdessä taisi olla vokaaleja niinkusta naisen laulamana mutta en nyt ihan hokannut mitä se lauleskeli niin en muista.



Joo, pitää kattoa jos sellaisen ehtii tehdä. On niitä naisvoksubiiseja aika monta vissin ollut.
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#31 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE
hih mä olin näissä ja yllättävää mut siis nautin illastani täysil! tanssinki enimmäs ajan ...
et sellainen terror gloria *nauru*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE